اصلاح و به روز رسانی سیستم بک واش ( روتاری فیلتر) کولینگ نیروگاه مسجدسلیمان

مدیر عامل شرکت تولید و بهره برداری سد و نیروگاه مسجدسلیمان سازمان آب و برق خوزستان از اصلاح و به روز رسانی سیستم بک واش ( روتاری فیلتر) کولینگ نیروگاه خبر داد.

اصلاح و به روز رسانی سیستم بک واش ( روتاری فیلتر) کولینگ نیروگاه مسجدسلیمان

به گزارش شبکه خبری سازمان آب و برق خوزستان، افشین قلی پور با اعلام این خبر گفت: سیستم کولینگ(خنک کاری ) یکی از سیستم های اصلی هر واحد نیروگاهی است و وظیفه تامین آب جهت خنک کاری تجهیزات مختلف هر واحد شامل اویل کولرهای رادیاتورهای ژنراتور، اویل کولرهای توربین و همچنین جهت خنک کاری سیستم تهویه نیروگاه و ….. را بر عهده دارد.

 وی افزود: به علت وجود ذرات و ناخالصی های فراوان در آب ورودی به نیروگاه مسجدسلیمان، در مسیر ورودی آب از فیلتر های چرخان ( روتاری فیلتر ) استفاده می شود که ذرات و ناخالصی ها را جدا کرده و آب را با کیفیت مطلوب به تجهیزات مورد نظر می رساند.

 قلی پور در ادامه تصریح کرد: با گذشت زمان طولانی بهره برداری از این سیستم، تجهیزات مربوطه به تدریج معیوب شده و از مدار خارج شدند که با توجه به اهمیت موضوع در زمان تعمیرات سالیانه واحد ها، تجهیزات این سیستم که شامل تهیه فیلتر ساخت داخل طبق مشخصات مورد نیاز بود، تعمیر و اصلاح شد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: عملیات اصلاح سیستم چرخان روتاری فیلتر شامل تعمیر و اصلاح شیر آلات و همچنین اصلاح مدار کنترل  و فرمان است که پس از انجام تعمیرات مورد نیاز، در زمان راه اندازی واحد ها، این سیستم وارد مدار شده و آب مورد نیاز و با کیفیت مطلوب واحد را در اختیار قسمت های مختلف قرار می دهد.

 

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد