شماره حساب پرفکت مانی چیست؟ هر آنچه باید بدانید

اگر سابقه انجام تراکنش های بین المللی را داشته باشید، مسلما نام پرفکت مانی را شنیده اید. پرفکت مانی یکی از سیستم های پرداخت ارزی بین المللی است که ایرانی ها بدون محدودیت و تحریم میتوانند از خدمات آن استفاده کنند. بسیاری از کاربران تازه وارد در سیستم پرفکت مانی، برای انجام تراکنش های مالی خود به شماره حساب پرفکت مانی نیاز دارند، ولی نمی دانند این شماره حساب را چگونه پیدا کنند.

شماره حساب پرفکت مانی چیست؟ هر آنچه باید بدانید

در این مطلب به این سوال پاسخ میدهیم که شماره حساب پرفکت مانی چیست و در ادامه انواع حساب در این سیستم را بررسی می کنیم. اگر قصد دارید برای پرداخت های بین المللی از سیستم پرفکت مانی استفاده کنید، به هیچ عنوان ادامه این مطلب را از دست ندهید.

نحوه پیدا کردن شماره حساب پرفکت مانی

بسیاری از افراد که به تازگی نسبت به افتتاح حساب در پرفکت مانی اقدام کرده اند، با این سوال مواجه میشوند که شماره حساب پرفکت مانی کجاست؟ چراکه برای خرید آنلاین پرفکت مانی و انجام مبادلات پرفکت مانی، به این شماره حساب نیاز دارند. برای دسترسی به شماره حساب پرفکت مانی، فقط کافی است مراحل زیر را طی کنید:

  1. ابتدا وارد حساب کاربری خود در سایت پرفکت مانی شوید و از بالای صفحه روی تب Setting کلیک کنید.
  2. بعد از وارد شدن به قسمت تنظیمات (Setting)، در صفحه ای که باز شده است، اطلاعات مربوط به کیف پول پرفکت مانی به شما نشان داده میشود.
  3. در همین صفحه، در کادری با عنوان (My Accounts) اطلاعات مربوط به شماره حساب پرفکت مانی نمایش داده شده است.

 

11

 

نکته ای مهم درباره حروف ابتدای شماره حساب پرفکت مانی

نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید، این است که در کادر My Accounts، اطلاعات شماره حساب طلا، دلار و یورو به نمایش در می  آید. در مقابل هر کدام از این شماره حساب ها، موجودی آن هم نشان داده میشود. یکی از نکاتی که حتما باید به آن توجه کنید، حرف انگلیسی ابتدای شماره حساب است. برای این که آدرس کیف پول پرفکت مانی یا همان شماره حساب خود را برای انتقال وجه به دیگران بدهید، باید حرف انگلیسی ابتدای آن را نیز در نظر بگیرید. حرف G شماره حساب مخصوص طلا، حرف U مخصوص دلار و حرف E مخصوص یورو است.

 

12

 

شماره حساب پرفکت مانی چه کاربردی دارد؟

بسیاری از کاربران تازه  کار، بعد از ساخت حساب پرفکت مانی دقیقا نمیدانند که شماره حساب آنها چه کاربردی دارد. یکی از اصلی ترین کاربردهای شماره حساب پرفکت مانی، دریافت وجه یا شارژ حساب است؛ در واقع، اگر فردی قصد انتقال پرفکت مانی به حساب شما را داشته باشد، باید شماره حساب خود را در اختیار او قرار دهید.

روش آسان دیگری برای انتقال پرفکت مانی به حساب دیگران وجود دارد و آن هم استفاده از ووچر پرفکت مانی است. برای انتقال وجه با استفاده از ووچر پرفکت مانی می توانید از خدمات صرافی اکس اونیکس استفاده کنید. یکی دیگر از کاربردهای شماره حساب پرفکت مانی، رهگیری تراکنش ها و پیگیری درخواست ها از طرف تیم پشتیبانی است. با استفاده از آدرس کیف پول پرفکت مانی یا همان شماره حساب، می توانید مقصد ووچرهای صادرشده یا پرفکت مانی های دریافت شده را رهگیری کنید.

انواع حساب پرفکت مانی؛ ۳ نوع حساب با سطح دسترسی متفاوت

سیستم پرداخت پرفکت مانی، سطوح مختلفی را برای حساب پرفکت مانی کاربران در نظر گرفته است. به  طور کلی، ۳ نوع حساب پرفکت مانی وجود دارد که در ادامه هر کدام از آن ها را بررسی می کنیم.

  • حساب معمولی (Normal): این نوع حساب برای افراد عادی و انجام امورات روزمره است. در واقع، همه کاربران در اولین مرحله از افتتاح حساب و ساخت کیف پول پرفکت مانی، حساب Normal دارند. در این حساب محدودیتی برای تعداد تراکنش ها وجود ندارد، ولی کارمزد هر تراکنش معادل ۱.۹۹ درصد است.
  • حساب پیشرفته (Premium): این نوع حساب پرفکت مانی بعد از گذشت ۱ سال و رسیدن گردش حساب به سقف مشخص، در اختیار کاربر قرار میگیرد. تفاوت اصلی حساب پرفکت مانی Premium با حساب Normal، میزان کارمزد آنها است؛ کارمزد حساب Premium حدود ۰.۵ درصد در نظر گرفته میشود.
  • حساب شریکی (Partner): این حساب بیشتر برای کسب  و کارهایی است که پرفکت مانی را به عنوان سیستم پرداخت ارزی در نظر گرفته  اند. در واقع این حساب بیشتر برای افرادی که نیاز به انجام نقل و انتقال مستقیم و بدون  واسطه (B2B) دارند، کاربرد دارد.

برای افتتاح حساب و ساخت کیف پول پرفکت مانی میتوانید از خدمات یک صرافی آنلاین مانند اکس اونیکس استفاده کنید. با وجود این که پرفکت مانی در ایران تحریم نیست، ولی برای شارژ اولیه حساب باید از یک واسط مطمئن کمک بگیرید.

 

13

 

آیا شماره حساب پرفکت مانی متناسب با نوع حساب تغییر می کند؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم که خیر؛ شماره حساب پرفکت مانی تغییری نمیکند. در واقع برای داشتن حساب Premium و Partner، ابتدا باید حساب پرفکت مانی Normal داشته باشید. بعد از تغییر نوع حساب، شماره حساب همچنان ثابت باقی خواهد ماند. با یک بار افتتاح حساب در پرفکت مانی میتوانید بدون تغییر شماره حساب، از مزایای این سیستم پرداخت ارزی استفاده کنید.

استفاده از مزایای افتتاح حساب پرفکت مانی با خدمات صرافی اکس اونیکس

در این مطلب به شما روشی را برای پیدا کردن شماره حساب پرفکت مانی آموزش دادیم. شماره حساب و آدرس کیف پول پرفکت مانی، برای انتقال وجه و شارژ حساب کاربرد دارد. این شماره حساب در انواع حساب های پرفکت مانی ثابت است و تغییر نمیکند.

اگر شما هم قصد ساخت کیف پول پرفکت مانی را دارید، توصیه میکنیم از خدمات صرافی اکس اونیکس استفاده کنید. با استفاده از خدمات این صرافی آنلاین، به  راحتی میتوانید حساب پرفکت مانی خود را داشته باشید و برای انجام تراکنش  های بین  المللی خود بدون دردسر از مزایای پرفکت مانی بهره مند شوید. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره خدمات این مجموعه، وارد سایت اکس اونیکس شوید.

 

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد