یک کارشناس حوزه انرژی:

تخصیص ۲۰ لیتر بنزین به هر کد ملی بحران ساز خواهد شد

یک کارشناس حوزه انرژی گفت: اختصاص ۲۰ لیتر بنزین به هر کد ملی فقط مردم را وارد جریان دلالی می‌کند، چرا که همه‌ افراد وسیله نقلیه ندارند.

تخصیص ۲۰ لیتر بنزین به هر کد ملی بحران ساز خواهد شد

فرزین سوادکوهی در گفتگو با خبر فوری اظهار کرد: بنزین یک کالای استراتژیک است و هرگونه سیاستی در ارتباط با این کالا اگر محاسبه‌شده نباشد، تبعات اجتماعی بدی به بار خواهد آورد.

وی افزود: این روش تاکنون در کشورهای دیگر تجربه نشده و بهتر است ایران در حوزه تکنولوژی خودروهای قدیمی بازنگری اساسی کند و فرهنگ سازی در حوزه مصرف صورت بگیرد.

این کارشناس حوزه انرژی ادامه داد: شاخص های مصرف داخلی سوخت ارتباط زیادی با قاچاق آن ندارد و مسئله اصلی بر سر قیمت است، زمانی که سوخت ایرانی نسبت به کشورهای اطراف و قیمت جهانی ارزان تر عرضه شود، قاچاق همچنان وجود خواهدداشت.

سوادکوهی در پایان گفت: اصل ماجرا بر سر عدم تراز تولید و مصرف است با ترفند های این چنینی فقط در مدت کوتاه می‌توان بازه تولید و مصرف را کنترل کرد، ولی در نهایت مسئله ناترازی باقی خواهدماند.

منبع: خبر فوری
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • ناشناس
    4

    ده لیترش کنید تا بحران نباشد ضمنا ده لیتر بقیمت ۳ هزار تومان و ازاد ۳۰ تا ۴۰ هزار تومان

  • ناشناس
    0

    سلام . برادر عزیزم . کارگر چطور280میلیون تومان برای رهن خانه در اطراف شهرستان ها تهیه کند😭برادر عزیزم حقوق کارگران را وزارت کار ایران باید صد درصد اضافه میکرد.برادر عزیزم من وتو از حضرت آدم با هم برادر و خواهر هستیم . چرا من باید زجر بکشم ولی افرادی که در نیروی انتظامی کار می‌کنند. وضعشان خوب است . نگذارید مردم با نظام دشمن شوند . نگذارید مردم عقده ای شوند 😭برادر عزیزم متناسب سازی حقوق هم سازمان تامین اجتماعی انجام نداد. مهربان باشیم شاید فردایی نباشد😭😭😭😭😭😭😭😭

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها