لیست خرید سنگ قبر خاص همراه با تخفیف از جنت نوین

سنگ قبر، برای نشان دادن مکان قبر هر متوفی است که روی آن تاریخ تولد، فوت و مشخصات او نوشته می‌شود. مطمعناً اصلی‌ترین نکته‌ای که هنگام خرید سنگ قبر باید به آن توجه کنیم، جنس سنگ قبر است.

لیست خرید سنگ قبر خاص همراه با تخفیف از جنت نوین

سنگ قبر باید از جنسی باشد که در مقابل هوازدگی، فرسایش و بارش باران‌های اسیدی مقاومت کافی داشته باشد.

در سال‌های اخیر سنگ قبرهای مرمر، گرانیت، مرمریت و مصنوعی محبوبیت زیادی بین افراد داشته‌اند. امروزه سنگ قبرها نیز مانند بسیاری از چیزهای دیگری که در اطراف خود می‌بینیم مدرن‌تر و خاص‌تر شده‌اند و مدل‌ های متفاوتی از سنگ قبر با گلدان، سنگ‌های زینتی و شیشه‌ وجود دارد که می‌توان آن‌ها را از جنت نوین خریداری کرد. 

سنگ 2

سفارش انواع سنگ قبر خاص و متفاوت از جنت نوین

بسیاری از افراد مایلند سنگ قبر عزیزانشان علاوه‌بر جنس مناسب، به سلیقه خود طراحی شود. در این میان موضوع سفارش سنگ قبر مطرح می شود. از آنجایی که طراحی سنگ قبر های خاص و مطابق با میل افراد نیاز به تجهیزات و تبحر کارشناسان است، بهترین راه بهره بردن از فروشگاه های سفارش سنگ قبر است. این فروشگاه‌ها می‌ توانند توقع شما را برای طراحی سنگ قبر برآورده کنند.

جنت نوین، دارای چندین سال سابقه در زمینه حکاکی انواع طرح‌های خیره‌کننده روی سنگ قبر است. این مجموعه به‌دلیل داشتن ابزارهای ویژه برش سنگ، شعر، نوشته، عکس یا هر طرحی که مدنظر شماست را روی سنگ قبر پیاده می‌کند.

انواع سنگ‌ های قبر موجود در جنت نوین

خرید سنگ قبر مصنوعی

این سنگ قبر از ترکیب سنگ‌های معدنی طبیعی با برخی افزودنی‌ها ساخته می‌شود‌. مقاومت سنگ قبر مصنوعی در برابر هوازدگی، باران و آسیب‌های محیطی بسیار بالاست و قابلیت استفاده به‌ عنوان سنگ قبر را دارد. بزرگترین امتیاز سنگ قبر مصنوعی، قیمت پایین‌تر آن است که گزینه مقرون‌به‌‌صرفه‌ای برای خرید محسوب می شود. حکاکی تصویر و متن می‌ تواند روی سنگ قبر مصنوعی انجام شود. 

خرید سنگ قبر مرمر

این سنگ ها دارای لایه های روشن و بلورهای شفافی هستند و درون آن‌ها مواد معدنی مانند گرافیت، آراگونیت و اکسید آهن به‌صورت رگه هایی مشخص وجود دارد. این سنگ های دگرگونی در برابر سرما و گرما مقاومند و کمتر دچار فرسایش می شوند. سنگ مرمر حرارت را جذب نمی کند و به عنوان سنگی آرام بخش شناخته می شود. 

سنگ قبر مرمریت

این سنگ‌ ها در مقایسه با سنگ های مرمر، قیمت پایین تری دارند‌ و دربرابر شرایط اسیدی و قلیایی مقاومند. سنگ مرمریت رنگ تیره تری نسبت به سنگ مرمر دارد و در طرح های مختلفی عرضه می شوند. 

گرانیت

این سنگ یکی از سنگ‌های آذرین درونی است که با سرد شدن مواد مذاب در اعماق زمین به وجود می آید‌. سنگ قبر گرانیت دارای کمترین میزان جذب آب است، به همین دلیل کمتر در معرض تخریب قرار می‌گیرد. سنگ گرانیت مشکی، پرطرفدارترین سنگ مزار در میان افراد است و براق بودن آن، نقاط سایه و روشن زیبایی را به وجود می آورد. این سنگ در مقابل هوازدگی نیز بسیار مقاوم است. 

سفارش انواع سنگ قبر از جنت نوین

امروزه به‌دلیل وجود فروشگاه‌های اینترنتی، امکان سفارش سنگ قبر از هر جای ایران وجود دارد. جنت نوین یکی از فروشگاه‌ هایی است که خرید سنگ قبر اینترنتی و حضوری را برای مشتریان فراهم کرده است. در این مرکز، سنگ تراش‌ های حرفه ای وجود دارند که می توانند سفارش شما را به بهترین نحو انجام دهند.

عملیات تیشه زنی متن سنگ مزار، ابزار زنی سنگ، تحویل سریع و فروش انواع سنگ قبرها از مزایای خرید از جنت نوین هستند. در این فروشگاه خرید سنگ قبر گرانیت، مرمر، مرمریت و سنگ قبر مصنوعی از جمله پرتکرارترین خریدها به شمار می رود.

این فروشگاه دارای پشتیبانی ۲۴ ساعته است و شما تنها با یک تماس به دفتر فروش : 02155206881

یا تلفن همراه : 09932070870 به صورت حضوری با آدرس : جاده قدیم قم، روبروی درب باب الرضا بهشت زهرا، ساختمان پیک کویر، دفتر شماره ۷ ،۸ می‌توانید جدیدترین سنگ قبرهای خاص را سفارش داده و در اسرع وقت تحویل بگیرید. 

تخفیف خرید سنگ قبر از جنت نوین

هدف فروشگاه جنت نوین، تکریم اموات و گرامی داشتن ابدی یاد و خاطره آن‌ هاست؛ به همین دلیل فروش سنگ قبر را با تخفیف های ویژه ای انجام می‌دهد تا بتواند به نوعی با غم صاحبان عزا شریک شود. این فروشگاه برای گسترش فرهنگ اهدای عضو، تخفیف شگفت انگیزی برای این عزیزان در نظر گرفته که می توان از آن استفاده کرد. قیمت سنگ قبر برای افراد اهدا کننده بسیار پایین تر است و این موضوع در کمتر فروشگاه سنگ قبر دیده می شود. 

سخن پایانی

سنگ قبر، به‌دلیل نشان دادن مکان دفن عزیزان سفر کرده باید به بهترین نحو طراحی شود. عکس، شعر، متن و طراحی سنگ قبر باید آنچنان هنرمندانه باشد که منزلت متوفی حفظ شود. آنچه در این راستا اهمیت دارد، سنگ قبر اعلا و نحوه تراش خوردن آن است. جنت نوین فروشگاه سنگ قبر با تجربه کاری بالایی است که می‌تواند در زمینه فروش انواع سنگ قبر باکیفیت و حکاکی آن‌ ها یاری رسان شما باشد. در این فروشگاه سنگ قبرهایی خاص نظیر سنگ قبر بارکد دار، سنگ قبر طرح آیفون، سنگ قبر دارای گلدان، سنگ قبر با حفاظ شیشه ای و... با قیمت و تخفیف های ویژه به فروش می رسد.

 

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها