روکش آسفالت ۱۷۹ کیلومتر از محورهای مواصلاتی همدان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان از انجام روکش آسفالت ۱۷۹ کیلومتر از محورهای مواصلاتی همدان خبر داد و گفت: ۱۱۳ هزار متر از طول راه‌های استان همدان درزگیری شده است.

روکش آسفالت ۱۷۹ کیلومتر از محورهای مواصلاتی همدان

مصطفی پناهنده از روکش آسفالت ۱۷۹ کیلومتر از محورهای مواصلاتی همدان خبر داد و اظهار کرد: این اقدام در محورهای شریانی، اصلی، محورهای روستایی و فرعی استان همدان انجام شده است.

وی به درزگیری راه‌های ارتباطی استان اشاره کرد و گفت: ۱۱۲ هزار و ۹۹۳ متر طول از راه‌های استان همدان نیز درزگیری شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان ادامه داد: این عملیات با هدف تزریق مواد در درزهای به وجود آمده در سطح آسفالت و به منظور جلوگیری از نفوذ آب به لایه‌های زیرین و زیرسازی و جلوگیری از افت کیفیت رویه آسفالت راه‌ها انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: طی ۹ ماهه نخست امسال ۳۴ کیلومتر آسفالت حفاظتی، ۳۳ کیلومتر آسفالت رگلاژی و ۱۱ کیلومتر آسفالت شانه راه‌ها انجام شده است.

پناهنده با تاکید بر حفظ و نگهداری مناسب و بهبود وضعیت موجود راه‌ها، هدف از اجرای این طرح‌ها را حفاظت از راه‌ها به عنوان سرمایه‌های ملی کشور بیان کرد و افزود: فعالیت‌هایی نیز شامل لکه‌گیری، اصلاح نقاط حادثه‌خیز و همچنین احداث زیرگذر، پل، اصلاح پیچ، تقاطع‌ها و دوربرگردان‌ها انجام شده است.

منبع: مهر

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها