برای خدمات اسکن سه بعدی به کدام شرکت مراجعه کنیم؟

با استفاده از خدمات اسکن سه بعدی می توان تصاویر سه بعدی اسکن شده توسط طراحان و کارشناسان زبده، در کامپیوتر مهندسی معکوس شده و به صورت یک فایل سه بعدی از قطعه که دقیقا از نظر ظاهری با آن یکسان است، در آورد.

برای خدمات اسکن سه بعدی به کدام شرکت مراجعه کنیم؟

زمانی که شما یک قطعه را در اختیار داشته باشید، یکی از ساده ترین و سریع ترین روش برای دریافت اطلاعات دقیق از شکل ظاهری و فرم و حالت آن قطعه، استفاده از اسکن سه بعدی است. اسکنرهای سه بعدی قادر هستند با روش های مختلف تماسی و غیر تماسی، اطلاعات کاملی از نمای ظاهری، شکل و فرم خارجی و حالت های یک قطعه را جمع آوری کرده و این اطلاعات در نهایت تبدیل به یک مدل سه بعدی از قطعه در کامپیوتر شده که با قطعه اصلی کاملا از نظر ظاهری و نمای خارجی همسان و برابر می باشد.

با استفاده از خدمات اسکن سه بعدی می توان تصاویر سه بعدی اسکن شده توسط طراحان و کارشناسان زبده، در کامپیوتر مهندسی معکوس شده و به صورت یک فایل سه بعدی از قطعه که دقیقا از نظر ظاهری با آن یکسان است، در آورد.

فرآیند اسکن سه بعدی به چه صورت است؟

این نکته را در نظر داشته باشید که هدف اولیه از اسکن سه بعدی، تولید یک مدل اولیه است. پوسته این مدل اولیه از ابر نقاطی تشکیل یافته است که در فرآیند اسکن سه بعدی، از این نقاط متعدد به منظور بازسازی و تعمیم دادن به حالت و شکل ظاهری و فرم خارجی قطعه مورد نظر استفاده می شود. در خدمات اسکن سه بعدی این صفحات گسترش می یابند و با بهره گیری از یک سری نرم افزارهای سه بعدی ساز، مدل سه بعدی از قطعه مورد نظر ایجاد می شود. از جمله نرم افزارهای سه بعدی ساز می توان به نرم افزار کتیا و نرم افزار سالیدورک اشاره کرد.

چه صنایعی از اسکن سه بعدی استفاده می کنند؟

بسیاری از صنایع تولیدی و بزرگ از خدمات اسکن سه بعدی بهره فراوانی می برند. برخی قطعات به دلیل سنگین و حجیم بودن قابل جابجایی نیستند یا حمل و نقل آن ها از مسافتی طولانی مقرون به صرفه نمی باشد. این قطعات را از طریق اسکن سه بعدی در محل و تهیه فایل سه بعدی آن مورد استفاده و بازتولید قرار می دهند. همچنین ممکن است برخی قطعات حساس توسط برخی کشورهای سازنده به سایر کشورها ارائه نگردد و به صورت انحصاری باقی بماند. اسکن سه بعدی می تواند راهکار مناسبی برای مهندسی معکوس و تولید این گونه قطعات باشد تا نیاز صنعتی این گونه کشورها تامین شده و بتوانند مسیر توسعه صنعتی و پیشرفت تکنولوژیکی خود را ادامه دهند.

برای استفاده از خدمات اسکن سه بعدی به کدام شرکت مراجعه کنیم؟

یکی از شرکت هایی که در زمینه خدمات اسکن سه بعدی فعال است و توانسته در زمینه خدمات اپتیک، سابقه درخشانی از خود بر جای بگذارد، شرکت نوین اپتیک است. این شرکت توانسته حداکثر رضایت کارفمایان خود را از خدمات اسکن سه بعدی کسب نماید. کارشناسان و متخصصان شرکت نوین اپتیک با بهره گیری از آخرین روش های اسکن سه بعدی و نرم افزارهای به روز دنیا این خدمات و سایر خدمات اپتیک را به شما ارائه می دهند. با شرکت نوین اپتیک همواره به روز بمانید و پرینت یا فایل های دقیق سه بعدی از قطعات مورد نظر خود را دریافت کنید.

 

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها