نشست مشترک تشکل های صنعت نمایشگاهی کشور با مقام عالی وزارت صمت

به مناسبت روز جهانی نمایشگاهها، نشست مشترک تشکل های صنعت نمایشگاهی کشور با مقام عالی وزارت صنعت، معدن و تجارت برگزار شد.

نشست مشترک تشکل های صنعت نمایشگاهی کشور با مقام عالی وزارت صمت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی ج.ایران، نشست مشترک تشکل های صنعت نمایشگاهی کشور با حضور دکتر علی آبادی وزیر صنعت، معدن و تجارت، علائی طباطبائی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاههای بین المللی ج.ا.ا ایران، نمایندگان انجمن صنفی برگزارکنندگان نمایشگاههای بین المللی ایران، نمایندگان انجمن نمایشگاههای بین المللی ایران به نماینگی از مراکز نمایشگاهی استانی، نمایندگان انجمن برگزارکنندگان نمایشگاههای خارجی و رویدادهای تجاری و صادراتی ایران، نمایندگان انجمن صنفی کارفرمایی غرفه سازان و خدمات نمایشگاهی و سایر مقامات در روز سه شنبه مورخ 29 خردادماه در محل دفتر مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاههای بین المللی ج.ا.ایران برگزار شد.

در این نشست مروری بر موضوعاتی اعم از تأثیرات اقتصادی صنعت نمایشگاهی، اطلاعات آماری مراکز نمایشگاهی جهان و ایران، تکالیف قانونی برنامه هفتم توسعه جمهوری اسلامی ایران و نقش صنعت نمایشگاهی در تحقق تکالیف، شد.

دکتر علی آبادی اعلام حمایت همه جانبه در بهبود و توسعه زیرساختهای نمایشگاهی کشور و رفع موانع توسعه و پیشرفت این صنعت اشاره کرد.

در ادامه دستاوردها، فرصت ها، چالشها و موانع پیشرفت و توسعه صنعت نمایشگاهی کشور ارائه گردید و مورد بحث قرار گرفت.

وزیر صنعت معدن و تجارت در دیدار با نمایندگان تشکل های صنفی نمایشگاهی کشور ضمن اشاره به نقش محوری نمایشگاهها در برندسازی و بازاریابی کالاها و خدمات ،  به ضرورت برنامه ریزی و توجه به رویکرد پیشتاز در  "خلق آینده " در فعالیتهای نمایشگاهی تاکید کردند.

در نشست مذکور که بمنظور گرامیداشت روز جهانی نمایشگاهها و با هدف ارج نهادن به تلاشهای دست اندرکاران صنعت نمایشگاهی و نیز بررسی و رفع موانع پیشرفت و توسعه فعالیت های نمایشگاهی کشور ، برگزار گردید، تصمیمات لازم در راستای بهبود و تسهیل فضای کسب و کار و ارتقا زیرساختهای نمایشگاهی ، تاسیس شهرکهای صنفی غرفه سازی ، بهره مندی از اعتبارات ملی ، باستناد به اختیارات وزارت صمت و یا با هماهنگی سایر دستگاههای اجرای و اخذ مصوبات لازم از هیات وزیران ، اتخاذ گردید.

علی آبادی با اشاره به حضور چشمگیر هیات های تجاری در نمایشگاه ایران اکسپو ، به برنامه ریزی برپایی نمایشگاههای مشابه در بازارهای جهانی بویژه در بازار آفریقا و کشورهای اوراسیا تاکید کردند.

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد