نماینده مجلس: انتخاب افراد توانمند از خوزستان در کابینه دولت انتظار می‌رود

نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم خوزستان از رییس جمهور انتظار دارند در کابینه دولت از افراد توانمند این استان استفاده شود گفت: مجلس در چارچوب منافع و مطالبات مردم با دولت همراه است و در این مسیر انتظار داریم کابینه‌ای توانمند مطابق با وعده‌های داده را شاهد باشیم.

نماینده مجلس: انتخاب افراد توانمند از خوزستان در کابینه دولت انتظار می‌رود

حجت الاسلام سیدمحمد سادات ابراهیمی شنبه با حضور در خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) مرکز اهواز ضمن گرامیداشت روز خبرنگار بیان کرد: مسئولان باید قدر قشر فرهیخته خبرنگار را بدانند و از آن‌ها حمایت کنند.

وی گفت: هرچند حمایت‌های مالی از این قشر مناسب نبوده اما در مجلس از هر گونه طرح و برنامه‌‍ای که در راستا حمایت از خبرنگاران باشد دفاع و استقبال خواهیم کرد.

خوزستان از افرادی شایسته برای حضور در کابینه برخوردار است

حجت الاسلام سادات ابراهیمی بیان کرد: هنوز لیست رسمی افراد کابینه دولت منتشر نشده اما بر اساس گمانه‌زنی‌های صورت گرفته هیچ خوزستانی در فهرست کابینه پیشنهادی رییس جمهور نیست.

1

وی خواستار توجه دولت به ظرفیت نیروی انسانی متخصص و توانمند استان خوزستان برای حضور در کابینه شد و افزود: از رییس جمهور منتخب انتظار می‌رود از ظرفیت و توانمندی خوزستان در دولت بیش از این استفاده کنند.

نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: شعار رییس جمهور استفاده از ظرفیت همه اقوام در دولت است و از آنجایی که خوزستان دارای اقوام مختلفی است؛ انتظار از دولت چهاردهم برای بکارگیری افراد متخصص و توانمند خوزستان در دولت را بالا برده است.

نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه خوزستان از افراد توانمند با گرایش های سیاسی مختلفی برخوردار است افزود: یک سوم آب های جاری کشور در خوزستان است و این استان علاوه بر برخورداری از منابع عظیم نفت و گاز در تولید محصولات غذایی و کشاورزی جایگاه مهمی در کشور دارد که پیشنهاد می شود از متخصصان و نخبگان آن در وزارتخانه هایی همچون نفت، جهاد کشاورزی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی به عنوان وزیر استفاده شود.

حجت الاسلام سادات ابراهیمی ادامه داد: تا چند روز گذشته قرار بود افراد توانمندی از خوزستان برای تصدی در برخی وزاتخانه‌ها انتخاب شوند و همچنان امیدواریم رییس جمهور به این موضوع توجه داشته باشد.

نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به درخشش خوزستانی ها در المپیک ۲۰۲۴ بیان کرد: استعدادها و ظرفیت‌های بسیار خوب سیاسی ، ورزشی و اقتصادی در استان وجود دارد و انتظار می‌رفت که در دولت از توانایی خوزستان نیز به کار گرفته شود.

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • ناشناس
    0

    ملی فکر کنیم نه قومیتی، منطقه ای و استانی!

  • مهرداد سربندی
    0

    به نظر شما از هر استان یک نماینده در کابینه باشه بهتر نیست؟ توزیع عادلانه کابینه هم محقق می شه. منتهی اشکالش اینه که تعداد استانها از پستهای وزرات بیشتره. که اون هم پزشکیان باید یه طوری حلش بکنه. یعنی ظریف نمی تونه چند تا وزرات خونه جدید اختراع کنه؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد