کیهان:

۶ میلیارد دلار نه، ۱۶ میلیارد دلار از منابع بلوکه شده در اختیار ایران قرار دارد!

روزنامه کیهان مدعی شده نه‌تنها ۶میلیارد دلار آزاد شده بلکه ۱۰ میلیارد دلار از منابع ارزی در عراق هم در دسترس ایران قرار گرفته است.

۶ میلیارد دلار نه، ۱۶ میلیارد دلار از منابع بلوکه شده در اختیار ایران قرار دارد!

در روزهای گذشته ادعایی از سوی یک رسانه آمریکایی درباره دسترسی ایران به منابع ارزی آزادشده از کره جنوبی که هم اکنون در بانک‌های قطری وجود دارد منتشر گردید. این ادعا از سوی دلالان ارزی مورد توجه و سوءاستفاده قرار گرفت، اما با واکنش مسئولان وزارت خارجه آمریکا و همچنین اظهارات رؤسای بانک مرکزی ایران و قطر که روز گذشته در حاشیه نشست صندوق بین‌المللی پول در مراکش مطرح گردید، خیلی زود خبر‌‌سازی روزنامه آمریکایی نقش بر آب شد.

کیهان مدعی شده است: با توجه به اظهارات مسئولان بانک مرکزی ایران و قطر و همچنین واکنش مسئولان وزارت خارجه آمریکا، علاوه‌بر آزاد‌‌سازی شش میلیارد دلار از منابع بلوکه‌شده ایران در کره جنوبی، هم‌اکنون ۱۰ میلیارد دلار از منابع ارزی در عراق نیز در دسترس ایران قرار گرفته است.

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 8
  • ناشناس
    0

    پس چراحال مردم بهترنمیشه؟۱۶ میلیاردکم پولی نیست

  • رابی
    0

    حرف مفت مالیات نداره

  • علی
    0

    هر کی غیر از مردم خورد تو گلوش گیر کنه مخصوصا غیر ایرانیها

  • ابرمرد
    0

    ای برادر ذوق نداره آب دادانه قبل از قربانی کردنه . پس معلومه با این مبلغ تو هسته ای دست و بالتون و بستن که خاطر جمع بشن و بعد از حلال شیعی شروع کنن و برسن بهتون . آمریکا همچین دلسوزه بشر و زندانی نیستدکه بخاطر پنجتا ایرانی آمریکایی بیاد 16میلیارد بلوکه شده رو تقدیم کنه . رو دست خوردین بدم خوردین . خبرفوری سانسور نکن بزار بخونن ادعای دانششون نشه

  • ناشناس
    0

    همش حرف درمانی و شعار درمانی،جهت کنترل بازار،آیا کشورهای دیگر برای صادرات نفت خودشان هم این طور پول می گیرند؟؟اینطور ذوق زده میشن؟؟اینطور جشن می گیرند و پایکوبی می کنند؟؟؟ایا این حاکمان لایق مردم ایران هستند با این کارهای عصر حجری شان؟؟؟

  • ناشناس
    0

    همین رو راست نبودنتون با مردم باعث این همه جدایی مردم از شما و عدم اعتماد به شماها دروغگویان تاریخ شده !
    حتی توی حرف زدنتون هم با هم هماهنگ نیستید و آدم دروغگو کم حافظه ست !
    خدا وکیل این همه پول از فروش معادن و نفت و گاز و میعانات و طلا و..... و این همه مالیات های سنگین رو چیکار می کنید !!؟
    شرم بر شماها باد!

  • ناشناس
    0

    بااین همه پول پس چرا یارانه قطع شده من بازنشسته رانمی دهند،حق الناس دولت ومجلس،مبلغ چیزی نیست ،ولی تبعیض وحق کشی را خدا از سرشان نگذرد

  • ناشناس
    0

    بی مروتا فقط گفتند غذا ودارو .کوکناررا براتو ازاد نکردند بی معرفتا .راستی نمیخوای بری غزه شهید بشی ؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها