سرشاخه های یک شرکت هرمی بزرگ در مشهد دستگیر شدند

جانشین فرمانده انتظامی مشهد گفت: سرشاخه‌های یک شرکت بزرگ هرمی شامل ۱۱ نفر از فعالان این بخش در مشهد شناسایی و دستگیر شدند.

سرشاخه های یک شرکت هرمی بزرگ در مشهد دستگیر شدند

سرهنگ محمد چراغ روز جمعه ​افزود: کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و  کلاهبرداری  پلیس آگاهی مشهد با رصدهای اطلاعاتی خود از فعالیت یک  شرکت هرمی  مطلع و بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی اضافه کرد: تیم رسیدگی کننده پرونده با انجام تحقیقات گسترده میدانی محل فعالیت اعضای این شرکت هرمی را در محدوده بولوار «احمدآباد» مشهد شناسایی و به صورت نامحسوس تحت نظر قرار دادند.

جانشین فرمانده انتظامی مشهد بیان کرد: ماموران انتظامی پس از اطمینان از صحت موضوع با هماهنگی قضایی در عملیات ضربتی و غافلگیرانه، ۱۱ سرشاخه این شرکت هرمی را دستگیر و در بازرسی از محل تعدادی جزوه های آموزشی و لیست آموزش های لازم در رابطه با شرکت هرمی کشف کردند.

وی ادامه داد: فعالیت شرکت های هرمی هیچ وجه قانونی ندارد و شایع ترین شیوه و شگرد شرکت‌های هرمی اغفال جوانان جویای کار در مشاغل با درآمد بالا است.

چراغ گفت: متهمان به مقام قضایی معرفی شدند و با توجه به هشدارهای مستمر پلیس و تلاش برای آشکارسازی ماهیت مجرمانه اینگونه شرکت‌ها، هنوز شاهد فریب افرادی هستیم که دارایی خود را در شرکت‌های هرمی نابود می‌کنند.

منبع: رکنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها