بازار ارز آرایش صعودی گرفت

دلار یک کانال بالا رفت

اولین ماه پاییز ۱۴۰۲ در حالی به پایان رسید که عملکرد بازار ارز، از رشد یک‌هزار و ۲۲۲ تومانی قیمت دلار حکایت دارد.

بررسی روند بازار نشان می‌دهد که در طول یک ماه گذشته قیمت دلار با رشد ۲.۴ درصدی، به ۵۰ هزار و ۵۸۰ تومان افزایش یافته است.

این ارقام در شرایطی است که بازار ارز در طول یک ماه گذشته فراز و فرودهای شدیدی داشته و حتی هفدهم مهرماه، تا مرز کانال ۵۳ هزار تومان هم بالا رفت، اما در نهایت نرخی که در این روز تثبیت شد، ۵۲ هزار و ۱۳۱ تومان بود.

از این تاریخ به بعد و در طول ۱۳ روز گذشته همواره بازار ارز بالای کانال ۵۰ هزار تومان قرار داشته و تنها برای چند ساعت و آن هم ساعات ابتدایی معاملات دیروز بود که توانست در کانال ۴۰ هزار تومان قرار گیرد، اما در نهایت روند بازار دوباره صعودی شد و در آخرین لحظه معاملات، دلار روی عدد ۵۰ هزار و ۵۸۰ تومان ایستاد.

تحلیلگران اقتصادی معتقدند که نرخ دلار آزاد در مهر ماه به‌واسطه ریسک‌های سیاسی مطرح شده، نوسانات چشمگیری را تجربه کرد. اگرچه کارشناسان، دست پر بازارساز را عامل مهمی در کنترل نوسانات بازار در ماه‌های اخیر می‌دانند.

نمودار عملکرد مهرماه ۱۴۰۲ ماهه قیمت دلار

دلار یک کانال بالا رفت/ بازار ارز آرایش صعودی گرفت

 

منبع: خبر آنلاین
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • حسین
    0

    نه مدیریتی و نه هیچ تلاشی جهت بهبود ارزش ریال نیست. رکود و فقر عوارض دارد .

  • ناشناس
    0

    وقتی مسولی همه اموالت داره گرون تر میشه معلومه نمیای دلارو بیاری پایین ضرر کنی خیلی سادس از اونور خودشون یا بچه هاشون با دلار دولتی جنس میارن همونا که مجوز های کلفت دارن بعد به قیمت دلار روز میفروشن به غیر از سود خود جنس سود دلارم روش میگیرن حالا شما مسول بودی به فکر خودت و فک و فامیلت بودی یا مردمی که نمیشناسیشون؟وقتی نظارتی نباشه بازرسی نباشه عدالتی نباشه میشه همین سوزشش اینجاست که مثلا این مملکت اسلامیه و حرام حروم داره حالا شما روسری سرت نباشه صبح پیام میاد بیا دادگاه ولی این چیزارو خودشونو میزنن به ندیدن.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد