چرا از پشتیبان گیر سخت افزاری کیف پول دیجیتال استفاده کنیم؟

استفاده از کیف پول سخت افزاری یک راه ایمن برای محافظت از دارایی دیجیتالی محسوب می‌شود.

چرا از پشتیبان گیر سخت افزاری کیف پول دیجیتال استفاده کنیم؟

با این وجود ممکن است کیف پول سخت افزاری یا نرم افزاری شما به هر دلیلی غیرقابل استفاده شده و یا از دسترس خارج شود، که در این صورت با استفاده از بکاپ گیری به وسیله عبارت بازیابی، می‌توانید حساب خود را ریکاوری کنید تا از از بین رفتن دارایی رمزارزی خود جلوگیری کنید.

عبارت بازیابی

امنیت بالای کیف پول‌های سخت‌افزاری، چیزی است که آن‌ها را از کیف پول‌های نرم افزاری و صرافی‌ها متمایز کرده‌ است. یکی از این موارد امنیتی، آفلاین بودن کیف پول سخت افزاری است که امکان هک را به صفر رسانده است.

در راستای ارتقای امنیت کیف پول سخت افزاری، دانشمندان راه حلی ایجاد کرده‌اند که در صورت گم شدن یا خراب شدن کیف پول، امنیت دارایی فرد حفظ شده و بتواند حساب ارز دیجیتالی خود را بازیابی کند.

به همین منظور قابلیت ذخیره یک عبارت بازیابی یا recovery seed در کیف پول را ایجاد کرده‌اند، تا کاربران با خیال راحت به ذخیره ارز دیجیتال در حساب خود از طریق کیف پول سخت افزاری بپردازند.

عبارت بازیابی، مجموعه‌ای از 12 تا 24 کلمه است که در تنظیمات راه‌اندازی کیف پول، به منظور گرفتن بکآپ از حساب ارز دیجیتال، ایجاد می شود.

نکته مهم در مورد عبارت بازیابی این است که شما باید آن را به یاد داشته باشید تا در صورت ایجاد مشکل، بتوانید به وسیله عبارت بازیابی، حساب ارز دیجیتالی خود را ریکاوری کنید.

اگر عبارت بازیابی را فراموش کنید و نتوانید آن را به شکل درست وارد کنید، حساب و دارایی ارز دیجیتالی شما از دست خواهد رفت.

همچنین برای حفظ امنیت بیشتر، فقط خود شما باید از این عبارت بازیابی مطلع باشید تا امکان سوءاستفاده و سرقت دارایی دیجیتال شما، وجود نداشته باشد.

سیدبان

کارشناسان توصیه می‌کنند، عبارت بازیابی خود را یادداشت کنید و در جای امن نگهداری کنید. با توجه به اینکه بافت کاغذ به مرور زمان، از بین می‌رود و امکان احتراق و پاره شدن آن نیز وجود دارد، گزینه مناسبی نیست.

همچنین یادداشت عبارت بازیابی در فضاهایی مانند موبایل، کامپیوتر، تبلت و غیره که با خطر هک و سوءاستفاده مواجه هستند، ایده جالبی نمی باشد.

به همین منظور، شرکت‌ها محصولات سیدبان تولید کردند تا به فعالان و سرمایه‌گذاران بازار ارز دیجیتال کمک کنند که عبارت بازیابی خود را به شکل مطمئن یادداشت و نگهداری کنند.

هودلر دیسک

غفغعفغع

هودلر دیسک یک مجموعه 24تایی از دیسک است که از جنس فولاد زنگ‌نزن و محکم ساخته شده‌است. شما با هک کردن هر کلمه روی یک دیسک فلزی، از عبارت بازیابی خود در برابر آب، آتش، ضربه، زمان و زنگ زدن محافظت می‌کنید.

  • فرآیند نوشتن کلمات روی هودلر دیسک به راحتی و آسانی توسط لوازم موجود در جعبه این محصول، انجام می‌شود.
  • یک پانچ مرکزی اتوماتیک وجود دارد که به وسیله آن، کار نوشتن عبارت بازیابی بدون زحمت انجام می‌شود.
  • این فرآیند بدون حضور شخص دومی انجام می‌شود و نوعی پشتیبان‌گیری سرد و آفلاین محسوب می‌شود.

خهحهخحخ

محتوای جعبه هودلر دیسک شامل: هودلر، پانچ مرکز زن، 2 روکش دوربین، آچار، عدد گوش گیر، نشانگر، مداد، جزوه پروتکل 1 دیسک، 4 صفحه بازیابی، پروتکل راهنمای گام به گام در قالب جزوه 20 صفحه می‌باشد.

کپسول کریپتو استیل

بلابلاپ

کپسول کریپتو استیل (Cryptosteel Capsule)، وسیله‌ای دیگر برای یادداشت و محافظت از عبارت بازیابی است که در اختیار فعالان و سرمایه‌گذاران بازار ارز دیجیتال قرار گرفته‌است.

در این کپسول با قابلیت ذخیره 24 کلمه بازیابی، با تنظیم کلمات عبارت بازیابی خود، می‌توانید از آن در برابر آسیب‌های فیزیکی محافظت کنید.

کپسول کریپتو از فولاد محکم ساخته می‌شود که ضد زنگ و ضد آب نیز می‌باشد.

این کپسول می‌تواند 1400 درجه حرارت را تحمل کند که باعث شده در برابر آتش نیز مقاومت بالایی داشته باشد.

کریپتو استیل در برابر خوردگی و ضربه نیز استحکام بالایی دارد و می‌تواند 1500 نیوتون وزن را تحمل کند که در نتیجه این ویژگی‌های فیزیکی عالی خود، وسیله‌ای مطمئن برای یادداشت و نگهداری عبارت بازیابی به شمار می‌آید.

تناتنتانتن

نحوه یادداشت عبارت بازیابی در کریپتو استیل بسیار آسان است.

  • شما باید درب کپسول را باز کنید، سپس، حرف اول هر کلمه را بر روی استوانه مرکزی تنظیم کنید.
  • در ادامه قطعه‌های فولادی را در جای مخصوص چفت کنید و از طریق تسمه آنها را در جای خود قرار داده و محکم کنید.
  • درب کپسول را ببندید و آن را در جایی امن نگه دارید.

سخن پایانی

محافظت از دارایی رمزارزی یکی از اولویت‌های حضور در بازار ارزهای دیجیتال است. استفاده از کیف پول سخت افزاری به عنوان یک روش ثابت شده برای ذخیره و انجام معاملات ارز دیجیتال، امن‌ترین راه نگهداری ارز دیجیتالی است که خود نیز به عبارت بازیابی نیاز دارد تا از هر گونه احتمال از دست رفتن دارایی جلوگیری شود. در این شرایط، استفاده از سیدبان‌هایی چون هودلر دیسک و کریپتو استیل برای محافظت از عبارت بازیابی، کاملا منطقی است. امیدواریم این مقاله برای شما مفید بوده باشد.

 

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد