سقف افزایش اجاره خانه اعلام شد

در جلسه شورای مسکن استان میزان افزایش اجاره‌ مسکن در سال ۱۴۰۳ برای شهر تهران ۲۶ و برای شهرهای استان ۲۴ درصد نسبت به سال گذشته تعیین شد.

سقف افزایش اجاره خانه اعلام شد

محمد غراوی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران گفت: امروز درباره بحث اجاره بها در سطح استان و میزان افزایش آن نسبت به سال قبل در جلسۀ شورای مسکن استان میزان افزایش اجاره‌ مسکن مطرح شد.

وی ادامه داد: علاوه بر اینکه ما در جلسه قبلی شورای هماهنگی مسکن تصویب کرده بودیم. شورای مسکن استان میزان افزایش اجاره مسکن را در سال ۱۴۰۳ برای شهر تهران ۲۶ و برای شهرهای استان ۲۴ درصد نسبت به سال گذشته تصویب کرد که انشاءالله مورد عمل قرار خواهد گرفت و در جلسه بعدی نیز گزارش از اتحادیه املاک در این خصوص خواهیم گرفت.

وی ادامه داد: ما وظیفه داشتیم براساس قانون در شورای هماهنگی مسکن استان نرخ افزایش اجاره بها را تعیین کنیم و این کار انجام شد و امیدواریم در جلسه بعدی گزارش کاملی در این خصوص ارائه دهیم.

غراوی خاطرنشان کرد: ما پیشنهادمان در این زمینه را تصویب کردیم و در مرحله بعدی در شورای عالی مسکن کشور به تصویب نهایی خواهید رسید و ملاک عمل قرار خواهد گرفت.

منبع: ایلنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • ناشناس
    1

    این شورای مسکن خیلی بی انصاف است که چنین درصدی را تعیین کرده ، باید ده درصد اعلام میشد .

  • ناشناس
    0

    سقف درصد افزایش اجاره بها مسکن در شهر و استان تهران در سال ۱۴۰۳ نسبت به سال قبل از آن نبایستی از ۴۱/۰۷٪ کمتر باشد چونکه میانگین نرخ تورم رسمی دوازده ماهه سال گذشته ۴۱/۰۷٪ بود!

  • حسین
    1

    ۲۰ در صد افزایش حقوق برابر نیست فقط با یک قلم افزایش مسکن ۲۶ باشد و افزایشهای دیگر هم داریم . وجدان را حرمت نگه دارید.

  • شهلا
    0

    آیا دولت وجدان دارد یک زن بیوه با دو فرزند بدون درآمد که خرجی ندارد با این افزایش قیمت مسکن چکارکند!!!

  • جوان متاهل
    0

    اینکه قانونی شده خوبه تورم و طمع مالکین را مهار میکنه حقش بود چند سال گذشته قانون میشد .دو سه سال گذشته 50 تا 100 درصد سرخود افزایش دادند و قانونی نبود.امسال حقش بود اجازه اضافه نمیدادند تا خانواده ها نفسی بکشند بعدا درصدی اضافه میشد

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها