چگونه به انگلستان مهاجرت کنیم؟

کشور انگلستان، یکی از قدرتمند ترین و بزرگ‌ ترین کشور های جهان محسوب شده و افراد بسیار زیادی از سرتاسر دنیا، از طریق گوناگون قصد مهاجرت به این کشور را دارند.

چگونه به انگلستان مهاجرت کنیم؟

برخی از افراد جهت مشاهده جاذبه‌ های توریستی و گردشگری بسیار فوق‌ العاده این کشور، اقدام به اخذ ویزای توریستی انگلستان کرده و برخی دیگر نیز به‌ علت وجود دانشگاه‌ های بسیار معتبر و امکانات بالای تحصیلی، اقدام به اخذ ویزای تحصیلی انگلیس می‌ نمایند. در حال حاضر نیز روش‌ های متعددی جهت مهاجرت به این کشور وجود دارند که هر کدام بر اساس نوع مهاجرت، دارای شرایط و مراحل گوناگونی هستند.

شرکت‌ ها و مجموعه‌ های بسیار معتبری نیز در این حوزه مشغول به فعالیت هستند و شما می‌ توانید جهت اخذ انواع ویزا برای کشور های متفاوت همچون اخذ ویزای توریستی کانادا، اخذ ویزای تحصیلی انگلیس و یا اخذ ویزای توریستی انگلیس به آن ها مراجعه کرده و از خدمات مفید آن‌ ها بهره‌ مند شوید.

انواع روش های مهاجرت به انگلستان

امروزه روش‌ های متفاوتی جهت مهاجرت به کشور بریتانیا وجود دارند که از جمله این روش‌ ها می‌ توان به موارد زیر اشاره نمود:

·مهاجرت از طریق تحصیل

یکی از روش‌ های متداول مهاجرت به کشور بریتانیا، مهاجرت تحصیلی و اخذ ویزای تحصیلی انگلستان می‌ باشد. این کشور علاوه‌ بر داشتن دانشگاه و کالج های بسیار معتبر و شناخته‌ شده، دارای مؤسسات آموزشی بسیار عالی برای افراد زیر ۱۸ سال نیز بوده و محصلان و دانشجویان بین‌ المللی می‌ توانند در صورت واجد شرایط بودن و کامل بودن مدارک خود، جهت اخذ ویزای تحصیلی این کشور و مهاجرت به بریتانیا اقدام نمایند.

·مهاجرت از طریق کار

کسانی که قصد مهاجرت به کشور بریتانیا از طریق کار را دارند، به ۲ روش می‌ توانند به این کشور مهاجرت نمایند. اولین روش دریافت ویزای کاری تخصصی و خاص و دومین روش دریافت پیشنهاد شغل توسط یک کارفرما در کشور انگلستان می‌ باشد.

·مهاجرت از طریق ازدواج

یکی دیگر از روش‌ های مهاجرت به کشور انگلستان، مهاجرت از طریق ازدواج می‌ باشد. مهاجرت از طریق ازدواج نیز نیازمند شرایط و مدارک خاصی بوده و پس‌ از گذشت ۳ سال از ازدواج خود، می‌ توانند جهت دریافت اقامت دائم در این کشور اقدام کنند. از جمله شرایط لازم برای مهاجرت از طریق ازدواج به کشور انگلستان نیز می‌ توان به میزان تمکن مالی مناسب یکی از زوجین انگلیسی جهت تأمین هزینه‌ های زندگی همسر خود، سن بالای ۱۸ سال زوجین، اقدام به ازدواج رسمی زوج خارجی پس‌ از ۶ ماه ورود خود به کشور انگلستان و گذشتن ۲ سال از زندگی آن‌ ها با یکدیگر اشاره کرد.

·مهاجرت از طریق سرمایه‌ گذاری

کشور انگلستان همانند برخی از کشور های مطرح جهانی، در رتبه‌ های اول جهانی از لحاظ اقتصادی قرار داشته و مقصد پرطرفداری برای مهاجران از طریق سرمایه‌ گذاری می‌ باشد. این نوع از مهاجرت نیز نیازمند شرایط و مراحل مختص به خود را داشته و کسانی که این نوع ویزا را دریافت می‌ نمایند، می‌ توانند به مدت ۳ یا ۴ سال در این کشور اقامت داشته و حتی برای ۲ سال نیز اقامت خود را تمدید نمایند.

·مهاجرت ورزشکاران

این نوع از مهاجرت به کشور انگلستان، مختص به ورزشکاران بسیار حرفه ‌ای و بین‌ المللی است و مهم‌ ترین شرط آن برای ورزشکاران، ورزش به‌ طور حرفه‌ ای در رشته مورد نظر و رسیدن به بالا ترین سطح در کشور انگلستان می‌ باشد.

چگونه به انگلستان مهاجرت کنیم؟

·مهاجرت با طریق دعوت‌ نامه

مهاجرت به کشور بریتانیا از طریق دعوت‌ نامه شامل انواع گوناگون دعوت‌ نامه خویشاوندی، تحصیلی، کاری و تجاری بوده و پذیرش هر کدام از این دعوت‌ نامه‌ ها و دریافت تأییدیه دولت بریتانیا، دارای ویژگی‌ ها و مراحل جداگانه ‌ای می‌ باشد.

·مهاجرت هنرمندان

این نوع مهاجرت مختص به افراد نخبه و هنرمندان بسیار موفق است که در صورت واجد شرایط بودن مهاجرت به کشور انگلیس، می‌ توانند در این کشور به مدت ۳ سال اقامت داشته و پس‌ از اتمام اقامت خود، مجدداً ۳ سال آن را تمدید نمایند.

·مهاجرت از طریق تولد

در گذشته ‌ای نه‌ چندان دور، دریافت تابعیت انگلستان از طریق تولد، تنها به فرزندانی که در خاک این کشور متولد می‌ شدند اطلاق می‌ گردید. اما امروزه تابعیت این کشور بر اساس سیستم خونی انجام‌ شده و فرزندانی که یکی از والدین آن‌ ها شهروند کشور انگلیس باشد، می‌ توانند تابعیت این کشور را به دست آورده و از طریق تولد، به کشور انگلستان مهاجرت نمایند.

در پایان

کسانی که قصد مهاجرت به کشور انگلیس و یا سایر کشور های مطرح جهانی را دارند، می‌ توانند جهت انجام امور مهاجرتی و یا اخذ ویزای توریستی انگلیس، اخذ ویزای تحصیلی انگلیس و اخذ ویزای توریستی کانادا به شرکت‌ های معتبر در این زمینه مراجعه کرده و با دریافت راهنمایی‌ ها و مشاوره های لازم، اقدامات اولیه را انجام دهند.

 

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • ناشناس
    0

    از طریق اقازادگیش نگفتید

  • محمد
    0

    خوش بحال اقازاده ها و پدران دزدشون

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      گدازاده یا آغازاده نه آقازاده

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    اخبار سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد