چرا پایداری برای پیام‌رسان مهم‌ترین چیزه؟

اختلال در اتصال به برخی پیام‌رسان‌های داخلی، تجربهٔ کاربران فضای مجازی بود که در هفته‌های اخیر خبرساز شد.

چرا پایداری برای پیام‌رسان مهم‌ترین چیزه؟

قطعی ارتباط، ماندن در وضعیت در حال اتصال و عدم دسترسی به فایل‌های شخصی چالش‌هایی بود که از آن صحبت می‌شد.

پایداری و اتصال مداوم مهم‌ترین مولفه و نبض حیات یک پیام‌رسان است؛ تضمین اینکه کاربران بتوانند بدون اختلال و در هر زمانی به فایل‌ها و گفتگوهای شخصی خود دسترسی داشته باشند، نخستین مسئولیت یک پیام‌رسان است. به همین دلیل تیم سروش‌پلاس از مدت‌ها پیش به دنبال چاره‌ای برای تضمین پایداری خود بود.

سروش‌پلاس پس از مهاجرت زیرساختی پیام‌رسان، توانسته با تغییر اساسی فناوری پیام‌رسانی و پروتکل ارتباطی خود، از قطعی‌های متناوب جلوگیری کرده و ارتباط کاربران با سرورهای خود را پایدار کند. این دستاورد حاصل تجربه‌ای پنج ساله برای پیاده‌سازی نسخه جدید این پیام‌رسان بود. 

در نسل پنجم سروش‌پلاس با ایجاد تغییرات زیرساختی و برنامه‌ریزی بلندمدت برای پایداری پیام‌رسان، مصمم بودیم تا روند ارسال پیام و آپلود و دانلود فایل‌ها حتی در زمان اختلال در سرورها بدون نقص انجام پذیرد. پایداری ۲۴ ساعته پیام‌رسان و سرعت بالای دریافت و ارسال فایل در نسل ششم سروش‌پلاس، نتیجهٔ این برنامه‌ریزی بلندمدت است که با تلاش شبانه‌روزی متخصصان این پیام‌رسان ممکن شد. اجرای پروتکل‌های امنیتی چندلایه و رمزنگاری شدن تمامی پیام‌های ردوبدل شده در بستر سروش‌پلاس، گواه دیگری بر تضمین کیفیت و امنیت محصول نهایی ما بود. در حقیقت، این فناوری و معماری جدید سروش‌پلاس است که با جلب رضایت کاربران و رسیدن به امتیاز ۴.۲ در کافه بازار، توانسته بیش از ۵ میلیون کاربر فعال روزانه را با همراه کند.

همواره به حضور کاربران در کنار خود می‌بالیم و قدردان همراهی همیشگی شما در این مسیر هستیم.

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها