کد تخفیف بیمه بازار؛ خرید بیمه زیر قیمت بازار

بروز حوادث غیر قابل پیش بینی و خسارات ناگهانی، بیمه را تبدیل به یک پشتیبان مالی مهم و مفید می‌کند. با داشتن بیمه خیال شما از بابت بروز چنین اتفاقاتی تا حدودی راحت می‌شود.

کد تخفیف بیمه بازار؛ خرید بیمه زیر قیمت بازار

با خرید بیمه نامه، شرکت بیمه متعهد می‌شود که در زمان‌های مشخصی، خسارات مالی ایجاد شده را برای بیمه شده جبران کند. البته بیمه نامه‌ها بسیار متنوع هستند و هر کدام برای کار خاصی مورد استفاده قرار می‌گیرند. در هر صورت، شما باید در ابتدا هزینه ای را پرداخت کرده و بیمه مورد نظر خود را خریداری کنید. ما در این مقاله می‌خواهیم به شما بگوییم که چگونه می‌توانید این هزینه را کم تر کنید. خرید در طرح‌ها و جشنواره‌های مختلف و استفاده از کد تخفیف ارائه شده توسط پلتفرم‌های خرید بیمه مانند کد تخفیف بیمه بازار راه‌های مناسبی هستند که در ادامه با آن‌ها بیشتر آشنا می‌شوید.

خرید سریع، آسان و ارزان انواع بیمه نامه در بیمه بازار

برای خرید انواع بیمه نامه‌ها دو را پیش روی شما قرار دارد. اولی خرید مستقیم از یک شرکت بیمه است و دومی‌مراجعه به پلتفرم‌های فروش آنلاین بیمه. یکی از مهم ترین مزیت‌هایی که این پلتفرم‌ها در اختیار کاربران قرار می‌دهند، امکان مقایسه بیمه نامه‌های ارائه شده توسط شرکت‌های مختلف است. در حقیقت در این سایت‌ها می‌توانید بیمه نامه ای که نیاز دارید را جست و جو کنید. سپس بیمه‌های مختلف که توسط شرکت‌های متفاوت ارائه می‌شوند به شما نشان داده می‌شود. با مقایسه شرایط هر کدام، قیمت‌ها، تعهدات و ... می‌توانید بهترین را انتخاب کنید.

یکی از بهترین پلتفرم‌های خرید بیمه اینترنتی بیمه بازار است. در این مجموعه، می‌توانید ضمن مقایسه بیمه نامه‌های مختلف، از تخفیف‌های ویژه نیز استفاده کنید و خرید مقرون به صرفه تری داشته باشید. به طور مثال، استفاده از کد تخفیف بیمه بازار می‌تواند امکان خرید بیمه نامه‌های مختلف را با قیمت مناسب تر برای شما فراهم کند. هچنین، بیمه بازار شرایط پرداخت اقساطی را نیز برای شما در نظر گرفته است تا بتوانید راحت تر خرید کنید. در جدول زیر می‌توانید محبوب ترین کد‌های تخفیف این مجموعه را مشاهده کنید. دقت داشته باشید که جدیدترین کد تخفیف هر سایت خدماتی و فروشگاهی را می‌توانید از کانال تخفیف دریافت کنید.

کد تخفیف بیمه بازار

بیمه قابل خرید

مقدار تخفیف

شرایط استفاده

thr300offchnl

شخص ثالث خودرو

10 درصد

برای خرید اول، تخفیف تا سقف 300 هزار تومان

crd500offchnl

بدنه

8 درصد

خرید اول، حداکثر 500 هزار تومان تخفیف

mtr60offchnl

شخص ثالث موتور سیکلت

5 درصد

تخفیف تا سقف 60 هزار تومان

health600offchnl

تکمیل درمان

8 درصد

اولین سفارش،حداکثر تخفیف 600 هزار تومان

firearth100offchnl

آتش سوزی و زلزله

25 درصد

برای خرید اول، تخفیف تا سقف 100 هزار تومان

 

پر کاربرد ترین بیمه‌ها را از بیمه بازار تهیه کنید

برخی از بیمه‌ها مربوط به حوادثی هستند که برای خودرو، خانه و سایر لوازم شما رخ می‌دهد و برخی دیگر به سلامت و زندگی بهتر شما ارتباط دارند. در این بخش می‌خواهیم پرکاربرد ترین بیمه نامه‌هایی که می‌توانید با کد تخفیف بیمه بازار ارزان تر تهیه کنید را به شما معرفی کنیم.

بیمه شخص ثالث

بیمه شخص ثالث یکی از بیمه‌های مرتبط با اتومبیل و تنها بیمه نامه ای است که داشتن آن از نظر قانونی الزامی‌محسوب می‌شود. چنانچه شما وسیله نقلیه ای خریداری کنید، برای تردد با آن نیاز به بیمه شخص ثالث خواهید داشت. به این معنی که اگر پلیس از شما بیمه نامه درخواست کند و نداشته باشید، جریمه می‌شوید. منظور از شخص ثالث در این بیمه، افرادی است که در تصادفات رانندگی دچار آسیب مالی یا جانی می‌شوند. در واقع، هرکسی که در حادثه آسیب ببیند به جز راننده، می‌تواند شخص ثالث باشد. حتی اگر فرد در همان خودرو بیمه شده سرنشین باشد.

در این بیمه، شرکت بیمه گذار تعهد می‌دهد که خسارات وارد شده به این فرد را جبران کند. این هزینه‌ها می‌تواند شامل تعمیرات خودرو یا هزینه‌های درمانی باشد. نرخ بیمه شخص ثالث بر اساس نرخ دیه در هر سال تعیین می‌شود و عواملی مثل کاربری خودرو، تعداد سیلندر، مدت اعتبار، جریمه‌ها و تخفیف نیز بر آن اثر دارد. به یاد داشته باشید که با داشتن کد تخفیف بیمه ثالث بیمه بازار می‌توانید این قیمت‌ها را کاهش دهید.

کد تخفیف بیمه بازار، خرید بیمه زیر قیمت بازار - تصویر 2

بیمه بدنه

بیمه دیگری که می‌توانید برای وسایل نقلیه خود تهیه کنید، بیمه بدنه است. در این مورد می‌توانید با پرداخت حق بیمه، خودرو خود را در مقابل حوادث طبیعی مثل سیل و زلزله، سرقت، سقوط اشیا، تصادف، آتش سوزی و ... بیمه کنید. در این صورت، اگر یکی از اتفاقات یا حوادث مشابه باعث آسیب خودرو شما شود، می‌توانید از بیمه بدنه برای جبران هزینه‌های مالی استفاده کنید. البته بیمه بدنه مثل شخص ثالث اجباری نیست و در صورت تمایل می‌توانید آن را خریداری کنید.

بیمه عمر

یکی از جذاب ترین بیمه‌هایی که توسط شرکت‌های مختلف ارائه می‌شود بیمه عمر یا آتیه سازان است. همانطور که از اسم این بیمه نامه مشخص است، از آن می‌توانید به عنوان یک سرمایه گذاری مطمئن استفاده کنید. در این روش فرد می‌تواند با پرداخت حق بیمه به مدت مشخص، حقوق و مستمری دریافت کند. به علاوه، چنانچه شخص بیمه گذار از دنیا برود این درآمد برای وارثان قابل استفاده خواهد بود. همچنین، مبالغی که به عنوان حق بیمه پرداخت کرده اید نیز مانند یک سرمایه گذاری برای شما حفظ شده و حتی به آن سود تعلق می‌گیرد. علاوه بر این، امکان دریافت وام‌های مختلف، داشتن یک پشتیبان در صورت از کار افتادگی و بهره مندی از مستمری بازنشستگی نیز از دیگر مزیت‌های این بیمه هستند.

بیمه درمان تکمیلی

با توجه به بالا بودن هزینه‌های خدمات درمانی و دارو داشتن یک بیمه تکمیلی درمان می‌تواند بسیار کمک کننده باشد. البته برای استفاده از این بیمه باید یک بیمه پایه داشته باشید و این مورد را به عنوان بیمه نامه تکمیلی تهیه کنید. اگر تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی باشید می‌دانید که این بیمه تنها 30 درصد از خدمات درمانی را پرداخت می‌کند. در حالی که بیمه تکمیل درمان حدود 70 تا 90 درصد هزینه‌های خدماتی مانند ویزیت، بستری، جراحی‌های سرپایی، خدمات تشخیصی و خرید دارو را پرداخت می‌کند. بیمه تکمیلی را می‌توانید به صورت فردی، خانوادگی و سازمانی یا گروهی تهیه کنید.

خرید آنلاین بیمه از ازکی

کد تخفیف بیمه بازار، خرید بیمه زیر قیمت بازار - تصویر 3

علاوه بر بیمه بازار پلتفرم‌های معتبر دیگری نیز برای خرید اینترنتی بیمه نامه‌های مختلف در دسترس هستند. به طور مثال، ازکی یکی از بهترین سایت‌هایی است که می‌توانید برای خرید بیمه به آن مراجعه کنید. در این پلتفرم نیز بیمه‌های ارائه شده توسط شرکت‌های مختلف در دسترس شما قرار می‌گیرد تا بتوانید با مقایسه آن‌ها هوشمندانه ترین انتخاب را داشته باشید. بیمه شخص ثالث، بدنه، حوادث، خانه، درمان تکمیلی، عمر، موبایل، سفر، مسئولیت، کسب و کار و ... را می‌توانید از این مجموعه در کوتاه ترین زمان ممکن تهیه کنید.

مجموعه ازکی راه‌هایی نیز برای خرید بیمه نامه بدون تحمل فشار مالی در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. به طور مثال، با کد تخفیف ازکی دات کام می‌توانید بیمه مد نظر خود را با صرف هزینه کم تری تهیه کنید. به علاوه، با ازکی وام قادر خواهید بود اعتبار مورد نیاز خود را دریافت کرده، با استفاده از آن حق بیمه را پرداخت کنید و در نهایت به صورت قسطی هزینه را بپردازید. در کنار این موارد باید صدور آنی بیمه نامه و پشتیبانی 24 ساعته را نیز به نقاط قوت این مجموعه اضافه کنیم.

 

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها