رئیس ستاد مرکزی دکتر پزشکیان در خوزستان:

پزشکیان در معرفی کابینه خلف وعده‌ای نکرده است/ از دید دکتر پزشکیان عدم توفیق در حل مشکلات مردم به دلیل دعواهای جناحی است/ پزشکیان مخالف خالص‌سازی است/ باید فرصت داد تا کابینه رای اعتماد بگیرد و عیار آن در تحقق وعده‌های رئیس‌جمهور مشخص شود

رئیس ستاد مرکزی دکتر پزشکیان در خوزستان در خصوص حواشی ایجاد شده پیرامون معرفی کابینه به مجلس گفت: آقای پزشکیان بارها گفته بود که من با کسی دعوا ندارم و انتخاب اعضای کابینه نیز در همین راستا بوده و حل مشکلات مردم را در گرو کمک همه گروه‌ها می‌داند.

 پزشکیان در معرفی کابینه خلف وعده‌ای نکرده است/ از دید دکتر پزشکیان عدم توفیق در حل مشکلات مردم به دلیل دعواهای جناحی است/ پزشکیان مخالف خالص‌سازی است/ باید فرصت داد تا کابینه رای اعتماد بگیرد و عیار آن در تحقق وعده‌های رئیس‌جمهور مشخص شود

دکتر مسعود صفایی‌مقدم بیان کرد: پزشکیان خلاف وعده عمل نکرده است و روزی که آمد گفت من با کسی دعوا ندارم و حل نشدن مشکلات کشور به دلیل دعواها و دوگانه‌های خودی و غیرخودی است که در کشور وجود دارد.

وی افزود: از دید دکتر پزشکیان که بارها هم اعلام کرده است عدم توفیق در حل مشکلات مردم به دلیل دعواهای جناحی و به تعبیر دیگر دوگانه اصلاح طلب و اصولگراست که پیروزی هرکدام از جناح‌ها با حذف جناح رقیب همراه است و این روند تاکنون مشکل گشا نبوده لذا حل دعوا را با مشارکت دادن طرفین دعوا در بازی می‌داند.

رئیس ستاد مرکزی دکتر پزشکیان در خوزستان تصریح کرد: آنچه اصلاح‌طلبان و پزشکیان را به هم نزدیک کرد نوع نگاه پزشکیان به روش حل مشکلات کشور نبود بلکه در تشخیص و تعریف مسئله بود. ایشان مثل اصلاح‌طلبان معتقد بود که قطع ارتباط با جامعه جهانی و حل نشدن برجام یک معضل است که باید حل شود، رابطه عیردوستانه حکومت با جوانان مشکلی است که باید حل شود، گشت ارشاد یک معضل است که باید حل شود اما در حل و فصل این مشکلات پزشکیان قائل به مشارکت گروه‌های مختلف بوده و انتخاب اعضای کابینه در همین راستا است.

دکتر صفایی‌مقدم اضافه کرد: وقتی در همه دوره‌های گذشته حذف یک گروه از قدرت باعث حل مشکلات در کشور نشده،کابینه ترکیبی آقای پزشکیان که خط مشی‌ و برنامه‌های اعلامی وی را قبول دارند می تواند یک مسیر نو برای حل مشکلات در کشور باشد.

وی با بیان اینکه در هر حال مبتای استدلالی معرفی کابینه این است که با این افراد بهتر می‌شود مشکلات را برطرف کرد، تصریح کرد: نظام سیاسی ما دچار برخی مشکلات ساختاری است و دکتر پزشکیان در همین ساختار معیوب می‌خواهد مسیری را برود که تحت مدیریت خود هر کسی گوشه‌ای از کار را بگیرد و بدین‌گونه موانعی که بر سر رفع مشکلات مردم وجود دارد را به تدریج برطرف کند.

رئیس ستاد مرکزی دکتر پزشکیان در خوزستان اظهار کرد: آقای پزشکیان بر خلاف رقیبان انتخاباتی خود خالص‌سازی را قبول ندارد و در معرفی کابینه ترکیبی نیز از همین خط‌مشی پیروی کرده است.

دکتر صفایی‌مقدم اضافه کرد: گاهی اوقات حل یک مسئله با مشارکت دادن کسانی که خود بخشی از همان مسئله هستند با سهولت بیشتری امکان‌پذیر است البته این مسیر البته پیچیده و دشوار است و به مدیریت و نظارت مداوم نیازمند است.

وی ادامه داد: شاید بهتر باشد مبنای ارزیابی از کار پزشکیان را نه روش کار و چیدمان کابینه ایشان قرار بدهیم، بلکه نتیجه بخش بودن یا نتیجه بخش نبودن برنامه را مبنا قرار بدهیم. اگر با همین کابینه و وزیران بتواند مشکلات را برطرف کند دیگر چه مشکلی وجود دارد؟ مگر خواسته همه ما این است که کمی از مسائل مردم برطرف شود و مردم زندگی بهتری داشته باشند.

رئیس ستاد مرکزی دکتر پزشکیان در خوزستان با دعوت از مردم و فعالین به صبر و حوصله بیشتر، تاکید کرد: باید فرصت داد تا کابینه رای اعتماد بگیرد و عیار آن در تحقق وعده‌های رئیس‌جمهور مشخص شود و آقای پزشکیان هم گفته‌اند که اگر کسی مسئولیت گرفت باید نسبت به برنامه های او که همه ماهیت اصلاح طلبانه دارند پاسخگو باشد.

دکتر صفایی‌مقدم با بیان اینکه اصلاح‌طلبان پذیرفته‌اند که اصلاح امور یک مساله تدریجی و زمان‌بر است، تصریح کرد: مشکلاتی که طی مدت چند سال ایجاد شده‌اند به همان مقدار زمان برای اصلاح نیازمندند و نمی‌توان یک شبه انتظار داشت که همه چیز حل و فصل شود.

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • ناشناس
    0

    جناب دکتر این استدلال درستی نیست و خود پزشکیان هم اگر اینگونه فکر میکند اشتباه محض است که عدم توفیق در حل مشکلات مردم مشکلات و دعواهای سیاسیست این لا اقل در مورد دولت سیزدهم بطور کامل خلاف واقعه است ، دولت سیزدهم یکدست ترین دولت از پایین ترین سطح مدیریت و یا مسئولیت اجرایی و اقتصادی و سیاسی کشور با مجلس یکدست تر با تعامل کامل با حکمرانی را در دست داشتند و هیچ جناحی و حزبی در مقابلشان نه سنگ اندازی کرد و نه چوب لای درخشان گذاشت و نه دولت سایه ای در مقابلشان بود که هر روز سد راهشان شود ،،سوال به کجا رسیدند و کشور و اقتصاد مردم را به کجا کشاندند ، دستاوردی جز گرانی و گرسنگی و فقر وضعف جسمانی برای مردم داشتند ؟ خیر ،،،،حال شما کسانی را از همان دولت که ضررشان برای مردم غیر قابل شمارش بود را در کابینه گذاشته اید که ناجی شوند ، اگر از دولتهای دیگر غیر اصولگرا می‌گفتید قبول میکردیم که مشکلات حزبی و اختلافات سیاسی مانع از پیش رفت کشور بود ولی در مورد دولت سیزدهم صادق نیست ،، مشکل حزبی سیاسی در درونشان نبود چون هر غیر خودی را تا پایین ترین کارمند را کنار زدند تا یکدست باشند

  • ناشناس
    0

    چگونه با این وزرای پیشنهادی سفارشی آموزش و پرورش، کشور، نیرو، نفت، صمت، اطلاعات، میراث فرهنگی و گردشگری، راه و شهرسازی، جهاد کشاورزی، دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، فرهنگ و ارشاد اسلامی، علوم، تحقیقات و فناوری، ورزش و جوانان و رئیس سازمان انرژی اتمی می توان هم مشکلات مردم و کشور را تا حدودی کاهش داد و هم کشور را به سمت پیشرفت سوق داد و هم حامیان اصلاح طلبی را راضی نگه داشت؟!

  • ناشناس
    0

    قطعا خلف وعده نبوده!! ولی وعده به کی!؟؟

  • ناشناس
    0

    ازموده را ازمودن خطا است ،بس گناهي نابخشودني

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد