۴۰۰۰ اصله نهال رایگان در شهر مرند توزیع شد

شهرداری مرند از توزیع رایگان ۴ هزار اصله نهال همزمان با آغاز هفته درختکاری در این شهر خبر داد.

۴۰۰۰ اصله نهال رایگان در شهر مرند توزیع شد

حسین کاوه با اشاره به هدف از اجرای طرح هفته درختکاری ابراز داشت: شهرداری مرند با هدف رسیدن به شهری سبز و آرمانی و پیرایش فضای سبز معابر و آموزش نگهداری فضای سبز به شهروندان، همزمان با آغاز هفته درختکاری، ۴ هزار اصله نهال را بین شهروندان مرندی توزیع کرد.

وی افزود: همزمان با روز درختکاری بیش از ۲۰۰ نهال با حضور اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار مرند و سایر مسئولین شهرستان در بلوار آیت الله محمدی وند و محوطه دفن زباله این شهر کاشته شد.

شهردار مرند در بخش دیگری از اجرای طرح استقبال از بهار خبر داد و عنوان کرد: طرح ضربتی شهر تکانی در واپسین روزهای امسال توسط شهرداری مرند در حال اجراست که بر همین اساس ۴ اکیپ به طور همزمان، پاکسازی، نظافت و رفت و روب محله‌های شهر را انجام می‌دهند.

کاوه تاکید کرد: یکی از مواردی که در مصوبات ستاد سفر نوروزی شهرستان مرند مصوب شد، عدم صدور مجوز حفاری در سطح شهر در ایام پایانی اسفند و تعطیلات نوروز است.

وی افزود: عملیات لکه گیری و آسفالت معابر و خیابان‌های اصلی شهر نیز آغاز شده و بر این اساس صدور مجوز حفاری موجب خلل در روند آماده سازی شهر برای استقبال از نوروز خواهد شد.

شهردار مرند در پایان خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده تا پایان تعطیلات نوروز هیچ گونه مجوز حفاری در نواحی چهارگانه شهری صادر نمی‌شود و تنها در شرایط اضطراری به دستگاه‌های حفار اجازه انجام کار داده خواهد شد.

منبع: مهر

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها