خدمتی که هیچگاه فراموش نمی‌شود؛ نیشکری‌ها در سوگ «سیّدالشهدای خدمت»

دکتر عبدعلی ناصری، مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی.

خدمتی که هیچگاه فراموش نمی‌شود؛ نیشکری‌ها در سوگ «سیّدالشهدای خدمت»

«در خدمت کوتاهی نمی‌کنم، خدایا تو شاهدی» این زمزمه‌ی همیشگی عالمی وارسته و مجاهدی خستگی‌ناپذیر بود که در میدان سازندگی برای ایرانی آباد و سربلند، بی‌وقفه همت گماشت و سرانجام حین خدمت در راه اعتلای وطن، در سانحه دلخراش سقوط بالگرد، به همراه تنی چند از یاران صدیقش، به شهادت رسید.

او که یار دلسوز رهبری و خادم مخلص مردم بود، چه در مسند عدلیه و چه در کسوت ریاست جمهوری، هر کجا مسئولیتی بر عهده داشت، با گام نهادن در میان مردم و حضوری صمیمانه، آرامش و امید را به ارمغان می‌آورد.

کارگران نیشکر هفت‌تپه، هیچگاه یاد و خاطره‌ی سیّد محرومان را از یاد نخواهند برد. او با درایت و دلسوزی، امیدی دوباره در دل کارگران دمید و در راه احقاق حقوق آنان، گام‌های بلندی برداشت؛ گام‌هایی که ثمره‌اش آبادانی و سرزندگی و تولید بود. 

اردیبهشت ماه سال گذشته بود که در سفر به خوزستان، نیشکری‌ها با شادمانی به استقبالش شتافتند. گویی همین دیروز بود که قطارش در میان یزله کارگران نیشکر ایستاد و همدل مردمانی شد که به پیشوازش آمده بودند. اما امروز، با خبر شهادتش در سنگر خدمت، دلی پُر حسرت و دریغ برای جامعه کارگری ایران مانده است.

امروز، یک ملّت در سوگ خادم صدیق و دلسوز خود نشسته است. آیت‌الله سیّد ابراهیم رئیسی، به‌حق سیّد الشهدای خدمت است؛ کسی که به معنای واقعی و مصداق این آیه شریفه «مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَى نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا» با اعتقادی راسخ، صادقانه و خالصانه پای در خدمت گذاشت و سرانجام با شهادت حین خدمت، «عند ربهم یرزقون» گشت.

خانواده بزرگ شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی شهادت سیّد ابراهیم رئیسی، خادم جمهور ایران، خادم‌الرضا، مرد میدان خدمت و تنی چند از یارانش را به رهبر معظم انقلاب، ملّت شریف ایران و خانواده معزز ایشان تسلیت عرض کرده و برای شهدای از جان گذشته علو درجات الهی را مسئلت می‌‌نماید.

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ابراهیم ناصری فرد
    0

    سلام ایا استخدام هست.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها