پیام تبریک مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان در پی عملیات وعده صادق ۲

مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان‌ در پیامی پاسخ کوبنده و عزتمندانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به جنایات رژیم صهیونیستی را تبریک گفت.

پیام تبریک مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان در پی عملیات وعده صادق ۲

متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم
《اِن تَنصرو الله یَنصُرکُم وَ یُثَبِّت اَقدامَکُم》

عملیات پیروزمندانه و غرورآفرین “وعده صادق ۲” در پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن دکتر اسماعیل هنیه در خاک ایران اسلامی و همچنین سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان و سردار نیلفروشان معاون عملیات سپاه، پیروزی بزرگ و پرافتخاری را برای مردم شریف و شهیدپرور میهن عزیزمان و جبهه بزرگ مقاومت در کشورهای اسلامی منطقه رقم زد و برگ زرین دیگری بر افتخارات سپاه عزتمند پاسداران انقلاب اسلامی افزود.
سران استکبار و فرزند نامشروع آنان یعنی رژیم صهیونیستی این بار سیلی محکمی خوردند که صدای آن به حدی بود که بایکوت رسانه ای دشمنان نیز به کوبنده بودن آن اعتراف نموده اند و بدانند جمهوری اسلامی ایران در وعده خود صادق است و حالا به خوبی فهمیده‌اند نتیجه جنایات رژیم منحوس صهیونیستی چیزی جز نابودی و هلاکت نیست.
بی‌شک این پیروزی و سیلی محکم به رژیم سفّاک، جنایتکار و تروریست اسرائیل و حامیانش خواهد بود که بار دیگر نشان داد جمهوری اسلامی ایران هر گونه تهدید، تعرض و طمع ورزی به استقلال، امنیت و تمامیت ارضی میهن اسلامی را با پاسخ قاطع و کوبنده مواجه خواهد ساخت.
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد شهداء مظلومی که به دست دژخیمان رژیم جعلی اسرائیل به خاک و خون کشیده شدند، این پیروزی قدرتمندانه را خدمت امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف و نایب بر حق ایشان ولی امر مسلمین جهان امام خامنه‌ای مدظله العالی و نیروهای مسلح مقتدر خصوصاً دلاورمردان سپاه پاسداران و یکایک مردم شریف ایران اسلامی تبریک عرض می نمایم.

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • J
    0

    مگه این مدیرعاملهای صنایع خوزستان فامیلتون هستن یا اسپانسر سایت شما هستند که اینجوری تبلیغ میکنید ؟ چرا پیام مدیران سایر صنایع رو ارسال نمیکنید ؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد