خسارت سیل به طرح‌های بدون مجوز در کهگیلویه و بویراحمد پرداخت نمی‌شود

معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه سیل‌های اخیر به طرح‌های بدون مجوز که با فعالیت‌های غیرقانونی و یا با نادیده گرفتن محیط زیست اجرا شده بودند نیز خسارت وارد کرد، گفت: به این طرح‌ها هیچ خسارتی پرداخت نمی‌شود.

خسارت سیل به طرح‌های بدون مجوز در کهگیلویه و بویراحمد پرداخت نمی‌شود

جعفر گوهرگانی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه سیل‌های اخیر حدود 2 هزار میلیارد ریال به بخش‌های اقتصادی استان کهگیلویه و بویراحمد خسارت وارد کرد، اظهار داشت: بیشترین خسارت‌ها به بخش‌های گردشگری، مزارع شیلات، محیط زیست و برخی صنایع وارد شده است.

وی افزود: برای جبران خسارت‌ها تمهیداتی اندیشیده شده که استمهال در بازپرداخت تسهیلات، تامین سرمایه در گردش و بخشودگی از جمله برنامه‌های پیشنهادی به سرمایه‌گذاران واحدها و طرح‌های اقتصادی استان است.

معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه سیل‌های اخیر به طرح‌های بدون مجوزی که با فعالیت‌های غیرقانونی و یا نادیده گرفتن محیط زیست اجرا شده بودند نیز خسارت وارد کرد، گفت: بر اساس تصمیم مدیریت بحران، هیچ خسارتی به این طرح‌ها پرداخت نمی‌شود.

گوهرگانی عنوان کرد: طرح‌های بدون مجوزی که در سیل‌های اخیر دچار خسارت شدند شامل 550 ایستگاه پمپاژ، چاه‌های غیرمجاز و توسعه خارج از برنامه‌ برخی طرح‌ها بوده است.

منبع: تسنیم

10

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد