توسط مجموعه مدیریت شهری اوشان فشم میگون صورت گرفت :

توزیع کیک ۱۰۰ متری به مناسبت عید غدیر خم/ ویدئو

به مناسبت گرامیداشت عید غدیر خم جشن با شکوهی امام جمعه رودبارقصران، خشنودی بخشدار رودبار قصران ، شهردار و اعضا شورای اسلامی شهر اوشان فشم میگون ، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج الغدیر، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کمیل ابن زیاد ، کمیته امداد رودبارقصران و لواسان، شورای اسلامی بخش رودبار قصران ، سایر مسئولین و جمع گسترده شهروندان به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر اوشان فشم میگون در سالن ورزشی میدان فشم برگزار شد.

توزیع کیک ۱۰۰ متری به مناسبت عید غدیر خم/ ویدئو

در این مراسم که با شصت و نهمین سالروز تاسیس شهرداری اوشان فشم میگون مصادف شده بود سید محمدرضا شهبازی شهردار شهر اوشان فشم میگون ضمن تبریک عید ولایت تشریح نمود : ایجاد و نشاط اجتماعی فرهنگی یکی از اهدفمان می باشد و با توجه به دو عید قربان و غدیر بر آن شدیم جشنی بی مثال را برگزار نماییم و ما سربازان ولایتم و با حضور در انتخابات ثابت خواهیم نمود که پای انقلابمان هستیم و از ولایت فقیه و رهبر عزیزمان حمایت می کنیم.

سکاندار مدیریت شهری در پایان سخنانش به عیدانه های مجموعه مدیریت شهری پرداخت و اطلاع داد : جهاد آسفالت هم زمان با عید قربان در شهر آغاز شد و در امتداد آن در کل سطح شهر انجام می گردد و امید است این ماده سیاه شهردار و شورا را رو سفید نماید.

در ادامه فرزاد آقا محسنی رئیس شورای اسلامی شهر اوشان فشم میگون نیز در سخنانی ضمن ابراز خرسندی بخاطر ایجاد شادی در بین شهروندان با برگزاری جشن عید غدیر یادآور شد : شهرداری و شورای اسلامی شهر به این بالندگی رسید که طی مدت زمان سپری شده از دوره ششم توانست پروژه های نیمه تمام را به اتمام برساند.

سپس ادامه داد : در حوزه های فرهنگی ورزشی بسیار درخشان ظاهر شدیم و در حال حاضر موضوع آسفالت نخستین بار پس از ۲۰ سال شروع شده است و کما فی السابق به سوی آینده‌ای روشن‌تر حرکت خواهیم نمود.

پس از آن محسن ایوبی عضو شورای اسلامی شهرستان شمیرانات و عضو شورای اسلامی شهر اوشان فشم میگون ضمن عرض تبریک بمناسبت عید سعید غدیر خم به ملت شریف و شهید پرور رودبار قصران بیان نمود : عیدانه بزرگمان به شهروندان آسفالت عظیم شهر با بودجه ۱۱۰ میلیارد تومانی می باشد که هم اکنون در شهر اوشان شروع شده و طی چند روز آینده در شهر میگون آغاز خواهد شد و پس از آن سر تا سر شهر فشم را در بر خواهد گرفت.

منتخب مردم در دوره ششم شورا حسن ختام سخنانش از شهردار ساعی و اعضا شورای اسلامی شهر به پاس برگزاری مراسم با شکوه غدیر تشکر ویژه ای نمود.

همچنین در این مراسم رضا کربلایی دیگر عضو شورای اسلامی شهر اوشان فشم میگون با تبریک اعیاد قربان و غدیر خم و ۶۹ سالگی شهرداری گفت : هدف از برگزاری این جشن ایجاد شور و نشاط بین شهروندان بود و این کیک نمادی از تلاش‌های شهرداری در طول این سال‌ها و امید به آینده‌ای روشن‌تر برای شهر می باشد.

حجت الاسلام و المسلمین نیشابوری، امام جمعه رودبارقصران نیز در این مراسم به بیان فضایل و ارزش‌های عید غدیر خم پرداخت و این روز را به عنوان یکی از بزرگترین اعیاد اسلامی معرفی کرد و بر اهمیت نقش امیرالمومنین (ع) در تاریخ اسلام اشاره کرد و از مردم خواست تا با پیروی از سیره ایشان، در راه اعتلای جامعه اسلامی کوشا باشند.

همچنین در ادامه، مسابقات و قرعه‌کشی سه دوچرخه برگزار شد که لحظات هیجان‌انگیزی را برای شرکت‌کنندگان به ارمغان آورد و کیک ۱۰۰ متری بین شهروندان توزیع شد که استقبال بسیاری به همراه داشت و در پایان مراسم نور افشانی در آسمان شهر به این مناسبت صورت گرفت.

photo_۲۰۲۴-۰۶-۲۶_۱۳-۰۱-۲۰

photo_۲۰۲۴-۰۶-۲۶_۱۳-۰۲-۲۴

photo_۲۰۲۴-۰۶-۲۶_۱۳-۰۳-۴۱

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • ناشناس
    0

    مردم عینه گله کراز وحشی همدیگر هل میدهند/ دلتون خوشه برای خودتون همایش دریست کردید

  • ناشناس
    0

    یعنی نخورم یاانتقادکنم ازدین خارج هستم یانههههههههههه اگه رباخورودزدوپلشت کسی باشه وبااین مراسم پاک میشه یانننننننهههههههه

  • رای ما پزشکیان
    0

    دین کیک صدمتری نگفته بسازید ولی ازازدواج عدالت ومعیشت ومحاکمه گفته حضرت عباس باامام حسین فاصله زمانی داشت ودرحالیکه برخی اصحاب نزدیکشون دفن هستند کدوم مقربترند اونی که رفت زیارت یااونی که وظیفشواحسنت انجام داد

  • رابی
    0

    تنها کیک دادند یا ساندیس هم باهاش بود؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها