توسط مجموعه مدیریت شهری احمدآباد مستوفی به عمل آمد؛ بازدید از پروژه‌های عمرانی جاری سطح شهر

هادی شرفی شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر احمدآبادمستوفی با بازدید از پروژه‌های عمرانی در دست اقدام سطح شهر، مراحل پیشرفت این طرح‌ها را ارزیابی نمودند.

توسط مجموعه مدیریت شهری احمدآباد مستوفی به عمل آمد؛ بازدید از پروژه‌های عمرانی جاری سطح شهر

این مسئولین در جریان این بازدید بر سر پروژه‌های در جریان کار در نقاط مختلف شهر همچون طرح ساخت‌ سالن ورزشی چندمنظوره جدید در ورزشگاه تختی، ساخت ساختمان‌ اداری شهرداری در میدان فلسطین، جدولگذاری و بهسازی معابر در نقاطی همچون خیابان امام خمینی (ره) جنوبی و... حضور یافتند و ضمن ارزیابی‌ مراحل پیشرفت این پروژه‌ها، جرئیات آن را در گفت‌وگو با مسئولین اجرائی بررسی کردند و نکات خاص مدنظر خود را مطرح نمودند.

photo_2024-08-27_09-52-04

هادی شرفی در خصوص ساختمان اداری شهرداری گفت: با برنامه‌ریزی انجام‌شده و یاری و همراهی تمامی دلسوزان و بزرگان شهر به ویژه امام جمعه محترم و اعضای فرهیخته شورای اسلامی شهر، مراحل ساخت ساختمان اداری شهرداری احمدآبادمستوفی در زمین تهیه‌شده در خیابان صنوبر دوم جنوبی و محوطه پیرامونی میدان فلسطین انجام خواهد شد.

سکاندار مدیریت شهری پس از آن با بیان این نکته که ساخت ساختمان‌ اداری شهرداری‌ در راستای ایجاد شرایط مطلوب و مناسب برای بهبود وضعیت خدمت‌رسانی به همشهریان و وجود فضای قابل قبول برای حضور شهروندان‌ و ارباب رجوع گرامی یک الزام برای مدیریت‌ شهری بوده است، عنوان داشت: با تمهیدات اندیشیده شده و چارچوب‌ مشخص‌شده برای کار، یقینا ساختمانی شایسته شهر و شهروندان گرانقدر احمدآبادمستوفی خواهیم ساخت که تمامی الزامات ضروری جهت تکریم ارباب‌رجوع محترم در آن پیش‌بینی شده باشد.

photo_2024-08-27_09-52-26

شهردار احمدآبادمستوفی در ادامه توضیح داد: در مرحله نخست کار، امر تخریب ساختمان نیمه‌کاره موجود در این فضا و نخاله برداری و پاکسازی آن به انجام‌ رسید و عملیات نقشه‌برداری و ترسیم ساختمان احداثی نیز صورت پذیرفت و در آینده با سیر مراحل اداری و قانونی عملیات ساخت را آغاز خواهیم نمود.

هادی شرفی ادامه داد : با عنایت به درخواست‌های مکرر همشهریان در این ارتباط، سعی بر آن داریم تا عملیات اجرائی این پروژه در کوتاه‌ترین زمان ممکن به انجام برسد تا چنان‌که گفته‌آمد، شرایط کار و خدمت برای مدیریت‌ شهری به گونه مناسب‌تری بهبود یابد.

سپس در رابطه با پروژه مهم سالن ورزشی چند منظوره تشریح نمود : این پروژه در راستای بهبود سرانه‌ ورزشی شهر و با ظرفیت پوشش‌دهی فعالیت چندین رشته ورزشی و امکاناتی دیگر همچون خانه کشتی، دفاتر هیئات ورزشی و... در داخل فضای مجموعه‌ ورزشی جهان پهلوان تختی در حال انجام‌ است و با آغاز فعالیت آن، شرایط بسیار مساعدتری را برای ورزش احمدآبادمستوفی ایجاد میکند و هزینه ساخت این پروژه را دو تن از خیرین شریف شهر تقبل کرده‌اند و کار ساخت آن نیز از سوی مدیریت‌ شهری صورت‌ می‌پذیرد.

photo_2024-08-27_09-52-29

شهردار احمدآبادمستوفی حسن ختام سخنانش با بیان این نکته که خدمتگزاری به مردم بالاترین افتخار خادمان آنان در مجموعه‌ مدیریت شهری است، به سایر برنامه‌ها و اقدامات شهرداری در راستای خدمت‌رسانی به همشهریان و انجام طرحها و پروژه‌های مختلف خدماتی و عمرانی اشاره کرد و گفت: برای جلب رضایت هرچه‌بیشتر مردم فهیم و گرانقدرمان، هرآنچه در توان داریم را عرضه می‌داریم و از هیچ سعی و تلاشی در این راه فروگذار نمیکنیم ، از این رو با قدرت و قوت بیش از قبل در مسیر تحقق خواسته‌ها و اولویت‌های همشهریان عزیز که در دیدارها و مناسبت‌های مختلف بیان شده همچون بهسازی معابر و جدولگذاری، روکش و آسفالت ،بهبود سرانه فضای سبز و ... در کوتاه‌ترین زمان ممکن خواهیم کوشید.

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    اخبار سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد