سقوط سنگین بورس و واحد پول اسرائیل

برای اولین‌بار در تاریخ رژیم صهیونیستی بانک مرکزی این رژیم برای کنترل بازار مجبور به فروش ارز شد.

سقوط سنگین بورس و واحد پول اسرائیل

به نقل از برخی رسانه‌ های عبری زبان، با سقوط شدید ارزش شیکل (Israeli Shekel) در مقابل ارزهای خارجی و رسیدن قیمت دلار به حدود ۳.۹۲ شیکل، بانک مرکزی اعلام کرد ۳۰ میلیارد دلار برای متعادل کردن بازار به فروش خواهد رساند.

بیشتر بخوانید: طوفان الاقصی و نابودی رویای بن سلمان/ جنگی که ممکن است کل منطقه را درگیر می کند/ حماس چگونه استراتژی بایدن را نابود کرد؟

منابع آگاه در این بانک خبر دادند، آماده تعامل با افزایش قیمت دلار به بالای ۴ شیکل هم هستند.

خبرگزاری رویترز گزارش داد، عملیات طوفان الاقصی فلسطینی‌ها علیه اسرائیل موجب شد شاخص بورس تل‌آویو روز کذشته 7 درصد سقوط کند و ده‌ها ...

بیشتر بخوانید: سومین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائی

سقوط 7 درصدی شاخص بورس تل‌آویو

خبرگزاری رویترز گزارش داد، عملیات طوفان الاقصی فلسطینی‌ها علیه اسرائیل موجب شد شاخص بورس تل‌آویو روز کذشته 7 درصد سقوط کند و ده‌ها پرواز از آمریکا و اروپا به مقصد تل‌آویو لغو شود.

یک روز پس از آغاز عملیات طوفان الاقصی مقاومت فلسطین علیه اسراییل، بورس تل آویو در معاملات امروز یکشنبه بیش از 6 درصد در اولین ساعت آغاز معاملات سقوط کرد.

رویترز گزارش داد به دنبال عملیات فلسطینی‌ها علیه اسرائیل، شاخص اصلی بورس تل‌آویو در اولین معاملات امروز یکشنبه با 5.7 درصد کاهش معادل 124 واحد به رقم 2040 واحد رسید و سپس در بحبوحه عملیات فروش گسترده، این افت تا مرز 6 درصد افزایش یافت، سپس شاخص اصلی با افت شدید 6.7 درصدی بسته شد در حالی که شاخص بانکی 8.7 درصد زیان دید.

به نوشته رویترز، سرمایه گذاران در اسراییل منتظرند تا فردا دوشنبه نرخ ارز در برابر شِکِل مشخص شود در حالی که انتظار می‌رود کاهش دیگری برای واحد پول اسراییل وجود داشته باشد که به ضعف بیشتر آن می‌افزاید؛ سرمایه گذاران بورس تل آویو امسال به دلیل طرح نتانیاهو موسوم به ایجاد اصلاحات قضایی و مراحلی که قبل از تصویب آن در کنست (پارلمان) پشت سر گذاشته بود، معاملات ضعیف داشته و تحولات کنونی فشار بیشتری بر این بازار وارد کرد.

منبع: رکنا
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    در ایران بخاطر جنگ آنها زلزله دلار و طلا و بورس آمده میخوای خود آنها پس لرزه نداشته باشند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد