هافبکی در شأن نام سپاهان/ نام کریمی؛ تخصص نویدکیا!

یکی از بازیکنانی که در این فصل به سپاهان پیوست، محمد کریمی 22 ساله بود که از لیگ یک به این تیم آمد و تا پایان هفته ششم عملکرد خوبی از خود به جای گذاشته است.

هافبکی در شأن نام سپاهان/ نام کریمی؛ تخصص نویدکیا!

در پایان فصل نقل و انتقالات برای فصل جدید لیگ برتر فوتبال کشور وقتی به لیست ورودی‌های باشگاه سپاهان نگاهی گذرا داشته باشید،کم‌تر کسی فکر آن را می‌کرد بازیکنی که از لیگ یک وارد این تیم شده بتواند به یکی از ستارگان این تیم در فصل جدید تبدیل شود.

محمد کریمی، بازیکن 22 ساله و سابق خونه به خونه بابل که اهل روستای گلما ساری است، در حالی با نظر مساعد امیر قلعه‌نویی به تیم سپاهان پیوست که سابقه حضور در تیم ملی جوانان و انجام 6 بازی ملی را نیز در این تیم داشت.

کریمی که اولین بازی خود در لیگ برتر را برای سپاهان با شماره 21 و از هفته دوم لیگ برتر مقابل سپیدرود رشت انجام داد ،در پست هافبک نفوذی مشغول بازی است که از ابتدای آغاز لیگ برتر 420 دقیقه برای سپاهان به میدان رفته است.

شاید کم‌تر کسی با توجه به اینکه این بازیکن نخستین فصل حضورش در لیگ برتر را سپری می کرد، انتظار درخشش از او در تیم پرستاره‌ای مثل سپاهان را داشت اما کریمی ثابت کرد که اعتماد امیر قلعه‌نویی به او بی‌جهت نبوده است و جواب اعتمادهای مربی خود را داد.

عملکرد مناسب این بازیکن در 6 هفته ابتدایی لیگ باعث شد که در بررسی عملکرد سایت نود وی یکبار در تیم منتخب هفته لیگ قرار بگیرد و در هفته ششم لیگ برتر نیز به عنوان چهارمین بازیکن برتر لیگ انتخاب شود.

قدرت جنگندگی و توپ‌گیری بالای این بازیکن در میانه میدان و همچنین شوت زنی بالای وی در فاز هجومی،کریمی را به یک بازیکن با قابلیت‌های بالا تبدیل کرده که می‌توان در فصل‌های آینده انتظار داشت که بیشتر نام او شنیده شود و حتی از گزینه‌های دعوت به تیم ملی نیز باشد.

بازیکنی که با ارسال پاس‌های بی‌نقص و دقیق خود، هواداران سپاهان را ناخودآگاه یاد بازی‌های اسطوره و کاپیتان باشگاه یعنی محرم نویدکیا می‌اندازد.

این بازیکن امید دارد به تیم ملی فوتبال دعوت شود و آرزوی بازی در لیگ‌های اروپایی را دارد؛ وی فصل گذشته نیز در خونه به خونه عملکرد فوق‌العاده‌ای برجای گذاشت و توانست نام خود را بر سر زبان‌ها بیندازد.

کریمی جوان با 4 پاس گل بهترین پاسور لیگ تا پایان هفته ششم لقب گرفته است و توانست بهترین بازیکن ماه را از برنامه نود نیز کسب کند.

منبع: فارس

763

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد