معامله و خرید ارز دیجیتال در صرافی امن اکسکوینو

در دنیای ارزهای دیجیتال، یافتن یک پلتفرم امن و قابل اعتماد برای تبادل ارزها می‌تواند چالش‌ برانگیز باشد. به عنوان یک معامله‌گر یا سرمایه‌گذار، اهمیت داشتن پلتفرمی که بتوانید به طور مطمئن و امن در آن معامله کنید، بیش از هر زمان دیگری حائز اهمیت است.

معامله و خرید ارز دیجیتال در صرافی امن اکسکوینو

اکسکوینو یک صرافی ارز دیجیتال است که با ارائه خدمات در بستری با کیفیت و امنیت بالا و تجربه‌ی کاربری بی‌نظیر، توانسته است جایگاهی محبوب در میان تریدرهای رمز ارز کسب کند. در این مقاله، قصد داریم تا شما را با امکانات و ویژگی‌های این پلتفرم بسیار مطمئن و امن برای معامله و خرید ارز دیجیتال آشنا کنیم.

برای معامله و خرید ارز دیجیتال در صرافی اکسکوینو excoino از کجا شروع کنم؟

گام اول برای انجام معامله و خرید رمز‌ارز در صرافی ارز دیجیتال اکسکوینو ثبت ‌نام از طریق وب‌ سایت این صرافی excoino.com است. این کار از طریق ایمیل و شماره تلفن همراه برای شما امکان‌پذیر است. بعد از انتخاب شیوه موردنظرتان، فرم مربوطه را تکمیل کنید. در این مرحله از شما یک رمز عبور برای حساب کاربری خواسته می‌شود. قوی‌ترین رمز را برای حساب‌تان در نظر بگیرید. با طی کردن مراحل به دقت، با فعال کردن تیک پذیرش قوانین و کلیک کردن روی آیکون ثبت‌نام، می‌توانید خرید و فروش ارز دیجیتال در این صرافی را شروع کنید.

احراز هویت در صرافی اکسکوینو

برای احراز هویت در اکسکوینو باید وارد حساب کاربری‌تان شوید. از منوی کاربری روی گزینه احراز هویت کلیک کنید. اطلاعاتی که در فرم از شما خواسته شده است از جمله نام و نام خانوادگی، کدملی، شماره همراه، آدرس معتبر و... را در کادر مربوطه بیاورید. در مرحله بعد یک عکس را باکیفیتی که در صفحه احراز هویت آمده است، بارگذاری نمایید. لازم است چهره، کارت ملی و سند نوشته‌ای به دستخط خودتان و متنی که در سایت آمده، در عکس واضح دیده شود. بارگذاری این عکس آخرین مرحله از احراز هویت شماست. طی نهایتا 24 ساعت احراز هویت شما تایید خواهد شد و به راحتی قادر به انجام معامله و خرید ارز دیجیتال خواهید بود.

چرا صرافی اکسکوینو excoino ؟

داشتن ویژگی‌های رقابتی در کنار ایجاد محیط معاملاتی امن و سریع لازمه اعتبار یک صرافی ارز دیجیتال است. در واقع برتری یک صرافی بر سایر رقبا در یکی از این ویژگی‌هاست که سبب اقبال معامله‌گران به سمت آن صرافی می‌شود. ویژگی‌های برتر صرافی اکسکوینو عبارتند از:

ذدرد

امنیت در تبادل ارزهای دیجیتال

امنیت همواره یکی از اصول اساسی در معامله و خرید ارز دیجیتال است. اکسکوینو با ارائه یک پلتفرم پیشرفته و قدرتمند، توانسته است نگرانی‌های امنیتی را به حداقل برساند  و به اعتماد کاربران را جلب کند.

رمزنگاری قوی

در پلتفرم‌هایی که از فضای ابری برای پیش‌برد فرایندهای خود استفاده می‌کنند، داشتن رمزنگاری قوی یکی از مهم‌ترین قابلیت  ‌هاست. اکس‌کوینو از تکنولوژی رمزنگاری پیشرفته‌ای برای حفاظت از اطلاعات شخصی و مالی کاربران بهره می‌گیرد. این رمزنگاری، هرگونه تلاش برای دسترسی غیرمجاز به اطلاعات را به حداقل می‌رساند.

احراز هویت دو عاملی

یکی از روش‌های افزایش امنیت تبادلات، احراز هویت دو عاملی است. بهترین کیف پول‌ های ارز دیجیتال از این فناوری استفاده می‌کنند. اکسکوینو نیز این امکان را به کاربران می‌دهد تا با وارد کردن یک کد اضافی که به تلفن همراه آن‌ها ارسال می‌شود، هویت خود را برای ورود به حساب کاربری تایید کنند.

ذخیره‌سازی اطلاعات آفلاین

اکس‌کوینو اطلاعات مالی کاربران را به صورت آفلاین و در بستر اطلاعاتی امن ذخیره می‌کند. این اقدام فعالیت‌ها و اطلاعات مالی کاربران را از  تهدیدات هک و عملیات نفوذ، محفوظ نگه می‌دارد. همچنین در این صرافی شما می‌توانید به صورت آفلاین از طریق شماره شبا، واریز و برداشت وجه خود را ثبت کنید.

تجربه کاربری عالی

طراحی رابط کاربری آسان و در دسترس سبب شده است، تجربه کاربری در اکسکوینو بی‌نظیر باشد. از زمان ورود به پلتفرم، تا انجام معامله و خرید ارز دیجیتال، در کنار سرعت عملیات، بنا دارد شما را شگفت‌زده کند. این صرافی ارز دیجیتال، حتی برای کاربران تازه وارد در دنیای ارزهای دیجیتال، یک تجربه راحت و بدون استرس فراهم می‌کند.

معاملات سریع و پایدار

یکی دیگر از ویژگی‌های برجسته اکسکوینو، سرعت و پایداری در خرید و فروش ارز دیجیتال است. با بهره‌گیری از زیرساخت فنی پیشرفته، اکسکوینو توانسته است زمان انجام معاملات را به حداقل برساند و در عین حال پایداری شبکه خود را حفظ کند. این امر به معامله‌گران این اطمینان را می‌دهد که در هر زمان می‌توانند در سریع‌ترین و کوتاه‌ترین زمان معامله کنند. همچنین از دیگر قابلیت‌های آن می‌توان به سفارشات آنی/محدود، ثبت سفارش با تعیین حد سود و ضرر، سفارش‌گذاری OCO اشاره کرد.

فغقفغف

پشتیبانی از رمزارزهای مختلف

پوشش گسترده ارزهای دیجیتالی نیز از مزیت‌های اکسکوینو است. این پلتفرم از معامله و خرید ارز دیجیتال در طیف گسترده ای پشتیبانی می‌کند. این ارزها عبارتند از: بیت کوین، اتریوم، پولیگان، فانتوم و... . این ویژگی به معامله‌گران امکان می‌دهد تا به راحتی و در یک مکان، انواع مختلفی از ارزهای دیجیتال را خریداری و فروش کنند.

جایزه برای تراکنش‌

دادن بونس bonus یا جایزه در تمامی صرافی‌ها برای ترغیب معامله‌گران به ایجاد حساب کاربری متداول است. در اکسکوینو نیز برای کسانی که معاملات آن‌ها ارزش بالای 20 دلار داشته باشد، جایزه تراکنش تعلق می‌گیرد.

پشتیبانی 24 ساعته

برای هر معامله‌گری داشتن یک پشتیبانی که در تمامی ساعات روز در دسترس باشد، اطمینان‌آور است. در این صرافی ارز دیجیتال، پشتیبانی 24 ساعته برای کمک به کاربران در تراکنش‌ها و سوالات‌شان ارائه می‌شود. بنابراین اگر به ساعت معاملاتی بازارهای جهانی معامله می‌کنید، می‌توانید با خیال راحت کارتان را انجام دهید. در صورت بروز هرگونه مشکل یا سوال ، کارشناسی در اکسکوینو پاسخگوی شماست.

جمع ‌بندی

اگر به دنبال یک پلتفرم امن برای معامله و خرید ارز دیجیتال، با تجربه کاربری بی‌نظیر هستید، اکسکوینو بهترین انتخاب برای شماست. این صرافی ارز دیجیتال با امکاناتی همچون رمزنگاری قوی، احراز هویت دو عاملی، پشتیبانی از طیف وصیعی از رمزارزها و ذخیره‌سازی اطلاعات آفلاین، گزینه مناسبی برای معامله‌گران حرفه‌ای و تازه‌کار می‌باشد.

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها