جهش قیمت ها در بازار خودرو/ پراید همچنان می‌تازد/ جدول

روند قیمت ها در بازار خودرو از آخرین روز هفته گذشته تاکنون افزایشی بوده است و در این بین خودروهای گروه های پراید، پژو، تیبا و کوییک بیشترین افزایش قیمت ها را در این مدت تجربه کردند.

جهش قیمت ها در بازار خودرو/ پراید همچنان می‌تازد/ جدول

در بین خودروهای پراید مدل ۱۱۱ آن از ۱۷۱ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۱۷۲ میلیون تومان رسیده است و مدل ۱۳۱ آن نیز از آخرین روز هفته گذشته تاکنون یک میلیون تومان گران شده است و این خودرو در حال حاضر ۱۵۴ میلیون تومان قیمت خورده است و پراید ۱۳۲ نیز از ۱۴۲ میلیون تومان در آخرین روز هفته گذشته امروز به ۱۴۴ میلیون تومان رسیده است.

در بین خودروهای گروه پژو نیز این افزایش قیمت ها مشهود است به طوری که پژو ۲۰۰۸ مدل ۱۳۹۹ از آخرین روز هفته گذشته تاکنون ۱۵ میلیون تومان گران شده است و این خودرو در حال حاضر یک میلیارد و ۱۵ میلیون تومان قیمت خورده است و پژو ۲۰۷ اتوماتیک مدل ۱۴۰۰ نیز در این مدت ۵ میلیون تومان گران شده است و این خودرو در حال حاضر ۵۱۰ میلیون تومان قیمت خورده است.

در بین خودروهای کوییک نیز این خودروها به طور میانگین از آخرین روز هفته گذشته تاکنون افزایش قیمت یک میلیون تومانی را تجربه کردند؛ کوییک دنده ای مدل ۱۳۹۹ در حال حاضر ۱۸۰ میلیون تومان قیمت خورده است.

خودروهای تیبا نیز از آخرین روز هفته گذشته تاکنون به طور میانگین ۲ میلیون تومان گران شدند؛ تیبا ۲ مدل ۱۴۰۰ در حال حاضر در بازار به قیمت ۱۷۷ میلیون تومان خرید و فروش می شود.

قیمت روز خودرو در جدول زیر آمده است:

جهش قیمت ها در بازار خودرو/ پراید همچنان می‌تازد

 

منبع: خبر آنلاین
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 6
  • احمد
    0

    خجالت هم بعضی موقع ها خوبه که بکشین اهن ضایعات رو کیلویی ۵تومان میخرید که پانصدکیلو پراید میشه ۵۰۰۰۰۰هزارتومان وباهزینه کارگرو۰۰۰۰۰میشه ۱میلیون اونوقت میدین ۱۷۰میلیون تازه ربطی هم به تحریم نداره خودتون گفتین ۹۸ درصد مواداولیه ریالیه وفقط ۲درصد دلاری

  • ناشناس
    0

    حالا خدا وکیلی اینهمه افزایش مشتری هم دارد ؟

  • تیرشیش
    0

    علی غضب الله به جای برکت الله اومد. فرشته چون رود دیو به خانه آید.

  • امیر
    0

    فعلآ پراید شده سمندرماایرانیها!
    پس بتاز سمندر
    ولی خدا کنه حالا دیگه دو شرکت بزرگ و افتخار آفرین خودرو ساز ازرکود خارج وضرری متوجه آنها نشه!چون همیشه میگن ضررکردیم.این جیب چقدر بزرگه ،نمیدونمَ!!

  • ناشناس
    0

    هی گرون کنید تا کجا میخواید پیش برید همین الان بازار خودرو رکود بی سابقه‌ای داره کسی زورش نمیرسه بخره با این حقوق های ناچیز جیب مردمو خالی کردید پراید در صورتی 170 میلیون می ارزه که تو داشبورد 160 میلیون پول باشه کیلویی چند میفروشید همین الان از لوازم یدکی کل قطعات پراید بگیری نصف قیمت شما در میاد به چه روندی قیمت اعلام میکنید مسئولان بی خاصیت این دزدی ها تمامی نداره

  • ناشناس
    0

    آخه من موندم این همه نوسان قیمت،گرونی چندین برابر علتش چیه؟اگه به ریال حساب میکنین،منطقی نیست،اگه به دلار هم حساب کنین بازم جور درنمیاد،آخه بی انصافا مگه درآمد مردم چقدره؟پست ترین ماشینوباضعیف ترین ایمنی ممکن قیمت گذاشتین خداااااتومن؟ساعت به ساعت هم که گرون میکنین این آشغالارو،مردم که تو خرج روزمره خودشون موندن اصلا بشه یه میلیارد چه فرقی میکنه وقتی قدرت خرید ندارن؟شما اگه مسلمونین باید مثل سال۹۵وقبلش با۱۰میلیون پیش پرداخت و۱۰ میلیون قسط ماشین رو تحویل مردم بدین. والا کافرا هم یکم انصاف رو دارن،ولی شما رحمتشون به زن و بچه مردم که هموطن خودتون هستن هم نمیاد.موندم بخدا که شما چطورآدمایی هستین،اصلاً انسانید؟من که بعید میدونم.فقط خدا جواب ظلمای شماروبهتون بده.(اللهم عجل لولیک الفرج)

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها