دیدار صمیمی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خوزستان از خانواده های نیازمند زندانیان اهواز

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خوزستان و هئیت همراه در منزل تعدادی از خانواده‌های زندانیان نیازمند و تحت پوشش انجمن حمایت زندانیان اهواز حضور و ضمن دیدار صمیمی با آنان از نزدیک در جریان وضعیت زندگی این خانواده‌ها قرار گرفت و دستورات لازم برای رفع مشکلاتشان را صادر کردند.

دیدار صمیمی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خوزستان از خانواده های نیازمند زندانیان اهواز

امیر خلفیان در این دیدار با بیان اینکه خانواده‌های زندانیان هیچ نقشی در وقوع جرم ندارند اظهار داشت: بازدیدهایی که از خانواده‌های زندانیان انجام شده، حکایت حقایق تلخی‌ است که این روزها این خانواده‌های آسیب‌پذیر به‌ دلیل مشکلات اقتصادی و در حبس به سربردن سرپرست خانواده با آن روبه‌رو هستند.

photo_2024-09-26_10-18-21

وی افزود: تلاش‌ها در راستای کاهش مشکلات خانواده‌های زندانیان ادامه دارد اما به حداقل رساندن این معضل، حمایت جدی مسئولان را می‌طلبد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خوزستان توانمندسازی شغلی از دیگر برنامه‌های پیش‌رو در راستای کاهش آسیب میان خانواده‌های زندانیان نیازمند دانست و بیان کرد: امیدواریم با تدابیری اندیشیده شده بتوانیم در این راستا موفق عمل کنیم.

در ادامه پرداخت مبالغی در قالب کارت هدیه، بسته های معیشتی تحصیلی به ارزش ۵ میلیون تومان برای خانواده های نیازمند، تعمیر و بازسازی منازل برخی از مددجویان، تامین ودیعه مسکن، تهیه اقلام و مایحتاج ضروری زندگی برای برخی از آنان و همچنین تخصیص ۲۰۰ میلیون تومان ردمال جهت آزادی یکی از زندانیان از جمله دستاوردهای این دیدار صمیمی بود.

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد