افزایش ۴۷۲ میلیمتری بارش‌های چلگرد/حجم سد ۹ درصد افزایش یافت

معاون بهره‌برداری آب منطقه‌ای اصفهان گفت: میزان بارشها در ایستگاه شاخص زاینده رود واقع در «چلگرد» تاکنون ۵۹۱ میلی متر بوده در حالی که در مدت مشابه در سال گذشته ۱۱۹ میلی متر ثبت شد.

افزایش ۴۷۲ میلیمتری بارش‌های چلگرد/حجم سد ۹ درصد افزایش یافت

حسن ساسانی پیش از ظهر سه شنبه در آئین رونمایی از پوستر نخستین جشنواره داستانی «آب» اظهار داشت: وضعیت آب ذخیره شده در مخزن سد زاینده رود غم انگیز است.

وی با اشاره به اینکه حجم سد زاینده رود در نقطه ماکسیمم یک میلیارد و چهارصد میلیون متر مکعب است، ادامه داد: ذخیره کنونی سد زاینده رود ۱۵۰ میلیون متر مکعب است.

معاون حفاظت و بهره‌برداری شرکت آب منطقه‌ای اصفهان با بیان این که میزان بارش‌ها امسال به طور قابل ملاحظه‌ای افزایش یافته است، افزود : میزان بارش ها در ایستگاه شاخص زاینده رود واقع در «چلگرد» تاکنون ۵۹۱ میلی متر بوده است در حالی که در مدت مشابه در سال گذشته ۱۱۹ میلی متر و در بلند مدت میزان بارش ها ۵۱۲ میلی متر بوده است.

حجم آب سد زاینده رود نسبت به مدت مشابه در سال گذشته ۹ درصد افزایش یافت

وی ادامه داد: سال گذشته در بازه زمانی مشابه حدود ۱۳۹ میلیون مترمکعب آب در مخزن سد ذخیره شده بود و این نشان دهنده افزایش حدود ۹ درصدی حجم آب سد زاینده رود نسبت به سال گذشته است در حالی که متوسط بلند مدت این ذخیره حجم آب در سد زاینده رود ۶۴۰ میلیون متر مکعب بوده است.

ساسانی گفت: تلاش بر این است در مدیریت مصرف قدم‌های قابل توجهی برداریم، یادمان باشد در منطقه‌ای زندگی می کنیم که بزرگترین عبادت در آن، بها دادن به آب این مایه حیات است.

منبع: مهر

10

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد