پای صحبت مدیران یکی از موثرترین برندهای ایرانی در زمینه محصولات مراقبت از پوست و مو؛

کیفیت برگ برنده ما است

هلدینگ «پرگاس طب» یکی از موثرترین برندهای ایرانی و مورد حمایت پزشکان و مصرف کنندگان است که توانسته محصولات تخصصی مراقبت از پوست و مو را به بازار عرضه کند.

کیفیت برگ برنده ما است

بیستمین کنگره سالیانه انجمن متخصصین پوست و موی ایران در حالی بعد از یکسال به دلیل همه‌گیری کرونا برگزار شد که در این کنگره شرکت‌های آرایشی بهداشتی و تجهیزات پزشکی سراسر کشور حضور داشتند تا به معرفی و رونمایی محصولات جدیدشان در این حوزه بپردازند. هلدینگ «پرگاس طب» یکی از موثرترین برندهای ایرانی و مورد حمایت پزشکان ومصرف کنندگان است که توانسته محصولات تخصصی مراقبت از پوست و مو را به بازار عرضه کند. این محصولات درکنار کیفیت مطلوب قیمت‌های متعارفی دارند و قابل رقابت با محصولات مشابه خارجی هستند. در ادامه به گفتگو با مدیر مدیکو مارکتینگ و مدیر ترید مارکتینگ هلدینگ پرگاس طب پرداختیم تا از مشکلات تولید محصولات بهداشتی و زیبایی در این حوزه جویا شویم و از مزایای رقابتی و تنوع این محصولات پرس‌وجو کنیم.

تولید محصولات ایرانی بر مبنای جدیدترین یافته‌های علمی

مریم عاشورپور، مدیر مدیکومارکتینگ با اشاره به فعالیت‌های متنوع هلدینگ پرگاس طب بیان کرد: این شرکت از سال 94 به‌طور رسمی آغاز به کار کرد و زمینه فعالیت بسیار گسترده ای دارد که محصولات متنوع مراقبت از پوست و مو را دربرمی‌گیرد. برنامه‌ریزی کرده‌ایم تا در آینده خطوط تخصصی این صنعت با توجه به خواست مصرف‌کنندگان و با بهره‌گیری از جدیدترین یافته‌های علمی تکمیل‌تر ‌شود.

IMG_20211224_220252_668

مدیر مدیکو مارکتینگ شرکت پرگاس طب اضافه کرد: اصلی‌ترین برند این مجموعه لافارر است که اصول معتبر علمی در تولید محصولات این مجموعه مورد تاکید ما قرار دارد. این محصولات پشتوانه علمی وتحقیقاتی بالا و کیفیت مطلوبی دارند و به صورت تخصصی به پزشکان و داروخانه های کشورعرضه می‌شوند. محصولات برند لافارر براساس یافته‌های مقالات معتبر علمی تولید می‌شوند تا جنبه پژوهشی آن‌ها در نظر گرفته شود. 

وی ادامه داد: مجموعه لافارر برند تخصصی پزشکان است و درحال حاضر پزشکان به این محصولات اعتماد دارند و از آن حمایت می‌کنند. چرا که مواد اولیه این محصولات از بهترین مواد موجود دربازار داخل و خارج کشور و با روش‌های علمی تهیه و تولید شده است. پزشکان هم درعمل به مفید بودن این محصولات پی برده‌اند. تاکید ما این است که مواد اولیه خالص و ناب موردنظرمان بدون محدودیت تهیه و به کشور وارد ‌شود تا به هیچ‌وجه کیفیت محصولات افت پیدا نکند. 

عاشورپور کیفیت بالا، ظاهر مطلوب و متفاوت بودن را از مهمترین ویژگی‌های محصولات شرکت پرگاس طب خواند و اشاره کرد: هرکدام از محصولات ما با هدف خاصی طراحی و تولید شده‌اند. این محصولات صرفا بهداشتی نیستند و جنبه درمان و در بعضی موارد جنبه کمک درمان هم دارند. لافارر در ابتدا با محصولات محدود شروع به کار کرد ولی به دلیل کیفیت بالا واستقبال بسیارخوب مصرف کنندگان شروع به برنامه ریزی تولید محصولات بیشتر ومورد نیاز پزشکان خصوصا در شرایط تحریم های موجود نموده است.

مدیر مدیکو مارکتینگ هلدینگ پرگاس طب درباره سایر برندهای این شرکت عنوان کرد: اواخر سال گذشته برند مورینگا وارد بازار شد که به دلیل کیفیت مطلوب آن توانست به سرعت جا بیفتد. در آینده این محصولات به شکل گسترده‌تر تکمیل و عرضه می‌شوند. مورینگا محصولاتی با تنوع بالا دارد که درآن از مواد موثره کاملا اختصاصی شرکت پرگاس طب استفاده کرده است.

وی درباره جدیدترین محصولات این شرکت گفت: اخیرا برند استموکسی زیرمجموعه پرگاس طب ایجاد شده است که از ماده موثره استموکسیدین برای مقابله با ریزش مو استفاده می‌کند. ما اولین شرکت ایرانی و دومین شرکت در دنیا هستیم که در تولید محصولات‌مان از این ماده موثره استفاده می‌کنیم.

IMG_20211224_220255_193

هرگز کیفیت را فدای مشکلات نکردیم

مدیر ترید مارکتینگ شرکت پرگاس طب نیز درباره مشکلات فعالیت در حوزه تولید محصولات درمانی و بهداشتی در زمان شیوع کرونا بیان کرد: کرونا همزمان تهدید و فرصت به حساب می‌آید. ما در زمان شیوع ویروس کرونا کمپین‌ها و جشنواره‌های خودمان را برگزار کردیم و محصولات مرتبطی مانند ماسک و الکل شرکت لافارر را در اختیار مصرف‌کنندگان قرار دادیم تا این پیام را منتقل کنیم که  همانطور که مصرف‌کننده محصولات ما خیالش از بابت زیبایی پوست و مسائل بهداشتی ما راحت است باید توجه داشته باشد که ما به سلامت او اهمیت می‌دهیم.

آرش صمدی افزود: کیفیت محصولات ما در تراز بهترین محصولات خارجی است و مصرف‌کننده داخلی با قیمت متعارف می‎تواند آن‌ها را تهیه کند. ما محصولات باکیفیتی تولید کردیم که در دنیا حرف برای گفتن دارد و از سویی توانستیم تولید ملی را جلو ببریم. باوجود تحریم‌ها تامین مواد اولیه باکیفیت برای ما بسیار مشکل است اما هرگز کیفیت را فدای مشکلات نکردیم. ما با سختی‌های فراوان و گاه صرف هزینه چندبرابری ماده‌اولیه درجه یک خریداری کردیم. درحالی که افزایش قیمت آنچنانی نداشتیم تا حمایت مصرف‌کننده را حفظ کنیم. او همچنین عنوان کرد تلاش داریم تا با کمرنگ شدن کرونا فعالیت‌های بیشتری در خارج از کشور انجام دهیم و وارد فاز صادرات شویم.

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها