نماینده مردم اهواز و کارون در مجلس مطرح کرد

ضرورت ورود قوه قضائیه به فعالیت صنایع آسیب‌رسان به محیط زیست

نماینده مردم اهواز، کارون، باوی و حمیدیه با بیان اینکه بعضی شرکت‌ها و صنایع خوزستان به الزامات محیط زیستی بی توجه‌ هستند گفت: قوه قضائیه به عنوان مدعی‌العموم مردم باید از ادامه فعالیت این شرکت‌ها جلوگیری کند.

ضرورت ورود قوه قضائیه به فعالیت صنایع آسیب‌رسان به محیط زیست

سیدمحسن موسوی‌زاده در حاشیه دیدار با رئیس و مسئولان قوه قضائیه در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خوزستان با بیان اینکه تفاهم بین مجلس و قوه قضائیه به پیشبرد فعالیت‌ها می‌تواند کمک کند اظهار کرد: تاکید رهبر انقلاب در ایجاد تفاهم و هماهنگی در بین قوا در بین قوه مقننه و قضائی باید بیش از گذشته ایجاد شود.

وی با بیان اینکه قوه قضائیه می‌تواند از بسیاری از مشکلات مردم در حوزه‌های انتخابیه جلوگیری کند، افزود: ورود قوه قضائیه و دادستان‌های استانی به مشکلات صنایع از جمله کارگران اخراجی گروه ملی در اهواز حائز اهمیت است.

نماینده مردم اهواز، حمیدیه، کارون و باوی با عنوان اینکه ورود قوه قضائیه به عنوان مدعی‌العموم در خوزستان به نفع مسائل اجتماعی است، تاکید کرد: الزام نفت به جمع آوری گازهای همراه با نفت که در حال سوختن و آسیب زدن به محیط زیست و از بین رفتن سرمایه‌های ملی است امری است که مطالبه مردم است.

موسوی‌زاده با تاکید بر اینکه برخی از شرکت‌ها و صنایع خوزستان به الزامات محیط زیستی بی توجه‌اند، ادامه داد: قوه قضائیه به عنوان مدعی‌العموم مردم باید از ادامه فعالیت این شرکت‌ها جلوگیری کند.

وی استخدام‌های غیربومی را یک موضوع مهم دانست و گفت: همانگونه که استخدام‌های غیر بومی خط قرمز نمایندگان مردم است باید خط قرمز قوه قضائیه باشد.

نماینده مردم اهواز، کارون، باوی و حمیدیه در مجلس شورای اسلامی افزود: شرکت‌ها و صنایع بزرگ با دارا بودن نیروگاه‌های اختصاصی برق و تصفیه‌خانه‌های آب می‌توانند در زمان پیک به تقویت شبکه خانگی کمک کنند.

منبع: ایمنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد