کدام قالیشویی آمل را انتخاب کنم؟

شستشوی فرش و موکت یکی از اقدامات اساسی برای نظافت منازل و یا محیط های کاری است. توجه به شستشوی فرش و موکت و حتی مبلمان، نه تنها باعث تمیزی فضای شما می شود بلکه هوای محیط شما را نیز پاکیزه می کند. اما کدام قالیشویی را برای شستن فرش هایمان انتخاب کنیم؟

کدام قالیشویی آمل را انتخاب کنم؟

ما در این مقاله می خواهیم شما را با نحوه انتخاب بهترین قالیشویی آمل آشنا کنیم. پس اگر شما هم دغدغه شستن فرش و موکت دارید، ما را تا پایان این صفحه همراهی کنید.

نحوه انتخاب بهترین قالیشویی در آمل

وقتی متوجه کثیفی فرش هایمان می شویم، اولین سوالی که به ذهن مان می رسد، این است که کدام قالیشویی را انتخاب کنم؟

پاسخ این پرسش یک کلمه نیست.

شما باید مجموعه ای از ویژگی های قالیشویی های مختلف را با هم مقایسه کنید تا بتوانید بهترین قالیشویی شهر آمل را پیدا کرده و از خدمات آن استفاده نمایید.

اما نگران نباشید.

ما در این قسمت به شما می گوییم که چه باید بکنید.

قالیشویی را انتخاب کنید که در دسترس باشد

قالیشویی هایی که امکان رزرو راحت تری دارند، مسلما همواره در دسترس بوده و به شما امکان می دهند تا به طرق مختلف به آن ها دسترسی پیدا کنید. راه های مختلف دسترسی به خدمات قالیشویی (تلفنی، حضوری، آنلاین) باعث می شود تا در زمان نیاز بتوانید به سرعت خدمت موردنظر خود را سفارش دهید.

قالیشویی را انتخاب کنید که مکانیزه باشد

یک قالیشویی به روز باید با فناوری های نوین آشنا باشد و بتواند خدمات به روزی را برای مشتریان خود فراهم نماید. قالیشویی های نوین، با سیستم مکانیزه و استفاده از دستگاه های مختلف، فرش ها و موکت ها را بدون دخالت دست شستشو می دهند. این ویژگی باعث می شود تا خطاهای انسانی از بین رفته و فرش ها بدون عیب و نقص شسته شوند. شستشوی با دستگاه، همچنین باعث می شود تا تمام لکه ها کاملا از بین رفته و فرش ها تمیزی خاصی پیدا کنند.

قالیشویی را انتخاب کنید که نزدیک شما باشد

هرچه قالیشویی به محل سکونت شما نزدیک تر باشد، خدمات سریع تری به شما ارائه داده و با سرعت بیشتری می توانید خدمات موردنظرتان را دریافت کنید. اهمیت این موضوع وقتی بیشتر می شود که بخواهید در ایام پیک کاری قالیشویی ها همچون نزدیک عید، از خدمات قالیشویی استفاده نمایید.

کدام قالیشویی آمل را انتخاب کنم؟ - تصویر 2

قالیشویی را انتخاب کنید که مقرون به صرفه تر است

دقت کنید که مقرون به صرفه بودن به معنای ارزان تر بودن نیست!

چه بسا امروزه بسیاری از قالیشویی هایی که فقط تبلیغ می کنند، هزینه های پایین تری هم از شما دریافت کنند اما به جهت صدمه هایی که به فرش شما می زنند و یا فرشی که پس از تحویل اصلا تمیز نشده و باید مجدد شسته شود، درواقع هزینه های بیشتری به شما تحمیل خواهند کرد.

قالیشویی را انتخاب کنید که خدمات متنوعی داشته باشد

قالیشویی های خوب باید بتوانند خدمات متنوعی را به مشتریان خود ارائه نمایند. به این ترتیب دیگر نیازی نیست برای دریافت هر خدمتی، مدت ها تحقیق و بررسی کنید. تنها با یکبار تحقیق درباره یک قالیشویی و اطمینان از کیفیت خدماتش، می توانید تمامی خدمات موردنیازتان را یکجا از همان قالیشویی دریافت کنید.

از جمله خدمات مختلفی که توسط قالیشویی های معتبر ارائه می شود، می توان به خدمات فرش شویی، موکت شویی، مبل شویی، نانوشویی، شستشوی فرش دستبافت، اعلاشویی، رفوکاری و ترمیم فرش و ... اشاره کرد. به عنوان مثال وقتی یک قالیشویی هم خدمات شستشوی فرش داشته باشد و هم خدمات رفوکاری ارائه دهد، وقتی فرش تان هم کثیف شده و هم نیاز به مرمت دارد، می توانید همزمان هر دو این خدمات را از یک قالیشویی معتبر دریافت کنید.

قالیشویی را انتخاب کنید که سابقه کار داشته باشد

قالیشویی های مبتدی مسلما نمی توانند خدمات حرفه ای و باکیفیتی را به شما ارائه دهند. این در حالی است که قالیشویی های باسابقه با دارا بودن پرسنل کاربلد و باتجربه، می توانند خدمات باکیفیت بالایی را به شما ارائه نمایند. تکنسین های فرش شویی با سابقه می دانند که هر لکه ای چگونه پاک می شود. همچنین این تکنسین ها می دانند که کدام روش شستشو برای فرش شما مناسب تر است تا آسیب نبیند و در عین حال تمیز و براق شود.

قالیشویی را انتخاب کنید که تحت نظر اتحادیه باشد

این موضوع را با ذکر یک مثال برای شما بیان می کنم.

تصور کنید که در جلسه امتحان وقتی معلم در کلاس حضور ندارد، چه اتفاقی می افتد؟

قالیشویی هایی که زیرنظر اتحادیه کار می کنند، مجبور به رعایت تمامی قوانین و مقررات هستند تا بتوانند به فعالیت خود ادامه دهند. این در حالی است که وقتی از یک مرکز بدون نظارت، خدمات دریافت می کنید، نمی توانید انتظار کیفیت بالا را داشته باشید. بنابراین بدیهی است که باید قالیشویی را انتخاب کنید که تحت نظر اتحادیه قالیشویان باشد.

قالیشویی را انتخاب کنید که خدمات خود را تضمین می کند

یکی از ویژگی های خوبی که در سال های اخیر توسط قالیشویی های معتبر و مطرح به مشتریان ارائه می شود، ضمانت خدمات است. دقت کنید که وقتی یک قالیشویی خدمات خود را تضمین می کند، به این معناست که از کیفیت خدمات دهی خود اطمینان کامل دارد. بنابراین حتی اگر نیاز به استفاده از ضمانت هم پیدا نکنید، همین موضوع که قالیشویی موردنظرتان کار خود را تضمین کرده، خیال شما را بابت کیفیت خدمت رسانی آسان می کند.

پس بهتر است قالیشویی را انتخاب کنید که خدمات خود را تضمین می کند. به این ترتیب می توانید در صورتی که پس از اتمام کار و تحویل فرش و موکت، از شستشوی آن رضایت نداشتید، تقاضای شستشوی مجدد نمایید. به این صورت فرش شما به صورت کاملا رایگان، مجددا شسته خواهد شد.

کدام قالیشویی آمل را انتخاب کنم؟ - تصویر 3

بهترین قالیشویی آمل

بهترین قالیشویی آمل تمام ویژگی های ذکر شده در بالا را دارد. پس سعی کنید فریب تبلیغات زیرکانه را نخورید و تنها به ویژگی های قالیشویی توجه کنید. به این ترتیب انتخاب شما براساس معیارهای مشخصی بوده و درنهایت نیز از نتیجه کار راضی خواهید بود.

 

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها