عملیات اجرایی افزایش طول ایستگاه هیدرومتری عرب اسد در استان خوزستان به پایان رسید

مدیر ایستگاه‌های سنجش منابع آب سازمان آب و برق خوزستان از شمع کوبی و افزایش طول اسکله ایستگاه هیدرومتری و پایش کیفی عرب اسد خبر داد.

عملیات اجرایی افزایش طول ایستگاه هیدرومتری عرب اسد در استان خوزستان به پایان رسید

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو(پاون)، عبدالمحمد بشیری گفت: این ایستگاه که از سال ۱۳۶۰ روی شاخه شطیطِ رودخانه کارون، در نزدیکی شهرستان شوشتر و در بالادستِ اهواز و ملاثانی احداث شده است، یکی از ایستگاه‌های مهم هیدرومتری سازمان آب و برق خوزستان، جهت پایش پارامترهای موثر رودخانه و مدیریت بهینه منابع آب است.

مدیر ایستگاه‌های سنجش منابع آب سازمان آب و برق خوزستان ضمن اشاره به تاثیرات سیلاب سال ۱۳۹۸ در تغییرات موروفولوژیک بستر رودخانه و همچنین واردآمدن آسیب‌های جدی به این ایستگاه از مطالعات فنی و میدانیِ کارشناسان ایستگاه‌های سنجش و مهندسین مشاور در راستای افزایش پایداری و ارتقای دقت و صحت داده‌های ارسالی خبر داد و افزود: با توجه به پیش بینی‌های اولیه درخصوص بارش‌های شدید در روزهای پایانی سال ۱۴۰۲ و روزهای نخست سال ۱۴۰۳ و اهمیت داده‌های ایستگاه مذکور، افزایش ۱۲ متری طول اسکله‌ی آن در حداقل زمان ممکن در دستور کار قرار گرفت.

وی تصریح کرد: شمع کوبی و مونتاژ اسکله و اتصال به ایستگاه قدیم و رفع نواقص موجود در اسکله‌ی  قبلی با محوریت گروه تعمیرات و بهره برداری دفتر ایستگاه های سنجش منابع آب معاونت مطالعات جامع منابع آب صورت پذیرفت. گفتنی است تمام فرآیند فوق الذکر در کوتاه ترین زمان ممکن و طی ۲۰ روز  صورت پذیرفت.

 

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد