تعطیلات نوروز بهترین فرصت برای توسعه گردشگری در کردستان است

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کردستان گفت: تعطیلات نوروز و سفر مسافران نوروزی به این استان بهترین فرصت برای توسعه گردشگری در کردستان است.

تعطیلات نوروز بهترین فرصت برای توسعه گردشگری در کردستان است

سیدمحسن علوی در جلسه ستاد سفرهای نوروزی استان کردستان با تاکید بر اینکه تعطیلات نوروز بهترین فرصت برای توسعه گردشگری در استان است، اظهارداشت: دستگاه‌های عضو ستاد برای خدمات رسانی به گردشگران نوروزی باید در آمادگی کامل باشند.

وی افزود: چهار گزارش هفتگی از اقدامات کمیته‌ها به دبیرخانه ستاد ارجاع شده و این گزارشات تماماً به دفتر معاون عمرانی استانداری فرستاده شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کردستان ادامه داد: موزه‌ها، اماکن تاریخی، اقامتگاه‌های گردشگری و رستوران‌های داخل شهری و بین راهی مکرراً مورد بازدید کارشناسان و بازرسان اداره کل قرار گرفته و برای خدمات رسانی به مسافران در آمادگی کامل هستند.

علوی یادآور شد: اقلام تبلیغاتی شامل بروشور، نقشه، بنر و غیره نیز توسط این اداره کل چاپ شده و آماده توزیع در سطح استان به منظور ارائه به گردشگران و مسافران نوروزی است.

جشن بزرگ نوروز ۹۸ در لحظه تحویل سال در استادیوم ۲۲ گولان برگزار می‌شود

شهردار سنندج نیز در این جلسه با اشاره به آمادگی شهرداری برای استقبال و پذیرایی از گردشگران نوروزی بیان کرد: جشن بزرگ نوروز ۹۸ در لحظه تحویل سال بسیار باشکوه‌تر از سال قبل در استادیوم ورزشی ۲۲ گولان سنندج برگزار می‌شود.

حشمت الله صیدی گفت: برنامه‌های متنوعی برای نوروز ۹۸ توسط شهرداری سنندج تدارک دیده شده که پس از اخذ مجوزات قانونی طی ایام نوروز اجرا و برگزار می‌شود.

منبع: مهر

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها