بهترین دوره دیجیتال مارکتینگ را از کجا تهیه کنم؟

اگر اهل رقابت نیستید، وقتتان را برای پیدا کردن بهترین دوره دیجیتال مارکتینگ هدر ندهید! راستش درست از زمانی که قدم در دنیای بازاریابی دیجیتال بگذارید، متوجه می‌شوید که چه مسیر شگفت انگیز و پیچیده‌ای پیش رویتان قرار دارد. در این مسیر، همه دوست دارند بهترین باشند و سریع‌ترین رشد ممکن را تجربه کنند.

بهترین دوره دیجیتال مارکتینگ را از کجا تهیه کنم؟

مهم‌ترین نکته در این راه، این است که باید همیشه به روز باشید، وگرنه خیلی زود شکست می‌خورید. یادگیری مهارت‌های مربوط به بازاریابی دیجیتال، باید با نظم، دقت و نوآوری همراه باشد تا بهترین نتیجه را به ارمغان بیاورد. به همین دلیل، پاسخ اینکه از کجا و چگونه یک دوره دیجیتال مارکتینگ خوب بخریم، اولین قدم در مسیر موفقیت خواهد بود.

 

چرا می‌خواهید دیجیتال مارکتینگ یاد بگیرید؟

می‌خواهید محصول یا خدمات خود را به فروش برسانید؟ قصد دارید استخدام شوید؟ یا می‌خواهید برای مهاجرت به خارج از کشور یک مهارت پولساز داشته باشید؟ در هر صورت، شرکت در دوره آموزش دیجیتال مارکتینگ آکادمی نوین می‌تواند به شما کمک کند. دلیل این موضوع، ۳ چیز است:

  • پرداختن به تمام زوایای دیجیتال مارکتینگ

    اگر قبلا کار تجارت دیجیتال انجام داده باشید، حتما می‌دانید که این مسیر، پر از پیچ و خم و راه‌های فرعی است. شما برای موفقیت در بازاریابی در دنیای دیجیتال، نمی‌توانید به مهارت‌های محدود اکتفا کنید. از تولید محتوا و سئو گرفته تا آشنایی با ابزارهای تحلیل و بررسی، همه و همه در کنار هم می‌توانند نتیجه بخش باشند. بنابراین باید به دنبال دوره‌ای بگردید که برای تمام سوال‌های دیجیتال مارکتینگ، جوابی در چنته داشته باشد.

  • پروژه محور و همراه با چالش واقعی

در بازاریابی دیجیتال، مسیر هیچ‌وقت کاملا هموار نیست. ممکن است شما تمام ابزارها و اصول را به صورت پراکنده از منابع رایگان یاد بگیرید، اما همچنان نتوانید در این مسیر موفق عمل کنید. دلیل این موضوع آن است که تجربه کاری می‌تواند کاملا با آموخته‌های تئوری متفاوت باشد. با تهیه دوره آموزش دیجیتال مارکتینگ از آکادمی نوین، می‌توانید یک پروژه عملی را از ۰ تا ۱۰۰ اجرا کنید تا آموخته‌هایتان کاملا تثبیت شوند.

  • برابری قیمت دوره با ارزش خلق شده

وقت پای خرید یک محصول یا دوره پیش می‌آید، نمی‌توان نسبت به قیمت آن بی‌تفاوت بود. بهترین دوره دیجیتال مارکتینگ، باید شما را برای فعالیت در دنیای واقعی کسب و کار آماده کند. آکادمی نوین، به دلیل فعالیت طولانی مدت در زمینه دیجیتال مارکتینگ، موسسه‌ای مورد اعتماد برای آموزش به شمار می‌رود. همچنین پس از پایان این دوره، علاوه بر مهارتی که کسب می‌کنید، یک مدرک معتبر هم می‌گیرد که می‌تواند ضامن استخدام شما در سازمان‌های مختلف باشد.

2

خرید کامل‌ترین دوره آموزش دیجیتال مارکتینگ

غفلت از یک مهارت در دیجیتال مارکتینگ، مثل حذف کردن یکی از پله‌های نردبان است. وقتی در دوره‌های ناقص شرکت می‌کنید، ممکن است در آغاز راه متوجه مشکل نشوید، اما هرچه پیش می‌روید بالا رفتن برایتان سخت‌تر می‌شود. به همین دلیل باید دنبال دوره‌ای باشید که تمام مهارت‌های لازم را به شما ارائه دهد.

از سویی برخی از دوره‌ها، مهارت‌های غیرلازم را نیز در دوره دیجیتال مارکتینگ می‌گنجانند. مثلا یک دیجیتال مارکتر نیازی به آشنایی با کدنویسی برای سایت یا طراحی UI ندارد؛ اگرچه این مهارت‌ها می‌توانند بعدا در ارتباط با سایر اعضای تیم به کار بیایند، اما گنجاندن آن‌ها در دوره‌ای که مختص بازاریابی دیجیتال است، تنها باعث سردرگمی و پیچیدگی غیرضروری خواهد شد. بنابراین دوره خوب، باید کامل و مفید باشد.

یک بازاریاب دیجیتال به مهارت‌های زیر نیاز دارد:

  • فروش محصول و خدمات با اینترنت
  •  سئو و جذب مشتری از موتورهای جستجو
  • بازاریابی مبتنی بر محتوا
  • راه‌اندازی سایت و فروشگاه اینترنتی
  • تکنیک‌های افزایش فروش اینترنتی
  • تبلیغات بهینه، هدفمند و موثر
  • طراحی و راه‌اندازی کمپین‌
  • بازاریابی شبکه‌های اجتماعی
  • تحلیل وبسایت و رفتار کاربران
  • تدوین استراتژی بازاریابی دیجیتال

هر دوره‌ای که کمتر از این موارد را به شما آموزش دهد، نمی‌تواند یک دوره جامع باشد؛ بلکه تنها بخشی از مسیر دیجیتال مارکتینگ است. در دوره‌ای که شرکت Novin، تمام این مهارت‌ها در سرفصل‌های مجزا به صورت تخصصی آموزش داده می‌شوند.

از کجا آموزش دیجیتال مارکتینگ را شروع کنم؟

افراد وقتی سراغ دوره‌های آموزشی می‌روند، دو دسته کلی هستند: دسته اول کسانی که به حوزه آشنایی دارند و می‌خواهند تخصصی‌تر وارد آن شوند. دسته دوم، افرادی که هیچ پیش‌زمینه‌ای از دوره ندارند و تنها به دلیل توصیه دیگران یا نیاز بازار کار وارد این مسیر شده‌اند.

در هر دو حالت، یک دوره جامع بهترین معیار یک انتخاب عالی برای دوره دیجیتال مارکتینگ است. برای دسته اول از آن نظر که ممکن است اطلاعاتشان پراکنده و ناقص باشد، به همین دلیل شروع از صفر و یادگیری دقیق می‌تواند کمکشان کند. برای دسته دوم، از آن جهت که تقویت پایه‌ها، می‌تواند روند رشد را سریع‌تر کند.

دوره جامع و تخصصی آموزش صفر تا صد بازاریابی دیجیتال آکادمی نوین، برای تمام علاقمندان به این حوزه مناسب است. شما بدون حتی یک کلمه پیش زمینه می‌توانید وارد این دوره شوید و تمام اطلاعات لازم را کسب کنید. این دوره، برای شروع یا تقویت یک کسب و کار، استخدام در شرکت‌ها و فعالیت در بازارهای داخلی و خارجی کاملا مناسب است.

1

نتیجه‌گیری

در نهایت، این سوال ممکن است ذهنتان را درگیر کند که آیا دوره معرفی شده، واقعا برای من مناسب است؟ راستش جواب این پرسش پیش خود شماست! اگر حس می‌کنید رقبایتان دارند با دیجیتال مارکتینگ، درآمدی بسیار بیشتر از شما کسب می‌کنند، حتما وقت آن رسیده است که دست به کاری بزنید. اگر در شرکتی مشغول به کار هستید که از شما می‌خواهد در فروش بیشتر به آن‌ها کمک کنید، شرکت در دوره دیجیتال مارکتینگ برایتان ضروری است. و در نهایت، اگر دنیای بازاریابی برایتان جذاب است، حتی اگر تجربه قبلی در آن ندارید، با این دوره می‌توانید آینده شغلی جدید، پردرآمد و جذابی برای خودتان رقم بزنید.

 

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد