حضور لایف استار در نمایشگاه گلفود 2023 دبی

از پرطرفدارترین نمایشگاه‌های جهان که با موضوع مواد غذایی و نوشیدنی‌ها به صورت سالانه در شهر دبی و در کشور امارات برگزار می‌شود، نمایشگاه بین المللی گلفود است.

حضور لایف استار در نمایشگاه گلفود 2023 دبی

معمولا هر ساله بازدیدکنندگان و علاقه مندان بسیاری از  اکثر کشور‌های دنیا در این نمایشگاه شرکت کرده و از آن دیدن می‌کنند. نمایشگاه محصولات غذایی گلفود دبی دارای 4 شاخه مختلف می‌باشد که هر کدام از این شاخه‌ها، دارای غرفه‌های اختصاصی خود می‌باشند که در آنجا محصولات و نوآوری‌های‌شان را در معرض دید عموم قرار می‌دهند.

تمامی افراد و علاقه‌مندان می‌توانند از نمایشگاه غذا و نوشیدنی دبی بازدید کنند. از جمله افراد شرکت کننده در نمایشگاه می‌توان به تولیدکنندگان انواع مواد غذایی، رستوران دارها، فروشندگان، واردکنندگان، آشپزها و توزیع کنندگان اشاره کرد.

از معروف‌ترین برندهای ایرانی که در این نمایشگاه حضور دارند، نوشیدنی انرژی زا لایف استار است. به گفته مدیر روابط عمومی برند لایف استار، این برند بعد از شرکت در نمایشگاه گلفود 2022 ، برای دومین سال پیاپی در نمایشگاه بین‌المللی گلفود 2023 نیز حضور دارد تا محصولات خود را عرضه کند. برند لایف استار با دو نوع نوشیدنی انرژی‌زا کلاسیک و زیرو (دارای BCAA) در این نمایشگاه حضور پیدا کرده است.

گفتنی است لایف استار، امسال در غرفه HP2-G2 واقع در سالن المستقبل پلازا ، مرکز تجارت جهانی دبی در نمایشگاه گلفود 2023 حضور پررنگی دارد. نمایشگاه از تاریخ 1 اسفند شروع و تا 5 اسفند ادامه دارد.

مدیر روابط عمومی لایف استار، هدف این برند از حضور در این نمایشگاه بین‌المللی به عنوان مهم‌ترین و بزرگترین نمایشگاه صنایع غذایی جهان، ایجاد بستری مناسب برای تجارت و توسعه بازار، تبادل دانش و مهارت با متخصصان صنایع غذایی سایر کشورها، آشنایی با آخرین روندها و نوآوری‌ها در صنایع غذایی جهان، نمایش توانمندی‌ها و دستاوردهای تولید نوشیدنی انرژی‌زا در کشور ایران است.

 

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها