پایان مطالعات فنی، نقشه‌برداری و اخذ مجوزها

آغاز فاز عملیاتی ساخت بیمارستان سوانح و سوختگی بندر‌ماهشهر

مدیر پروژه بیمارستان سوانح و سوختگی بندر‌ماهشهر در بازدید مدیرعامل پتروشیمی امیرکبیر، از پایان فاز نخست و شروع روند ساخت و ساز این پروژه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل پتروشیمی امیرکبیر، دکتر سعید صادقی روز سه شنبه دوم مردادماه، با حضور در محل پروژه ساخت بیمارستان سوانح و سوختگی بندر ماهشهر، پیگیر آخرین اقدامات صورت گرفته در راستای اجرای این پروژه شد و دستورات لازم جهت تسریع اقدامات و رفع موانع موجود را صادر کرد.

در این بازدید که تعدادی از مدیران ارشد و مشاور پروژه نیز به همراه مدیرعامل شرکت حضور داشتند، مدیر پروژه بیمارستان ضمن ارائه توضیحاتی در خصوص اقدامات انجام شده و کارهای جاری، از شروع روند ساخت و ساز خبر داد و گفت: تاکنون برای این پروژه حدود ۱۵۰ میلیارد ریال هزینه شده است که بخشی از آن، هزینه اخذ مجوزات و طراحی و بخش عمده ی آن به پیمانکار پرداخت شده است.

در ادامه پیمانکار پروژه نیز ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های انجام شده اعلام نمودند آماده‌سازی و تجهیز پروژه، مکانیک خاک، گودبرداری، ساخت آزمایشگاه پروژه، انبار قطعات و اقلام، انبار مصالح و ... از جمله اقدامات ابتدایی پروژه و آماده بهره برداری است.

همچنین ساخت کارگاه بتن در نزدیک‌ترین فاصله به پروژه، شناسایی معدن با مصالح با کیفیت و عقد قرارداد، سفارش مصالح، عقد قرارداد دریافت مرحله ای میلگرد با توجه به رطوبت هوا، سفارش گذاری و خرید اقلام ساختمانی و ... از اقدامات دیگر پیمانکار این پروژه بود.

مشاور پروژه نیز با اعلام اینکه کلیه اقدامات برنامه ریزی، طراحی، نقشه برداری، پلن و برنامه زمان بندی شده در راستای ساخت و بهره برداری در کمترین زمان تهیه‌ و اعلام شده است گفت: تمام تلاش کارکنان این مجموعه بر این است که با هم افزایی و به کارگیری همه ظرفیت های موجود، روند عملیاتی پروژه را هر چه سریع تر به پیش برده و آن را تقدیم مردم منطقه کنند.

مدیرعامل پتروشیمی امیرکبیر ضمن تشکر از اقدات انجام شده، تسریع در اجرای پروژه را خواستار شده و بیان نمود: این بیمارستان از نیازهای اساسی بندر ماهشهر است و سهامداران عمده این شرکت نیز نگاهی مثبت به این موضوع دارند و ان‌شاءالله با تلاش همه دست اندرکاران پروژه، بیمارستان در دهه فجر به بهره برداری برسد.

گفتنی است این پروژه با هدف کمک به ارتقای شاخص های بهداشتی و درمانی این شهرستان و در زمینی به مساحت پنج هزار متر مربع ساخته می‌شود که دارای ۳۲ تخت مخصوص سوانح و سوختگی با استانداردهای فراتر از تخت های عمومی است.

این بیمارستان مجموعه ای مرکب از بخش تشخیصی، آزمایشگاه، کلینیک، واحد تصویر برداری و بخش درمانی است که دارای اتاق عمل و اتاق مراقبت های ویژه نیز خواهد بود.

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد