بازگشایی محور یاسوج ـ شیراز زمان‌بر است

نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس ‌با بیان اینکه بازگشایی جاده یاسوج ـ شیراز زمان‌بر است، گفت: تا رفع مشکل این محور مواصلاتی پیشنهاد شده که مردم و مسافران از جاده قدیم یاسوج ـ شیراز از وزگ ـ ماه‌پرویز تردد کنند.

بازگشایی محور یاسوج ـ شیراز زمان‌بر است

غلام‌محمد زارعی ظهر امروز در بازدید از محور مواصلاتی یاسوج-شیراز با اشاره به اینکه در بارندگی‌های روزهای گذشته بخش قابل توجهی از ارتفاعات مشرف بر جاده یاسوج-شیراز رانش داشته، اظهار داشت: حدود 100 متر از جاده از بین رفته، حجم بالایی از گل و لای بر زمین مانده و مسیر مسدود شده است.

وی با بیان اینکه بازگشایی این محور مواصلاتی زمان‌بر است، افزود: تا رفع مشکل این محور مواصلاتی پیشنهاد شده که مردم و مسافران از جاده قدیم یاسوج-شیراز از وزگ-ماه‌پرویز تردد کنند.

نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: برنامه‌ریزی‌ها برای پاکسازی و بازگشایی محور مواصلاتی یاسوج-شیراز توسط مسئولان مربوطه انجام شده است.

زارعی ابراز کرد: با توجه به شدت بارش‌ها و جاری شدن چشمه‌ها، جاده قدیم یاسوج-شیراز هم نیاز به شانه‌سازی و هدایت آب به خارج از جاده دارد که نیازمند رسیدگی فوری و خط کشی محور و همچنین عملیات راهداری مستمر هستیم.

وی بیان کرد: راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در این مسیر حضور دارد و امیداوریم عملیات به سرعت انجام شود تا تمهیدات لازم در جاده قدیم یاسوج-شیراز محور وزگ-ماه پرویز اندیشیده شود.

منبع: تسنیم

1981

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد