انتخاب بهترین میز کارمندی برای فضای کار

انتخاب بهترین میز کارمندی برای شرکت، اقدامی هوشمندانه است که از جنبه های مختلف مفید واقع می شود.

انتخاب بهترین میز کارمندی برای فضای کار

شاید در خرید بهترین ها مجبور باشید تا قیمت بیشتری پرداخت کنید، اما مطمئن باشید این بالا بودن قیمت منطقی و عقلانی است. با ما همراه باشید تا شما را با منافع انتخاب بهترین میز کارمندی و نحوه خرید آن آشنا کنیم.

اهمیت انتخاب بهترین میز کارمندی

میز کارمندی یکی از مهم ترین عناصر در دفاتر کاری به حساب می آید. این میز بخش گسترده ای از فضا را اشغال می کند و بدین شکل به طور مستقیم بر دکوراسیون و چیدمان فضا اثر می گذارد. از سوی دیگر کارمندان یک شرکت بیش از 7 ساعت از فعالیت خود را پشت میز اداری می گذارنند.

پیداست که تحت تأثیر مشخصات میز قرار می گیرند. اگر میز استاندارد و ارگونومیک باشد، انجام فعالیت های اداری ساده تر می شود. به طور عکس اگر میز کارمندی غیر استاندارد باشد، نشستن پشت آن منجر به ایجاد حس درد می شود. نمی توان انتظار داشت در این حالت راندمان کاری کارمندی حفظ شود. به مرور آن ها پس از تجربه حس درد دچار افت شده و عملکرد خود را از دست می دهند. تمام این ها بر ضرورت خرید بهترین میز کارمندی تأکید می کند.

راهنمای خرید بهترین میز کارمندی

احتمالاً پس از آگاهی از منافع خرید یک میز کارمندی استاندارد، تصمیم گرفته اید تا بهترین میز کارمندی را برای شرکت خود انتخاب کنید. برای اینکه با ریسک کم یک میز ایده آل و با کیفیت خریداری کنید، مراحل زیر را دنبال کنید.

1.استانداردهای ارگونومیک میز کارمندی

اولین نکته ای که باید در خرید یک میز اداری خوب مورد توجه قرار دهید، میزان به کارگیری استانداردهای ارگونومیک است. در میزهای استاندارد قابلیت های ویژه ای برای تنظیم ارتفاع میز به کار گرفته شده است. کارمندان می توانند ارتفاع میز را بر حسب قد خود تنظیم کرده و بدین شکل مانع از ایجاد فشار در نقاط حساس بدن شوند.

در میز های ایده آل و ارگونومیک، یک شیب ملایم برای جلوگیری از خم شدن سر ایجاد شده است. در صورتی که میز منتخب شما دارای استانداردهای ارگونومیک باشد، انجام فعالیت های اداری مستمر و سخت، ساده تر می شود. اما در زمان استفاده از میزهای غیر استاندارد کمر و گردن تحت فشار قرار می گیرند.

21

2.توجه به زیبایی ظاهری میز کارمندی

اگر در شرکت خود چندین کارمند دارید و نیاز به خرید تعداد زیادی میز کارمندی دارد، حتماً زیبایی و شکل ظاهری میز را نیز مورد توجه قرار دهید. چرا که در این حالت بخش گسترده ای از فضای کار شما توسط میزهای اداری احاطه می شود. پیش از این نیز گفته شد، شکل و شمایل میز بر دکوراسیون و کیفیت آن نیز اثر مستقیم می گذارد.

اگرچه زیبایی یک امر کاملاً سلیقگی است. اما بهتر است در خرید خود سراغ میزهایی بروید که مطابق با الگوهای یک سبک طراحی ساخته شده اند. یعنی یا کاملاً مدرن هستند و یا با با پیروی از سبک رومی و کلاسیک ساخته شده اند. میزهایی که از تلفیق ناشیانه این دو طرح ساخته می شوند، هیچ نگاهی را به خود جلب نمی کنند.

میزهای مدرن ظاهری ساده داشته و در عین حال بسیار شیک هستند. به طور عکس میزهای کلاسیک در بدنه خود تزئینات فراوانی داشته و برجسته به نظر می رسند. شما می توانید بنابر سلیقه خود یکی از این طرح ها را انتخاب کنید. توصیه می کنیم برای تجهیز فضاهای اداری کوچک، سراغ میز کارمندی مدرن بروید.

22

3.قیمت های میز کارمندی اداری را مقایسه کنید

برای انتخاب بهترین میز کارمندی، بد نیست تا میزهای مختلف را از لحاظ قیمت مقایسه کنید. مشخصاً میزهای ارزشمند و با کیفیت، قیمت بالایی داشته و میزهای عادی و معمولی نیز با قیمت کم به فروش می رسند. البته این یک قاعده کلی نیست. برخی فروشندگان سودجو، قیمت میزهای ساده و معمولی را بالاتر تعیین می کنند تا بدین شکل به آن ها اعتبار دهند. برای اینکه در تور اینگونه افراد نیفتید، خرید از فروشندگان و فروشگاه های معتبر را در اولویت قرار دهید.

4.قابلیت های میز اداری کارمندی را بسنجید

معمولاً  کارمندان لوازم شخصی و اسناد مهم را در کشو و کمدهای یک میز پنهان می کنند. در صورتی که میز کارمندی منتخب شما فاقد کمد های قفل دار و یا کشوهای نگهدارنده باشد، کار با آن سخت و دشوار خواهد بود. به خصوص برای کارمندانی که اسناد و مدارک شرکت زیر دست آن ها می چرخد.

پیشنهاد می دهیم در خرید میز کارمندی به این دسته از امکانات توجه کنید. همچنین خرید میزهایی که دارای قابلیت تنظیم ارتفاع هستند را در اولویت قرار دهید.

23

5.به دکوراسیون فضای میز اهمیت دهید

در صورتی که رنگ، طرح و سبک میز کارمندی در تناسب با دکوراسیون انتخاب نشود، نتیجه کار ناامید کننده خواهد بود. در این حالت هر یک از بخش ها و تجهیزات اداری ساز خود را می زنند. بهتر است با انتخاب یک هارمونی رنگ مشخص و یک سبک واحد، کلیه اجزا را در هماهنگی هم انتخاب کنید.

اگر در انتخاب رنگ میز اداری به چالش خوردید، از رنگ سازمانی خود کمک بگیرید. یا اینکه از رنگ های موجود در محیط الگو بگیرید و بهترین رنگ را برای میز کارمندی انتخاب کنید. همواره توصیه می شود سبک میز اداری در تناسب کامل با سبک محیط انتخاب شود. برای فضاهای سنتی و کسب و کارهای رسمی از سبک کلاسیک و برای فضاهای مدرن و کسب و کارهای جدید نیز از سبک مدرن.

نتیجه گیری

برای اینکه بهترین میز کارمندی را برای فضای اداری خود انتخاب کنید، باید در آن واحد چندین پارامتر مهم را مورد توجه قرار دهید. تناسب میان ابعاد میز و ابعاد اتاق، تناسب میان سبک طراحی میز و سبک دکوراسیون و استانداردهای ارگونومیک از جمله نکاتی ست که در خرید میز باید مورد توجه قرار بگیرد.

 

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد