توسط مجموعه مدیریت شهری مشکین دشت صورت گرفت:

تور رسانه ای و بازدید از پروژه های سطح شهر/ ویدئو

تور رسانه ای مدیریت شهری مشکین دشت با حضور امام جمعه فردیس، شهردار و اعضای شورای شهر مشکین دشت و برخی از مسئولین شهری و با همراهی جمعی از خبرنگاران استان البرز با بازدید از پروژه های عمرانی این شهر برگزار گردید.

تور رسانه ای و بازدید از پروژه های سطح شهر/ ویدئو

دکتر سلگی شهردار مشکین دشت ضمن تشکر از امام جمعه فردیس جهت اهمیت ایشان به پیشبرد اهداف شهری اطلاع داد : هم اکنون ۲۲ پروژه در دست اقدام است .

وی در بازدید از پروژه بزرگ مجموعه ورزشی آیت اله رئیسی بیان نمود : این مجموعه تا کنون ۴۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و هدف ما این است که در هفته دولت و قبل از دهه فجر مورد بهره برداری قرار گیرد. قابل ذکر است که این مجموعه ورزشی چند منظوره، از نظر تخصصی، تمام شاخص ها و استانداردهای لازم را دارا می باشد و پس از ۱۲ قابل افتتاح می باشد.

photo_2024-08-15_11-19-31

مجموعه ورزشی شهید دکتر آیت الله رئیسی،پروژه فرهنگسرای کریم آباد،مجموعه ورزشی ابراهیم آباد، پروژه بهسازی معابر آسفالت مکانیزه به مساحت تقریبی ۱۵۰ هزار متر مربع،پروژه خیابان اتحاد، احداث پل‌های پوشش کانال‌های سطح شهر در چندین نقطه سطح شهر،احداث سکوی زباله،خرید و تجهیز ماشین آلات عمرانی،آتش نشانی و بحران،زمین اسکیت سرمایه گذاری بعثت،زمین چمن شهید قدوسی،پروژه روشنایی معابر سطح شهر،ادامه پروژه احداث جاده سلامت به طول ۹۰۰ متر،پروژه اجرای همسان سازی معابر و کف پوش سطح شهر،پروژه اصلاح معابر و بهسازی خیابان اقتدار و محله های آن،پروژه هدایت آبهای سطحی و اصلاح انهار و جدول گذاری سطح شهر،پروژه احداث پارک نواری بوستان رضوان،پروژه ساخت و توسعه قبور و آرامستان،پروژه ایمن سازی کانال آب کریم آباد، رضوان و اتحاد و در نهایت پروژه ساخت پارک های محلی از جمله پروژه های در دست اجرای شهرداری مشکین دشت است که از چند مورد آن ها بازدید شد.

در پایان این بازدید به مناسبت روز خبرنگار از اصحاب رسانه استان البرز تقدیر و تجلیل ویژه ای بعل آمد.

photo_2024-08-15_11-19-30

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد