با فینتو از هر کجا و در هر لحظه به حساب خود دسترسی دارید

وقت خداحافظی با نرم افزارهای حسابداری قدیمی فرا رسیده است و روز به روز بر تعداد کسب و کارهایی که برای انجام امور مالی و حسابداری خود نرم افزارهای آنلاین(ابری) را ترجیح میدهند بیشتر می شود.

با فینتو از هر کجا و در هر لحظه به حساب خود دسترسی دارید

یکی از بهترین نرم افزارهای حسابداری ابری (آنلاین) که مورد استقبال گسترده کسب و کارها قرار گرفته است نرم افزار حسابداری آنلاین ابری فینتو است. نرم افزار حسابداری فینتو با دارا بودن قابلیت هایی همچون قیمت مقرون به صرفه، کاربری بسیار آسان، و امنیت اطلاعات کاربران توانسته است که نیازهای کاربران از یک نرم افزار حسابداری را به خوبی برآورده کند. نرم افزار حسابداری فینتو به تازگی نیز امکان ارسال صورتحساب الکترونیکی به سامانه مودیان را به صورت کاملا رایگان برای کاربران خود فراهم کرده است که در ادامه بیشتر به توضیح امکانات نرم افزار حسابداری ابری فینتو میپردازیم

با فینتو از هر کجا و در هر لحظه به حساب خود دسترسی دارید:

با استفاده از نرم افزار حسابداری ابری و آنلاین فینتو شما میتوانید در هر لحظه، از هر کجا و با هر دستگاهی، تنها با ورود به حساب کاربری خود به نرم افزار حسابداری فینتو متصل شوید و به امور مالی و حسابداری خود رسیدگی کنید. درست همانگونه که از هرکجا باشید میتوانید ایمیل خود را چک کنید یا از طریق بانکداری الکترونیک امور مالی خود را انجام دهید. برخلاف نرم افزارهای حسابداری نسل قدیم که تنها بر روی یک دستگاه نصب میشدند و دسترسی به نرم افزار تنها به وسیله همان دستگاه مقدور بود، نرم افزار حسابداری فینتو این امکان را فراهم کرده است که در هر ساعت از شبانه روز و با هر دستگاهی، تنها با اتصال به اینترنت بتوانید به سادگی امور مالی و حسابداری خود رسیدگی کنید. تصور کنید از محل کار خود برگشته اید و متوجه میشوید که صدور یک فاکتور یا انجام یکی از امور مالی را فراموش کرده اید! جای نگرانی نیست، هر جا که هستید تنها لازم است به حساب کاربری خود وارد شوید و کار خود را انجام دهید.

ارسال رایگان صورتحساب الکترونیکی به سامانه مودیان با فینتو

یکی از ویژگی های خوب و بسیار کاربردی نرم افزار حسابداری فینتو، امکان ارسال کاملا رایگان صورتحساب های الکترونیکی به سامانه مودیان است. همانطور که میدانید این روزها تمامی مودیان مالیاتی ملزم به ارسال صورتحساب الکترونیکی هستند، نرم افزار حسابداری فینتو این قابلیت را برای تمامی کاربران خود ایجاد کرده است که بدون نیاز به پرداخت هیچگونه هزینه اضافه و جداگانه ای و همچنین بدون نیاز به شرکت های معتمد یا واسط، صورتحساب های الکترونیکی خود را به صورت رایگان با استفاده از نرم افزار حسابداری فینتو به سامانه مودیان ارسال کنند. 

کاهش چشم گیر هزینه ها

در نرم افزار حسابداری فینتو به اندازه کسب و کارتان هزینه پرداخت می کنید. در نرم افزارهای حسابداری قدیمی کاربران مجبور بودند فارغ از اندازه کسب و کارشان هزینه چشم گیری برای خرید نرم افزار بپردازند . اما برای استفاده از نرم افزار حسابداری آنلاین فینتو شما متناسب با نیاز و اندازه کسب و کارتان اشتراک مورد نظر را خریداری میکنید. با فینتو به اندازه ای که نیاز دارید، پرداخت می کنید.

با نرم افزار حسابداری فینتو جای اطلاعات شما امن است!

در نرم افزار حسابداری ابری (آنلاین) فینتو لازم نیست نگران امنیت اطلاعات خود باشید. اطلاعات شما در یک فضای ابری (cloud) رمزنگاری میشود و هیچکس به جز خود شما به اطلاعات دسترسی نخواهد داشت. در صورتی که شما به کاربران دیگری نیز دسترسی استفاده از نرم افزار را داده باشید، هر کاربر تنها اجازه دسترسی و مشاهده اطلاعاتی را خواهد داشت که شما اجازه داده اید.

نصب نکنید ! هزینه ای هم برای نصب پرداخت نکنید

برای استفاده از نرم افزار حسابداری فینتو لازم نیست که هزینه ای برای نصب و راه اندازی نرم افزار یا خرید تجهیزات، لایسنس و موارد دیگر بپردازید و بلافاصله پس از تهیه اشتراک مورد نظر خود، میتوانید وارد نرم افزار شوید و از تمامی امکانات نرم افزار استفاده کنید. در صورتی که نیاز به پشتیبانی و راهنمایی داشته باشید نیز، تیم پشتیبانی فینتو در تمامی مراحل پاسخگو و راهنمای شما خواهند بود.

برای استفاده از فینتو به دانش حسابداری نیاز ندارید!

نرم افزار حسابداری فینتو به گونه ای طراحی شده است تا همه کاربران به راحتی و بدون نیاز به دانش حسابداری و یا بکارگیری نیروی متخصص بتوانند به تمام امور مالی و حسابداری خود رسیدگی کنند. علاوه بر این، ویدئوها و مقالات آموزشی جامعی برای کاربران آماده شده و در اختیار آن ها قرار دارد تا قدم به قدم راهنمای استفاده از نرم افزار را مشاهده کنند. تیم پشتیبانی فینتو نیز همواره راهنما و پاسخگوی سوالات تمامی کاربران است. مجموع این موارد در کنار هم باعث شده تا استفاده از نرم افزار حسابداری فینتو برای تمامی کاربران ساده باشد و شما برای استفاده از نرم افزار نیاز به دانش حسابداری یا کمک گرفتن از حسابدار یا نیروی متخصص امور مالی و حسابداری ندارید.

بدون نیاز به بروز رسانی:

بروز رسانی نرم افزار حسابداری فینتو همواره به صورت رایگان و خودکار انجام میشود بنابراین نیاز به بروز رسانی نرم افزار برای استفاده از قابلیت های جدید و آپدیت ها توسط شما نیست. در صورتی که قابلیت جدیدی به نرم افزار اضافه شود، این قابلیت به صورت خودکار در دسترس تمامی کاربران قرار میگیرد و شما به محض ورود به حساب کاربری خود این قابلیت را مشاهده خواهید کرد و میتوانید از آن استفاده کنید.

وجود نسخه ی پشتیبان به صورت خودکار

پاک شدن اطلاعات به دلایلی از جمله خطای انسانی، آسیب دیدن سیستم و... همواره یکی از دغدغه های کاربرانی بود که از نرم افزارهای قدیمی استفاده میکردند. در نرم افزار حسابداری آنلاین فینتو این دغدغه کاربران به طور کامل برطرف شده است و به صورت پیوسته از تمامی اطلاعات و داده ها یک نسخه پشتیبان (backup) گرفته میشود تا در صورتی که به هر دلیلی بخشی از اطلاعات کاربران از دست رفت، امکان بازگردانی اطلاعات با وجود یک نسخه پشتیبان وجود داشته باشد.

فینتو، نرم افزار حسابداری مناسب برای چند شعبه ای ها و چند کاربره ها

ممکن است که شرکت شما چند شعبه یا شریک داشته باشد و یا این نیاز وجود داشته باشد که چند کاربر به طور همزمان به نرم افزار دسترسی داشته باشند. نرم افزار حسابداری فینتو این امکان را فراهم کرده است که چند کاربر به طور همزمان از نرم افزار استفاده کنند. برای استفاده از این قابلیت تنها لازم است که کاربر اصلی با ایجاد حساب کاربری برای فرد یا افراد دیگر، به آن ها اجازه دسترسی و استفاده از نرم افزار را بدهد.

رابط کاربری آسان و زیبا

یکی از ویژگی های مهمی که در نرم افزار حسابداری فینتو به خوبی به آن پرداخته شده است، رابط کاربری خوب و آسان است. محیط نرم افزار حسابداری فینتو هم از لحاظ ظاهری و هم از لحاظ کاربردی به گونه ای طراحی شده است که امکان استفاده از آن برای همه کاربران آسان و به دور از پیچیدگی باشد. این ویژگی باعث شده است تا تجربه و رضایت کاربران از این نرم افزار حسابداری افزایش پیدا کند و کاربران برای استفاده از نرم افزار حسابداری دچار سردرگمی و پیچیدگی نشوند.

امکانات نرم افزار حسابداری فینتو: 

نرم افزار حسابداری فینتو برای  قابلیت های متعددی دارد که پاسخگوی نیاز تمام کسب و کارها و کاربران است. از جمله امکانات نرم افزار حسابداری فینتو میتوانیم به سیستم خرید و فروش، خزانه داری و انباری، ثبت اسناد به صورت اتوماتیک، امکان ارسال فاکتور و صورتحساب آنلاین، امکان اتصال به سامانه مودیان و ارسال صورتحساب الکترونیکی، تولید و چاپ بارکد، تعریف انواع سطح دسترسی، گزارش گیری حرفه ای و متنوع و همینطور قابلیت اتصال به سیستم حقوق و دستمزد فینتو اشاره کنیم  

15 روز مهلت تست رایگان: 

نرم افزار حسابداری فینتو امکان 15 روز مهلت تست رایگان را فراهم کرده است و شما میتوانید همین حالا و با ایجاد یک حساب کاربری در سایتfinto.ir  رسیدگی به تمام امور مالی و حسابداری خود و همچنین ارسال صورتحساب الکترونیکی به سامانه مودیان را با نرم افزار فینتو آغاز کنید و به مدت 15 روز از تمامی امکانات نرم افزار حسابداری آنلاین فینتو استفاده کنید

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها