قیمت تارا در بازار و کارخانه چقدر است؟

قیمت تارا دنده‌ای در کارخانه ۲۹۰ میلیون تومان است، اما امکان دارد به خریدار در بازار آزاد دو برابر این رقم پیشنهاد شود.

قیمت تارا در بازار و کارخانه چقدر است؟

ایران خودرو نرخ جدید تارا دنده‌ای را ۲۹۰ میلیون تومان اعلام کرده که با مقایسه دیگر محصولات داخلی متوجه می‌شویم فقط دنا پلاس توربو و دنا پلاس اتوماتیک از تارا دنده‌ای قیمت بیشتری دارند.

حالا اگر سری به بازار آزاد بزنیم قیمت‌ها هیچ شباهتی به عدد و رقم‌های ذکر نشده ندارند. خرید تارا دنده‌ای در بازار آزاد حداقل از ۴۲۰ میلیون تومان شروع می‌شود و تا ۴۷۰ میلیون تومان ادامه دارد، اما قیمت درج شده در برخی از آگهی‌های موجود در سایت‌های خرید و فروش آنلاین از مرز ۵۰۰ میلیون تومان هم عبور کرده است.

تارا نسخه فیس لیفت شده پژو ۳۰۱ است و این تغییرات در بخش جلو و عقب خودرو اعمال شده. ایران خودرو و PSA قصد داشتند تولید مشترک پژو ۳۰۱، پژو ۲۰۸، پژو ۵۰۸ و پژو ۲۰۰۸ به سرانجام برسانند، اما تحریم‌های عصر دونالد ترامپ در سال ۲۰۱۸ اجازه این کار را نداد. پژو که زیرمجموعه PSA محسوب می‌شد از ایران رفت و نهایتا ایران خودرو اولین نسخه از تارا را طی جلسه هیئت دولت در ۳۰ بهمن ۹۸ رونمایی کرد. تیرماه ۹۹ نیز اولین نمونه‌های تارا به فروش رسید.

منبع: فرارو
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    آخه شمامیگین قیمت کارخانه وبازار خودروی تارا......چراسورن پلاس رونمیگیدقیمت کارخونش شده ۲۴۰میلیون تومان که ازدناپلاس و۲۰۷دستی سقف شیشه ای هم گرونتر شده ....ولی قیمت بازار ازیک پژوی ساده هم ارزانتره...الان قیمت جدیدی که کارخانه به سورن پلاس داده با این قیمت ۲۴۰ میلیون تومان کارخانه....قیمت بازار این خودروبایداز دناپلاس هم گرانترباشدنه آنکه ۱۰۰میلیون تومان ارزانتر ازدنا...لطفا قیمتهارسیدگی شود...بخصوص قیمت کارخانه سورن پلاس خداییش خیلی خیلی بالارفته...تشکر..یاعلی مدد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد