مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی:

آمادگی کامل کارخانه‌های شکر برای تولید حداکثری/ دستیابی به بیشترین میزان رشد ارتفاع نیشکر در ۱۰ سال اخیر/ امسال جهش تولید محقق می‌شود

مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی از آمادگی کامل کارخانه‌های تولید شکر برای بهره‌برداری حداکثری هم‌زمان با آغاز فصل برداشت نیشکر خبر داد.

آمادگی کامل کارخانه‌های شکر برای تولید حداکثری/ دستیابی به بیشترین میزان رشد ارتفاع نیشکر در ۱۰ سال اخیر/ امسال جهش تولید محقق می‌شود

دکتر عبدعلی ناصری امروز (سه‌شنبه، ۱۰ مهرماه) در نشست بهره‌برداری اعلام کرد: عملیات اورهال و تعمیرات اساسی کارخانه‌های تولید شکر با دقت و کیفیت لازم در حال انجام است تا با شروع فصل برداشت نیشکر، بتوانیم تولیدی فراتر از ظرفیت‌های اسمی کارخانه‌ها داشته باشیم.

وی به تلاش‌های این شرکت در راستای بومی‌سازی ۹۰ درصد قطعات کلیدی کارخانه‌های تولید شکر اشاره کرد؛ امری که توانسته صنعت نیشکر را در مقابل تحریم‌ها ایمن نگه دارد. باتوجه‌به این شرایط، می‌توان گفت صنعت نیشکر در حال حرکت به‌سوی خودکفایی و پایداری بیشتر است.

بیشترین میزان رشد ارتفاع نیشکر در ۱۰ سال اخیر

مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر در این نشست با اشاره به وضعیت مطلوب «داشت» امسال، اعلام کرد که به دلیل شرایط مناسب منابع آبی و انجام پایش‌های مکرر، گیاه نیشکر رشد مطلوبی را تجربه کرده است.

ناصری افزود: بررسی‌ها نشان می‌دهد که بیشترین میزان رشد ارتفاع نیشکر در ده سال اخیر، مربوط به سال زراعی جاری است و این نشان‌دهنده ورود نیشکر به یک‌چرخه رشد پایدار است.

ناصری همچنین با تأکید بر اهمیت رعایت زمان‌بندی دقیق در برداشت نیشکر، از مدیران خواست تا تمامی فرایندهای برداشت را به‌موقع اجرا کنند. به گفته او، برداشت به‌موقع می‌تواند تأثیر مستقیمی بر افزایش تولید داشته باشد و نباید با هیچ تأخیری مواجه شود.

عملیات ماشینی برداشت نیشکر در واحدهای نیشکری به‌عنوان بزرگ‌ترین عملیات کشاورزی، هر ساله از اواخر مهرماه آغاز و تا اواسط فروردین‌ماه سال بعد ادامه خواهد داشت.

فراتر از تولید سال ۱۳۹۹؛ تحقق جهش تولید شکر

مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر در بخش دیگری از اظهارات خود بر این نکته تأکید کرد که جهش تولید در این شرکت در حال محقق‌شدن است. وی گفت که عملکرد این شرکت در سال ۱۳۹۹ در تولید شکر بسیار موفقیت‌آمیز بوده و حالا پیش‌بینی می‌شود که تولید امسال حتی از آن سال بهتر باشد؛ این بهبود می‌تواند نشان‌دهنده روند مثبت در صنعت نیشکر و تأثیر آن بر اقتصاد کشور باشد.

تحول در ساخت تجهیزات کشاورزی به‌عنوان یکی از محورهای اصلی نشست بهره‌برداری توسعه نیشکر مطرح شد. ناصری با تأکید بر اهمیت بومی‌سازی قطعات و تجهیزات، خاطرنشان کرد که این اقدام نه‌تنها ناوگان برداشت را به طور قابل‌توجهی بهبود بخشیده، بلکه به کاهش هزینه‌ها و افزایش بهره‌وری در تولید نیز منجر شده است. به نظر می‌رسد این رویکرد، گامی مؤثر در راستای توسعه کشاورزی پایدار باشد.

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد