شرکت تاو آویژه پارس، با احترام سفر کنید

شرکت تاو آویژه پارس با ارائه خدمات تشریفاتی متمایز در امر مسافرت، خدماتی در سطح بین الملل به مسافران ارائه میکنند.یکی از مأموریت های شرکت تکریم مهمان و احترام به مسافر است که با ارائه بهترین و متمایزترین خدمات به آنها در امر سربلند بوده و رضایتمندی ۹۷ درصدی را در نظرسنجی ها بدست آورده است .

شرکت تاو آویژه پارس، با احترام سفر کنید

خدمات ویژه در جایگاه تشریفات فرودگاه امام خمینی (ره) در دنیا بی نظیر بوده و قابل رقابت با کشورها می باشد.خدمات صفر تا صدی به گردشگران و تجار داخلی و خارجی، بر آن بوده تا حداکثر رضایتمندی را در آن ها در جریان سفرهایشان ایجاد کند و از این رهگذر، گامی بزرگ در مسیر تقویت صنعت گردشگری کشورمان بردارد.

 

حامد احتسابی، رئیس هیات مدیره شرکت تاو آویژه پارس گفت: همواره سفرها با مشکلات فراوانی همراه است و در ادامه اضافه کرد، شرکت بر آن  است که تحولاتی نو را در این صنعت ایجاد کند؛ از این‌رو، با تلاش مدیران و دست‌اندرکاران شرکت تاو آویژه پارس، این شرکت کارهای متفاوتی را در حوزه تشریفات و فعالیت‌های خدماتی انجام داده و می‌دهد. شرکت تاو آویژه پارس در فرودگاه‌های مهرآباد، کیش، هاشمی نژاد مشهد، اصفهان، و فرودگاه امام خمینی(ره)، اقدامات متفاوتی را در حوزه تشریفات تجاری و فعالیت‌های خدماتی در دستورکار قرار داده است. همان‌طور که می‌دانید فرودگاه امام خمینی (ره) بزرگ‌ترین مرز هوایی کشورمان است؛ موضوعی که این فرودگاه را به یکی از فرودگاه‌های خاص در کشورمان تبدیل می‌کند، زیرا اغلب پروازهای بین‌المللی عمدتا از این فرودگاه انجام می‌شوند. در حال حاضر حدود ۱۵ میلیون نفر به‌طور سالانه از خدمات فرودگاه امام خمینی(ره) استفاده می‌کنند که با راه‌اندازی فاز دوم فرودگاه که در آینده نزدیک رخ خواهد داد، این تعداد به ۵۰ میلیون نفر در سال خواهد رسید. در این چارچوب، ورود گردشگران خارجی به کشور و ارائه خدمات به آن‌ها یکی از محورهای اصلی فعالیت‌های گروه تاو آویژه پارس است.

مآموریت های تاو آویژه پارس

*- تکریم مهمان و مسافر

*- خدمات ویژه در جایگاه تشریفات

*- خدمات صفر تا صد به مسافرین تا پله های هواپیما

*- کاربردی بودن خدمات (ویلچر، ویزا، ریجستر کردن موبایل، گرفتن ارز مسافرتی و دولتی و …)

*- بهترین خدمات با کمترین هزینه

*- اطلاع رسانی دقیق به مسافران

و …

هدف شرکت

یکی از اهداف شرکت تاو آویژه پارس رواج فرهنگ غنی ایران و ایرانی است که از این طریق به کشورها و مسافران خارجی نمایش داده می شود و همچنین قرارداد با سندروم دان که نوید حرکت به سمت مسئولیت اجتماعی را می دهد.

حامد احتسابی در پایان گفت: ما نگاهی ویژه داریم که در قالب فعالیت‌های خود، تا حد زیادی فرهنگ ایران و ایرانی را برای مهمانان و مسافران خارجی و  آن‌هایی که ایرانی هستند، اما سال‌ها خارج از ایران بوده‌اند، ترویج داده و معرفی کنیم. در عین حال، ثبت خاطره خوب در ذهن مسافران نیز از جمله مهم‌ترین دغدغه های ماست. در کنار همه این ها، باید به این مسئله نیز اشاره کنیم که ما توسعه کارآفرینی و اشتغال را نیز در مجموعه تاو آویژه پارس مدنظر داشته‌ایم.

ما در سراسر کشور هزار پرسنل مستقل داریم. در عین حال، ۳۸۷ نفر نیز در مجموعه تاو آویژه پارس به‌طور مستقیم با ما کار می‌کنند. طبیعتا افراد دیگری نیز هستند که به‌طور غیرمستقیم با ما همکاری دارند. در عین حال، شرکت تاو آویژه پارس از مسئولیت‌های اجتماعی خود نیز غافل نبوده و اقداماتی را انجام داده است. مثلا ما با مجموعه بیماران سندروم دان، قرارداد و تفاهم‌نامه امضا کرده‌ایم. من از تمامی بازرگانان و فعالان تجاری و گردشگران درخواست می‌کنم  از مجموعه ما بازدید کرده و از خدمات بی‌نظیر ما استفاده کنند. بی‌نظیربودن خدمات ما به تایید بسیاری از گردشگران خارجی و داخلی رسیده است. براساس آمارها و  نظرسنجی‌های رسمی، ما توانسته‌ایم رضایتمندی بیش از ۹۷ درصدی را برای مشتریان و مسافران خود ایجاد کنیم.

مجید باقری، عضو هیات مدیره شرکت تاو آویژه پارس نیز گفت: شرکت تاو آویژه پارس افتخار خود می‌داند که توانسته یک رضایتمندی قابل‌توجه را در زمینه ارائه خدمات به افراد در حوزه صنعت گردشگری کشورمان ایجاد کند. به‌طور خاص در فرودگاه هاشمی نژاد مشهد، چیزی در حدود سه ماه است که جایگاه تشریفات اختصاصی آن را تحویل گرفته‌ایم. در این دوره ما بازسازی ساختمان قدیمی تشریفات فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد مشهد را در دستورکار قرار دادیم».

وی گفت: در این راستا فکر می‌کنم سالن جدید این فرودگاه تا کمتر از یک ماه دیگر به بهره‌برداری برسد. موضوعی که می‌تواند برای ارائه خدمات شایسته به مسافران و گردشگران بسیار موثر باشد. بسیار مایه افتخار ماست که به زوار امام رضا(ع) ارائه خدمات کنیم. در بحث جایگاه‌های اختصاصی تشریفات در طی یک سال اخیر اقداماتی از سوی شرکت تاو آویژه پارس صورت گرفته که قابل توجه است. ما شعار “با احترام سفر کنید” را سرلوحه کار خود قرار داده ایم. شعاری که در بسیاری از بروشورها و یا ویدئوهای تبلیغاتی ما نیز مورد تاکید قرار گرفته است. ما کاملا به این مسئله باور داریم.

وی گفت: ما همواره ارائه خدمات به مشتریان خود را با احترام دنبال می‌کنیم. در بحث آموزشی نیز ما برای حدود ۴۰۰ نفر از پرسنل خود که در جایگاه تشریفات اختصاصی فعالیت دارند، بیش از ۳۶ هزار ساعت آموزش را در دستورکار داشته‌ایم و در این رابطه از اساتید برتر کشور نیز استفاده کرده‌ایم. این مسئله سبب شده ارائه خدمات ما مثلا در جایگاه تشریفات اختصاصی فرودگاه امام خمینی(ره) ارتقا یابد. جا دارد تشکری کنم از ۴۰۰ نفر پرسنلی که پیشتر به آن‌ها اشاره شد.

ظرفیت روزانه شرکت تاو آویژه پارس ۳۰۰۰ الی ۴۰۰۰ مسافر در روز می باشد که در ایام تعطیلات عید با رکورد ۳۲۰۰ مسافر در یک روز مواجه شد و در کل ایام نوروز پذیرای ۲۰۰۰۰ هزار مسافر بوده است.

همکاری شرکت با برندهای مطرح :

  • شرکت میهن
  • شرکت کاله
  • شرکت خوشگوار
  • شرکت گلستان

 

و در آخر خبر خوب اینکه، اپلیکیشن هوشمند cip برای رفاه حال مسافران راه اندازی شده و قابلیت نصب روی گوشی های هوشمند را دارد.

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها