با 5 هتل لوکس مشهد آشنا شوید

هتل های لوکس مشهد در ایران بسیار شناخته شده هستند و با توجه به اینکه مشهد یک شهر توریستی و مذهبی است، سالانه زائران و مسافران بسیار زیادی این شهر را عنوان مقصد خود انتخاب می ‌کنند.

با 5 هتل لوکس مشهد آشنا شوید

در صورتی که قصد دارید چند روزی که در مشهد هستید در بهترین هتل های آن اقامت کنید، ابتدا باید با هتل‌ های لوکس آن آشنا شوید تا بتوانید بهترین هتل را برای اقامت خود انتخاب کنید. در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا شما را با بهترین و فوق العاده ترین هتل ‌های مشهد آشنا کنیم.

 

1.هتل لوکس درویشی مشهد

هتل درویشی یکی از هتل‌ های ۵ ستاره در مشهد است که در خیابان امام رضا قرار دارد. این هتل در ۲۲ طبقه طراحی شده است و جزو مرتفع‌ ترین مراکز اقامتی در ایران محسوب می‌ شود. در هتل درویشی ۲۲۳ اتاق و سوئیت وجود دارد که تمامی اتاق ‌های آن با امکانات و خدمات بسیار زیاد آماده پذیرایی از مهمانان هستند.

شما در هتل درویشی می ‌توانید از خدمات متنوعی مانند ماساژ، تورهای تفریحی، ترانسفر فرودگاهی رایگان، مجموعه آبی مجهز و غیره بهره ‌مند شوید. از دلایل بسیار مهمی که باعث شده است هتل درویشی جزو لوکس ‌ترین هتل ‌های مشهد باشد، این است که دیزاینرهای آن طراحی و چیدمان خاصی برای هر یک از واحدهای آن در نظر گرفته اند؛ به گونه‌ ای که معماری خاص واحدهای آن باعث جذابیت بیشتر این هتل شده است.

 

1.هتل الماس 2 مشهد

هتل الماس ۲ یکی دیگر از هتل های ۵ ستاره و مجلل مشهد محسوب می شود که فعالیت خود را به طور رسمی از اسفند ماه ۱۳۹۵ آغاز کرده است. این هتل ۲۱۷ اتاق دارد که در ۲۵ طبقه طراحی شده است. تمامی اتاق ‌های این هتل امکانات رفاهی ویژه ای را در اختیار مسافران خود قرار می‌ دهند و معماری خاصی برای آن در نظر گرفته شده است؛ به گونه‌ ای که سبک معماری ایران باستان، روسی، ترکی، آفریقایی، عربی، صفوی و غیره را می‌توانید مشاهده کنید.

هتل الماس ۲ پرسنلی مجرب و حرفه ‌ای دارد که در تمام روزهای سال با افتخار آماده پذیرایی از مهمانان خود در ایران و سراسر جهان هستند. در صورتی که قصد اقامتی راحت را دارید، پیشنهاد می دهیم که حتماً هتل الماس ۲ را در نظر داشته باشید و از خدمات متنوع و امکانات ویژه آن بهره‌ مند شوید.

 

1.هتل سی نور مشهد

در صورتی که قصد رزرو هتل های لوکس مشهد را دارید، هتل سی نور را فراموش نکنید. این هتل جزو هتل ‌های تازه ساخت و باکیفیت در مشهد محسوب می‌ شود که فعالیت خود را به طور رسمی از سال ۱۳۹۳ آغاز کرده است. از همان ابتدا تا به امروز هتل سی نور جزو هتل ‌های مشهور و محبوب در مشهد آماده خدمات رسانی و پذیرایی از مهمانان است.

دسترسی این هتل به مکان ‌های مهم و دیدنی مشهد، همچنین فاصله کم آن از حرم و بازارهای تاریخی باعث شده است که بیشتر مورد استقبال مسافران قرار بگیرد. طراحی جذاب و زیبا، خدمات متنوع و امکانات رفاهی بسیار زیادی که در اختیار مسافران قرار داده می‌شود، باعث شده است که هتل سی نور جزو هتل ‌های لوکس مشهد محسوب شود. شما می توانید انواع خدمات مختلف مانند اینترنت رایگان، خشکشویی، استخر، حمام ترکی، سالن ماساژ و بدنسازی، سرویس رایگان رفت و برگشت و غیره را در اختیار داشته باشید.

 

1.هتل گلدن پالاس مشهد

یکی از شاهانه‌ ترین و مجلل‌ ترین هتل‌ ها در مشهد و شرق کشور، هتل گلدن پالاس است که با استفاده از جدیدترین مواد و متریال و زیر نظر بهترین مهندسان احداث شده است. در صورتی که قصد اقامت در هتل های لوکس مشهد را دارید، این هتل را فراموش نکنید. هتل گلدن پالاس با توجه به متراژ و تعداد طبقاتی که دارد، جزو بزرگترین و مرتفع ‌ترین هتل ‌ها در خاورمیانه شناخته می شود.

یکی از امتیازهای ویژه در مورد هتل پالاس، این است که در نزدیکی حرم مطهر رضوی واقع شده است. تفاوت بسیار مهمی که هتل گلدن پالاس با سایر هتل ‌های دیگر دارد، مربوط به کیفیت بالای ارائه خدمات این هتل می شود. این هتل تمامی امکانات رفاهی، تفریحی آسایشی و درمانی را به نحو احسن به مسافران خود عرضه می ‌کند. در این هتل بیشتر از ۳۵۸ واحد اقامتی وجود دارد و تنوع اتاق های فوق العاده بالا است. پس هر فردی با هر سلیقه و شرایطی که دارد، می‌ تواند برای رزرو بهترین واحد در هتل گلدن پالاس مشهد اقدام کند.

 

1.هتل مدینه الرضا مشهد

یکی از هتل‌ های ۵ ستاره در خیابان شیرازی مشهد، هتل مدینه الرضا است که موقعیت بسیار مناسب و فاصله بسیار کمی تا حرم مطهر رضوی دارد. همین موضوع باعث شده است که این هتل یک گزینه اقامتی بسیار مناسب برای زائران باشد. هتل مدینه الرضا یک هتل معروف و تازه تاسیس شده در مشهد مقدس است که امکانات مختلفی مانند استخر، سونا، فروشگاه، کتابخانه، اتاق بازی کودک، پارکینگ و غیره را در اختیار مهمانان خود قرار می‌ دهد. با توجه به فضای وسیع، تجهیزات آسایش و فراغتی که در این هتل برای مسافران فراهم شده است، هتل مدینه الرضا جزو لوکس ترین هتل ها در مشهد محسوب می شود.

 

فلای تودی | مرجع رزرو هتل و خرید بلیط مشهد

اگر در سفر به مشهد مشکل مالی ندارید، حتما برای اقامتتان هتل های لوکس مشهد را انتخاب کنید. برای رزرو هتل های لوکس مشهد و خرید بلیط را دارید، تمامی مراحل سفر خود را از طریق فلای تودی برنامه ‌ریزی کنید. این مجموعه با ارائه ۱.۵ میلیون هتل در سراسر جهان و ۹۰۰ خط هوایی در بهترین شرایط به شما کمک می ‌کند تا بهترین هتل را رزرو کنید و برای خرید بلیط هواپیما در سراسر دنیا اقدامات لازم را انجام دهید. شما می توانید هتل های لوکس مشهد را با ارزان ترین قیمت و تخفیفات مناسب در مجموعه فلای تودی رزرو کنید. همچنین امکان مقایسه قیمت ها امکانات هم در این مجموعه برای شما فراهم می‌ شود.

فلای تودی علاوه بر خدماتی که در زمینه رزرو هتل و خرید بلیط ارائه می دهد، می‌ تواند به شما کمک کند که برای خرید بلیط قطار، دریافت ویزا، رزرو تور داخلی و خارجی هم اقدامات لازم را انجام دهید. شما برای استفاده از تمامی این خدمات می توانید به سایت و اپلیکیشن فلای تودی مراجعه کنید.

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها