باشکوه ترین جشن میلاد پیامبر(ص) با نام میهمانی " امت احمد " در سنندج برگزار شد

اینجا و در بزرگترین جشن "مهمانی امت احمد" اتحاد، همدلی، برادری و برابری موج می‌زند، پیر و جوان، بزرگ و کوچک، زن و مرد، شیعە و سنی و از اقوام مختلف ایران آمدەاند تا جشن بگیرند ماە دل‌آرام ربیع و میلاد باسعادت پیامبر مکرم اسلام حضرت محمد (ص) را.

باشکوه ترین جشن میلاد پیامبر(ص) با نام میهمانی " امت احمد " در سنندج برگزار شد

این‌جا کردستان، شهر سنندج؛ سرزمین رنگ و نوا، شهر مهر و مهربانی، شهر مسجد و منارە، شهر دارالامان، شهر موسیقی، شهر مولودی و مولودی خوانی و شهر تاریخ و حماسە است، شهری کە برای دومین سال متوالی شاهد غوغای حضور مردمی است کە آمدەاند تا در بزرگترین جشن "مهمانی امت احمد" شرکت کنند.

اینجا و در بزرگترین جشن "مهمانی امت احمد" اتحاد، همدلی، برادری و برابری موج می‌زند، پیر و جوان، بزرگ و کوچک، زن و مرد، شیعە و سنی و از اقوام مختلف ایران آمدەاند تا جشن بگیرند ماە دل‌آرام ربیع و میلاد باسعادت پیامبر مکرم اسلام حضرت محمد (ص) را.

به گزارش خبرفوری؛ علیرضا بابالو _ مدیر گروه مشاوران نوسازی، به عنوان تهیه کننده هنری "جشن امت احمد "  گفت: پس از تجربه موفق سال گذشته در برگزاری اولین مراسم جشن بزرگ "امت احمد" ، ستاد برگزاری این مراسم به میزبانی سازمان تبلیغات اسلامی استان کردستان در فروردین ماه سال جاری باحضور همه دستگاه های ذی ربط تشکیل و کمیته برگزاری مراسم با ریاست حجه الاسلام والمسلمین رازیانی مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان کردستان آغاز به کار کرد.

پس از تشکیل جلسات متعدد و در جهت برگزاری هرچه باشکوه تر این مراسم و در راستای ارائه خدمات مطلوب به شرکت کنندگان، کارگروه های مختلفی  تشکیل گردید. 

بابالو افزود: با توجه به سابقه برگزاری جشن های بزرگ ملی و مذهبی در کشور توسط گروه مشاوران نوسازی ، و عنایت و اطمینان مدیران استان کردستان ،مدیریت کارگروه هنری این مراسم به مجموعه ما سپرده شد.

پس از تشکیل کارگروه هنری و برگزاری جلسات متعدد و بحث و تبادل نظر، تصمیم گرفته شد که برنامه در دو استیج مجزا برای کودکان و بزرگسالان برگزار گردد.

در برنامه کودکان، میزبانی برنامه به سرکار خانم نادری مجری محبوب شبکه کردستان سپرده شد و در کنار گروه سرود و هنرمندان خوب استان کردستان ،‌هنرمندان شبکه پویا و برنامه تلویزیونی  " مل مل " با همراهی مجری محبوب کودکان"فرشاد حسن پور" و هنرمندان شبکه پنج سیما ، برنامه تلویزیونی شهرک رنگین کمان با همراهی خاله قاصدک مهربان بچه های ایران، خانم "مریم وطن پور" ،  لحظات شاد و زیبایی را برای بچه ها رقم زدند.

مدیر گروه مشاوران نوسازی در ادامه گفت: با توجه به پیش بینی استقبال گسترده مردم از مراسم جشن امسال،  طراحی و ساخت سن و محل برگزاری برنامه در فضایی به وسعت ۱۰۰ متر مربع از ۴۸ ساعت قبل از مراسم در محل میدان انقلاب سنندج به عنوان یکی از میادین اصلی سنندج آغاز شد. 

 بابالو افزود : با توجه به پوشش رسانه ای و پخش زنده برنامه از شبکه های مختلف صداو سیمای جمهوری اسلامی و در طی نظر سنجی های انجام شده از قشرهای گوناگون مردم در خصوص دعوت از هنرمندان محبوب کشور  ، اجرای برنامه  جشن ملی" امت احمد " به دو مجری خوب و توانای کشور جناب آقای سید مرتضی حسینی و آقای‌ حامد سلطانی سپرده شد‌و این دو مجری توانمند کشور لحظات شاد و مفرحی را برای شرکت کنندگان در مراسم رقم زدند.

در طول برنامه هنرمندان محبوب کشور و بازیگر تاتر، سینما و تلویزیون  سید علی صالحی و نویسنده، کارگردان و بازیگر سینما و تلویزیون علی مسعودی(مشهدی) ،خواننده محبوب و مردمی دکتر محمداصفهانی، گروه موسیقی دف نوازان استان کردستان به سرپرستی خواننده محبوب کرد پیام عزیزی،گروه سرگرمی و اکربات استاد زبردست،‌ ذاکر آیینی کشور،‌محمدرضا نوشه ور، خواننده نسل جوان و محبوب کشور فرزاد و فرخ و گروه سرود کودکان و نوجوانان استان کردستان به هنرنمایی پرداختند و لحظات شاد و مفرحی را برای شرکت کنندگان در جشن رقم زدند.

علیرضا بابالو ، تهیه کننده هنری مراسم ضمن تقدیر و تشکر از مدیران سازمان تبلیغات اسلامی استان کردستان و دیگر نهادهای این استان در مشارکت در برگزاری این میهمانی باشکوه گفت:برنامەهایی همچون "مهمانی امت احمد" بە افزایش شادی و نشاط جامعە کمک بزرگی می‌کند و امید را بە جامعە تزریق می‌کند‌ و امیدواریم با همیاری همه مسئولان و مدیران فرهنگی در بخش های دولتی و خصوصی ، در سراسر کشور بسط و توسعه یابد.

مهمانی بزرگ امت احمد» در دومین سال برگزاری، باشکوه‌تر از پارسال برگزار شد و سنندج، باسخاوت و میهمان‌نوازی، همپای دیگر نقاط ایران، میزبان این رویداد بزرگ اسلامی بود. این شهر، بار دیگر ثابت کرد که قلب کردستان نه‌تنها برای مردمش، بلکه برای تمام مسلمانان از هر قوم و مذهب، می‌تپد.

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد