تاخیر در اعلام نتایج نوبت‌دهی دور دوم عرضه یکپارچه خودرو

بنا به گفته مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو ساعت ۱۴ امروز زمان اعلام نتایج نوبت‌دهی دور دوم عرضه یکپارچه خودرو بود، اما هنوز خبری از اعلام نتیجه نیست.

تاخیر در اعلام نتایج نوبت‌دهی دور دوم عرضه یکپارچه خودرو

نتایج مرحله دوم عرضه یکپارچه خودرو قرار بود صبح امروز ۲۴ خرداد اعلام شود که این اعلام نتایج ابتدا به ساعت ۱۴، سپس ۱۶ و در نهایت به ساعت ۱۸ موکول شد.

براساس این گزارش تا لحظه انتشار این خبر و با گذشت حدود یک ساعت از ساعت ۱۸ هنوز نتایج نوبت‌دهی دور دوم عرضه یکپارچه خودرو اعلام نشده است. 

در این طرح متقاضیان پس از اطلاع از زمان واگذاری خودرو می‌توانند ۱۰۰ میلیون تومان مسدودی خود را برداشت کنند.

مهدی تقدسی مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو گفت:به دلایل مشکلات زیر ساختی سایت، زمان اعلام نتایج تغییر می‌کند. شرکت‌کنندگان در این طرح فروش پس از موعد مقرر با مراجعه به سایت سامانه یکپارچه از زمان تحویل خودرو خود مطلع شوند.

او با بیان اینکه ۵۰ هزار نفر انصرافی داشته ایم، گفت: بلافاصله پس از اعلام نتایج افراد می‌توانند وجه ۱۰۰ میلیون تومان مسدود شده در حساب وکالتی خود را برداشت کنند.

تاخیر در اعلام نتایج نوبت‌دهی دور دوم عرضه یکپارچه خودرو

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • ناشناس
    0

    این کارها خلاف انسانیت است درآمد این صدمیلیون مسدودی حرامتان شود شماها که به فکر مردم خودتان نیستید وخودروها را صادر می کنید چرا کارخانه اضافه نمی کنید چرا مامردم احمق رااینقدر شکنچه می دهید از خدا وعواقب کارتون نمی ترسید

  • ن
    0

    حیثیت برای این مملکت نذاشتین با این ماشین!!چه مردمی که میرن پول میدن،دوسال دیگه ماشین بگیرن،چه شرکتی که خون مردم کرده تو شیشه.

  • محمد
    0

    ما را سر کار گداشتن. کجای دنیا صد میلیون را یک ماه مسدود میگنن بعد از یکسال ماشین بهت میدن؟ تازه قیمتش هم معلوم نیست
    اونم نه ماشین رست حسابی. ماشین چینی
    واقعا مسخره تر از این هم هست؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها