سرپرست معاونت امور شعب و امور بازاریابی بانک گردشگری منصوب شد

با صدور حکمی از سوی محمدرضا فهمی مدیرعامل بانک گردشگری، محمدرضا برهانی به عنوان سرپرست معاونت امور شعب و بازاریابی این بانک منصوب شد.

سرپرست معاونت امور شعب و امور بازاریابی بانک گردشگری منصوب شد

به گزارش خبرفوری، محمدرضا برهانی دانش‌آموخته مهندسی صنایع از دانشگاه تربیت مدرس است و هم‌اکنون در مرحله دفاع از رساله دکتری در این دانشگاه قرار دارد. 

برهانی در مباحث مربوط به اقتصاد کلان، سیاست پولی و تئوری بازی‌ها (روشی که می‌توان بر مبنای آن سیاست پولی را تحلیل کرد و بر این اساس برنامه‌ریزی انجام داد) دارای پژوهش و تالیف است و هم‌اکنون درباره رقابت بین بانک‌ها و شناخت این رقابت با استفاده از تئوری بازی‌ها و کاربرد آن در تعیین سیاست‌های پولی بانک مرکزی پژوهش می‌کند. 

معاون امور شعب و بازاریابی بانک گردشگری مقالات مختلفی در حوزه‌های مختلف مانند گزینش نرم‌افزارهای بانکی به عنوان مقاله برگزیده موسسه علوم بانکی و همایش بانکداری اسلامی، مدیریت دانش، تحلیل مناقشات صنعت بانکداری با استفاده از تئوری گراف و نظریه بازی‌ها را تالیف کرده است.

بر اساس این گزارش، برهانی پیش از این به عنوان مدیر شعبه، مدیر منطقه غرب تهران و مدیر استان‌ها و رئیس اداره سازمان بهبود و روش‌ها بانک گردشگری فعالیت فعالیت داشته است.

گفتنی است، برهانی به رویکرد مبتنی بر فروش معتقد است و تاکید دارد شبکه فروش باید تقویت شود و از طریق تنظیم انگیزه‌ها فرایند رسیدن به اهداف بانک انجام شود.

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد