معاون سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور:

افق توسعه زیرساخت‌ها و خدمات شهری در اهواز روشن است

معاون امور شهرداری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور با بیان اینکه افق توسعه زیرساخت‌ها و خدمات شهری در اهواز روشن است، گفت: توسعه حمل و نقل عمومی و خدمت‌رسانی به مردم اهواز و پاسخ به مطالبات به حق شهروندان با جدیت تداوم خواهد داشت.

افق توسعه زیرساخت‌ها و خدمات شهری در اهواز روشن است

سید سجاد انوشه در آیین انعقاد قرارداد بازسازی ۲۱۴ اتوبوس شهری شهرداری اهواز و اتحادیه حمل و نقل کشور در اهواز اظهار کرد: همواره در حوزه های مختلف عملکرد شهرداری ها در طول سال مورد ارزیابی و بازدید قرار می گیرد و در ۲ سال اخیر شهرداری اهواز در بخش های مختلف خدمت‌رسانی به شهروندان عملکرد قابل قبولی داشته است.

وی افزود: سال گذشته نیز مجموعه شهرداری اهواز در کنار مردم خوزستان در ایام اربعین حسینی اقدامات خوبی را برای خدمت رسانی به زائران در دستور کار داشت اما نیاز این مجموعه به ناوگان حمل و نقل عمومی بیش از سال‌های گذشته احساس شد.

معاون امور شهرداری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور بیان کرد: شهرداری اهواز در حوزه‌های شهرسازی، اقتصادی و حمل و نقل تاکنون اقدامات موثری داشته و در حوزه شهری تغییرات به صورت محسوس مشاهده شد که نویدبخش پیشتازی مدیریت شهری در اهواز است.

وی تصریح کرد: اکنون علاوه بر برنامه‌ریزی برای بازسازی اتوبوس‌های شهری باتوجه به نیاز مردم اهواز به توسعه حمل و نقل عمومی، یکصد سهمیه جدید در حوزه تاکسی‌رانی برای نوسازی برای این کلانشهر در نظر می‌گیریم.

جمع‌آوری قبرستان‌های اتوبوس در اولویت قرار گرفته است

مدیر عامل اتحادیه حمل و نقل مسافر شهری کشور نیز گفت: در حوزه حمل و نقل شهرداری اهواز تیم خوب و منسجمی فعالیت دارد که عملکرد این مجموعه شایسته تقدیر است.

مرتضی ضامنی افزود: اکنون اراده خوبی برای تحول در حوزه حمل و نقل شهری اهواز وجود دارد و این اراده باعث ایجاد انگیزه فراوانی در حوزه قطار شهری، اتوبوسرانی، تاکسیرانی و پایانه‌های مسافری. خدمات با کیفیت تری به مردم شده است.

وی تصریح کرد: اگر این انگیزه و روحیه خدمت تداوم داشته باشد، ما نیز هم پای شهرداری اهواز برای بازسازی ناوگان حمل و نقل عمومی و توسعه این بخش همقدم خواهیم بود.

مدیر عامل اتحادیه حمل و نقل مسافر شهری کشور گفت: سازمان شهرداری‌های کشور در گام اول، جمع آوری قبرستان های اتوبوس در استان هارا در دستور کار قرار داده است و دیگر خبری از اتوبوس های فرسوده در شهرها بخصوص در اهواز نخواهد بود.

وی بیان کرد: ۲۰۰ اتوبوس فرسوده در اهواز سال‌ها در پارکینگ بودند اما اکنون این ناوگان به زودی با کیفیت مطلوب به چرخه حمل و نقل شهرداری اهواز باز می گردند.

انوشه خاطر نشان کرد: همچنین اگر ظرف مدت زمان مشخص نوسازی یکصد تاکسی به خوبی انجام شد، در مرحله دوم نیز یکصد تاکسی دیگر در اهوار نوسازی خواهد شد.

وی گفت: بی شک هرچه برای خدمت به اهواز و خوزستان تلاش کنیم، نمی توانیم رشادت های این مردم شریف در دوران دفاع مقدس را جبران کنیم.

 آیین انعقاد قرارداد بازسازی ۲۱۴ دستگاه اتوبوس شهری با اعتبار پنج هزار و ۷۴۰ میلیارد ریال بین شهرداری اهواز و اتحادیه حمل مسافر کشور با حضور سید سجاد انوشه معاون امور شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، مرتضی ضامنی مدیر عامل اتحادیه حمل و نقل مسافر شهری کشور، رضا امینی شهردار اهواز، جمعی از مسئولان شهرداری و مسئولان استانداری خوزستان در اهواز منعقد شد.

منبع: ایرنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد