رئیس ستاد مرکزی انتخاباتی دکتر پزشکیان در خوزستان در دیدار با مسئولان کمیته ها و روسای شهرستان ها:

مشکلات و دغدغه های مردم استان خوزستان را احصا و برای رفع آنان در دولت دکتر پزشکیان راهکار ارائه کنید

جمعی از مسئولان و فعالان ستادهای انتخاباتی دکتر پزشکیان در خوزستان پس از حضور در آیین سپاس در سالن همایش های وزارت کشور که با حضور رئیس جمهور منتخب برگزار شد، با دکتر صفایی مقدم رئیس ستاد مرکزی انتخاباتی دکتر پزشکیان در خوزستان دیدار کردند.

مشکلات و دغدغه های مردم استان خوزستان را احصا و برای رفع آنان در دولت دکتر پزشکیان راهکار ارائه کنید

دکتر صفایی مقدم در این دیدار ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش های بی شائبه یکایک اعضای ستاد در سراسر استان خوزستان گفت : هدف ما بهبود شرایط زندگی مردم و رفع مشکلات و دغدغه های آنان در تمامی حوزه هاست. 

1

*بدنبال سهم خواهی از دولت چهاردهم نیستیم* 

رئیس ستاد انتخاباتی دکتر پزشکیان در خوزستان گفت : هیچکدام از فعالان ستادی بدنبال منافع  شخصی و سهم خواهی از دولت دکتر پزشکیان نیستند. 

صفایی مقدم اضافه کرد: آسایش و رفاه همه ایرانیان هدف همه ما  باید باشد و در این مسیر نباید دچار اشتباه شویم .

این استاد دانشگاه شهید چمران اهواز یاد آور شد : اگر به دنبال مسائل و مطامع شخصی باشیم این آغاز انحراف از مسیر اصلی ماست، که همانا تحقق شعارها و اهداف دولت چهاردهم است .

photo_2024-07-26_19-44-57

*دایره خودی ها را گسترش بدهیم*

عضو هیات علمی دانشگاه شهید چمران اهواز گفت : باید به دنبال بسط و گسترش دایره خودی ها باشیم . با برخی از مقاومت هایی که از سوی برخی دوستان  در این خصوص نشان داده میشود موافق نیستم .‌.افرادی هستند که فرصت حضور در ستاد را به هر دلیلی پیدا نکردند و یا حتی در ستادهای رقیب فعال بودند اما در عین حال تمایل دارند که در جهت رسیدن به اهداف دولت چهاردهم کمک کنند ما باید از آنان استقبال کنیم .

رئیس ستاد انتخاباتی دکتر پزشکیان در خوزستان  اضافه کرد : باید از همه تجربیات گذشته خود استفاده کرده، نقاط ضعف را برطرف ؤ نقاط قوت را تقویت کنیم .

photo_2024-07-26_19-44-58 (3)

*همه ما باید در جهت کاهش آلام و مشکلات مردم حرکت کنیم*

این فعال سیاس اصلاح طلب گفت : اینکه دغدغه  ما این باشد که چه کسی استاندار ، فرماندار و یا مدیرکل بشود خوب  است اما نباید ما را از مسیر اصلی خود دور کند . همه ما باید در جهت کاهش آلام و مشکلات مردم حرکت کنیم

photo_2024-07-26_19-45-00

*همه باید برای تؤسعه متوازن  بر پایه عدل و انصاف تلاش کنیم*

وی خاطرنشان کرد : اصل باید وحدت ؛ همگرایی؛ همدلی و هم افزایی در جهت توسعه  متوآزن بر پایه عدل و انصاف یاشد 

رئیس ستاد انتخاباتی دکتر پزشکیان در خوزستان  بیان  داشت : همه باید دست به دست بدهیم تا عقب‌ماندگی ها را جبران کنیم . باید نسبت به حل مشکلات مردم دغدغه مند و به توسعه تعلق خاطر داشته باشیم. 

photo_2024-07-26_19-44-59

*مانیفست پیشنهادی خود را  برای مدیریت استان  ارائه کنید*

رئیس ستاد انتخاباتی دکتر پزشکیان در خوزستان خطاب به فعالان ستاد گفت : مشکلات ؤ چالش های موجود در استان را احصا کنید و مانیفست پیشنهادی خود را برای مدیریت استان ارائه کنید .

*ارائه هرگونه لیست شورای راهبردی استان به ستاد مرکزی دکتر پزشکیان در تهران تکذیب می شود*

رئیس ستاد انتخاباتی دکتر پزشکیان در خوزستان با تکذیب تهیه و ارائه لیست ۵ نفره شورای راهبردی استان خوزستان به تهران گفت : هیچگونه لیستی از سوی ستاد انتخاباتی دکتر پزشکیان در خوزستان به مرکز ارائه نشده است . هر فردی می تواند پیشنهادات و دیدگاه های خود را به مرکز ارائه کند اما تاکنون از سوی ستاد انتخاباتی دکتر پزشکیان در خوزستان هیچگونه لیستی دال بر شورای راهبردی و یا هر عنوانی دیگر به مرکز ارائه نشده است . اگر هم لیستی ارائه شده  است از سوی ستاد انتخاباتی دکتر پزشکیان در خوزستان نبوده است و بنده به عنوان رییس ستاد از چنین لیستی اطلاعی ندارم. 

photo_2024-07-26_19-45-00 (2)

*پایبندی و اعتقاد به گفتمان و شعارهای رئیس جمهور پزشکیان از شاخصه های مهم مدیران دولت چهاردهم  است*

صفایی مقدم به معیارها و شاخص های مدیران در دولت دکتر پزشکیان اشاره کرد و گفت : آقای دکتر ظریف به‌عنوان  رئیس شورای راهبردی تشکیل کابینه دولت چهاردهم به تفصیل در این زمینه در سیما توضیح دادند. یکی از ویژگی ها و شاخص های مدیران دولت چهاردهم پایبندی  و همراهی و اعتقاد به گفتمان و شعارهای رئیس جمهور دکتر پزشکیان است .

*استقبال از دیگر سلایق و گرایشات سیاسی که خواهان یاری رساندن به دولت چهاردهم هستند*

رئیس ستاد انتخاباتی دکتر پزشکیان در خوزستان به پایبندی به اخلاق برنده رقابت انتخاباتی  اشاره کرد و گفت: فتوت, جوانمردی و مردانگی از ویزگی های اخلاق برنده است ضمن آنکه نباید از برنامه ها و گفتمان و شعارهای دکتر پزشکیان عدول کنیم به همان نسبت هم نبایدبا تنگ نظری مسیر را برای استقبال از دیگر سلایق و گرایشات سیاسی که خواهان یاری رساندن به دولت چهاردهم در جهت دستیابی به اهداف از قبل ترسیم شده هستند مسدود کنیم 

گفتنی است در این دیدار برخی از مسئولان و فعالان ستاد انتخاباتی دکتر پزشکیان در خوزستان به بیان دیدگاه ها و نقطه نظرات خود در خصوص مسائل مهم استان و چگونگی چینش مدیران در دولت دکتر پزشکیان در استان خوزستان پرداختند.

رئیس ستاد انتخاباتی دکتر پزشکیان در خوزستان  در پایان گفت:  همه باید در جهت زدودن فساد، ناپاکی ها، رانت‌خواری ها ، پارتی بازی ها ، عدم پاکدستی هٔا تلاش کنیم تا کشور را بهٔ ریل اصلی آن که همانا برقراری عدالت و رفع تبعیض و رعایت حقوق همه اقوام ومذاهب ؤ ادیان الهی است برگردآنیم .

photo_2024-07-26_19-45-00 (3)

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    اخبار سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد